כריסטוף ביגו, שגריר צרפת: "2013 תהיה שנת התשלומים בסלולר בישראל"

"יש יותר ויותר פתרונות בתחום, שמשלבים בין עולמות הקמעונות, ה-IT והסלולר", אמר שגריר צרפת בישראל ● לדבריו, "לא ירחק היום ומגוון רחב של תשלומים יבוצע באמצעות הטלפונים הניידים, החל מתשלום עבור חנייה, עבור לתשלום בבית קפה וכלה בתשלום לנהג המונית" ● ביגו ציין שהשגרירות הצרפתית מסייעת לארבע חברות צרפתיות בתחום לחדור לשוק הישראלי

"עולם התשלומים האלקטרוניים באמצעות מכשירי הטלפון הניידים הולך ותופס תאוצה. יש יותר ויותר פתרונות בתחום, שמשלבים בין עולמות הקמעונות, ה-IT והסלולר. בהיכרותי עם השוק, אני צופה ש-2013 תהיה שנת התשלומים בסלולר בישראל", כך אמר כריסטוף ביגו, שגריר צרפת בישראל.

ביגו פתח את כנס mPay Israel, שהופק על ידי אנשים ומחשבים ונערך היום (ג') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. מנחה המליאה המרכזית היה ויקטור איררה, יושב ראש ועדת ההיגוי של הכנס, יועץ מיחשוב בכיר ומנכ"ל Smart e-moon.

לדברי השגריר, "בעולם התשלומים בסלולר גלומים יתרונות רבים, ביניהם שיפור התפעול בעת ביצוע רכישות ושיפור חוויית התשלום בקרב הלקוחות". הוא העריך ש-"לא ירחק היום ומגוון רחב של תשלומים יבוצע באמצעות הטלפונים הניידים, החל מתשלום עבור חנייה, עבור לתשלום בבית קפה וכלה בתשלום לנהג המונית. לא ירחק היום בו התשלום בתחבורה הציבורית יהיה מבוסס על רכיב NFC, על גבי הטלפון הנייד, השימוש בכרטיסי האשראי יפחת על חשבון התשלום בטלפון הנייד ולתושבים יהיו כרטיסי תושב עם הסל העירוני".

השגריר הצרפתי הוסיף, כי "חזון הארנק האלקטרוני הולך ומתגשם. עולם התשלומים האלקטרוניים באמצעות טלפונים חכמים הולך לכל מיני כיוונים ונמצא בכל מיני מקומות. לא ניתן לחזות איזו אשר תהיה הדומיננטית לעומת האחרות, אבל הכיוון ברור, ללא ספק. בכל מקרה, אני מעריך שהתחום יתפוס תאוצה בתוך שנה-שנתיים".


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

שגריר צרפת בישראל חתם את דבריו בציינו, כי הוא פועל לסייע לארבע חברות צרפתיות להטמיע את פתרונותיהן בשוק הישראלי. מדובר בחברות אוברתור (Oberthur) וג'מלטו, שפועלות בעולם הכרטיסים החכמים, אינגניקו (Ingenico), שפועלת בעולם מסופי התשלום, וקודה (KoDe), סטארט-אפ שפועל בעולם ה-BI.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים