תוכן שיווקי

לקראת אירוע | OpenStack מתחיל לפעול כארגון עצמאי העוסק בהעצמת וקידום תוכנת הקוד הפתוח

OpenStack Foundation, שרד האט היא חברת פלטינום שלו, מספק משאבים משותפים ובית לטווח ארוך לקהילת הענן בקוד פתוח אשר גדלה במהירות, עם מחויבות למימון של יותר מ-10 מיליון דולר ממובילי תעשייה

16/10/2012 12:40
רד-האט

OpenStack – תוכנת קוד פתוח לבניית עננים, הודיעה על השקת ארגון OpenStack Foundation העצמאי החדש, אשר ימשיך לקדם את הפיתוח, הפצה ואימוץ של תוכנת הענן OpenStack. כבית עצמאי ל-OpenStack, הארגון כבר משך יותר מ-5,600 חברים, הבטיח מימון של יותר מ-10 מיליון דולר, ומוכן למימוש משימות OpenStack להפוך לפלטפורמת מחשוב ענן הנפוצה ביותר.

רד האט (Red Hat), החברה המובילה בעולם בפתרונות קוד פתוח, שמטריקס הינה מפיצתה הרשמית בישראל, נמנית על שמונה חברות הפלטינום של OpenStack Foundation. בריאן סטיבנס, CTO וסגן נשיא עולמי להנדסה ברד האט, אמר: "הקמת OpenStack Foundation הנה ניצחון לקוד פתוח ומחשוב ענן פתוח. רד האט מעורבת ב-OpenStack פעיל ב-Openstack ובתרומות לפיתוח, והצטרפה ל-Foundation כחברת פלטינום כדי לעזור לקדם את הצלחת הטכנולוגיה. כמובילה בקוד פתוח, רד האט פועלת גם לאספקת הפצת Openstack היחידה בתעשייה לארגונים שכוללת את התמיכה האמינה של רד האט, את האקו-סיסטם שלנו ומומחיותנו הטכנולוגית".

המטרה של OpenStack Foundation היא לשרת מפתחים משתמשים ואת האקו-סיסטם המלא, ע"י אספקת מערך של משאבים משותפים להגדלת האחיזה של ענני OpenStack ציבוריים ופרטיים, לאפשר ליצרני טכנולוגיה לייעד את מוצריהם אליה , ולסייע למפתחים ביצירת תוכנות ענן הטובות ביותר בתעשייה.

"ההשקה של OpenStack Foundation אינה רק ציון דרך חשוב עבור הקהילה שלנו, אלא רגע מגדיר עבור תנועת הענן הפתוח", אמר ג'ונתן ברייס, מנכ"ל OpenStack Foundation. "כאשר בוחנים מה הקהילה עשתה כדי לחדש ולהפוך טכנולוגיות ענן לנגישות, כמו גם לעשות קוד פתוח לשם נרדף למחשוב ענן, מבינים למה מובילי ענקי תעשיית הטכנולוגיה ומשתמשים ברחבי העולם, מהמרים על OpenStack. ההזדמנות עבור מחשוב ענן, היא אמיתית".

כמו התוכנה, גם החברות ב-OpenStack Foundation הנה חופשית ונגישה לכל אחד. הציפייה היא שחברים ישתתפו בקהילת OpenStack דרך תרומה טכנית עבור מאמצי בנייה  קהילתיים. הגידול של פלטפורמת OpenStack ממשיך לזנק, לאחר שהוקמה ביולי 2010 ע"י Rackspace ו-NASA עם התמיכה של 25 חברות וכמה עשרות מפתחים, וגדלה מאז ליותר מ-180 חברות משתתפות ו-550 מפתחים תורמים שייצרו שש מהדורות תוכנה תוך מעט יותר משנתיים.

רד האט (Red Hat), שדורגה ע"י Forbes כחברה החדשנית מס' 4 בעולם, היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח ומשתייכת למדד חברות ה-S&P 500. מטה החברה שוכן בראליי, צפון קרוליינה בארה"ב, ויש לה 66 משרדים ברחבי העולם. מנמ"רים (CIOs) מדרגים מזה שבע שנים ברציפות את רד האט כאחת ממובילי היצרנים המספקים ערך בתוכנה ארגונית, בסקר ה-CIO Insight Magazine Vendor Value. רד האט מספקת טכנולוגיה באיכות גבוהה וזמינה עם פלטפורמת מערכת ההפעלה שלה Red Hat Enterprise Linux, ביחד עם פתרונות וירטואליזציה, יישומים, ניהול וארכיטקטורה מכוונת שירותים (SOA) כולל Red Hat Enterprise Virtualization ו- JBoss Enterprise Middleware.

רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ-100 עובדים. פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של  רד האט לטכנולוגיות הוירטואליזציה. מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל.

אתר רד האט

אירועים קרובים