עודכנה הפריצה ל-iOS 6: מאפשרת כעת גישה ישירה לחנות Cydia

גרסת Redsn0w העדכנית מאפשרת גישה מלאה ליישומים מצד שלישי בחנות היישומים Cydia, ואפשרות שחזור לאחור של מכשיר לגרסה ישנה יותר של מערכת ההפעלה ● לטענת אפל, גרסת הפריצה מבטלת כמה תכונות אבטחה - ומעמידה את המשתמשים בסיכון של תוכנות זדוניות המופצות בחנויות יישומיים חיצוניות

קבוצת הפורצים iPhone Dev-Team שחררה אתמול (ב') עדכון פריצה ל-iOS 6 של אפל (Apple), לאחר ששחררה פריצה ראשונה פחות מיממה לאחר השקת מערכת ההפעלה בחודש שעבר. גרסת ה-Redsn0w המעודכנת כוללת עתה תמיכה מלאה בהורדת יישומים שלא מחנות היישומים של אפל, ואפשרות שחזור לאחור של מכשיר לגרסה ישנה יותר של מערכת ההפעלה.

הגרסה העדכנית מאפשרת למשתמשים גישה מלאה ליישומים מצד שלישי בחנות היישומים Cydia, שכן היא משולבת בתוך תוכנת הפריצה – לעומת גרסת הפריצה הקודמת, שבה נאלצו המשתמשים להתקין את Cydia בצורה ידנית.

לטענת אפל, גרסת הפריצה מבטלת כמה תכונות אבטחה – ומעמידה את המשתמשים בסיכון של תוכנות זדוניות המופצות בחנויות יישומיים חיצוניות. הפורצים, מכל מקום, רואים בפעילותם זו כדרך הולמת לשלוט על המכשיר שבבעלותם.

נוסף על התמיכה ב-Cydia, גרסת Redsn0w המעודכנת מאפשרת שחזור לאחור לאחת מגרסאות iOS 5 במכשירי iPhone ו-iPad המריצים את iOS 5. המדובר בגרסה המתאימה רק למכשירי אפל עם מעבד A4 – מכשירי iPhone מדגמי 3GS, 4 ו-S4 ומכשירי iPod Touch מהדור הרביעי. בנוסף, הפריצה אפשרית רק באמצעות צימוד (tethering).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים