תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | ראיון עם רוברט האמר, מנכ"ל CommVault העולמית

02/11/2014 12:01
רוברט האמר, מנכ"ל CommVault העולמית

"עם Simpana אנו מספקים פלטפורמה אחת שמסייעת לחברות לטפל באתגרי מידע ואחסון"

רוברט האמר הוא מנכ"ל CommVault מ-1998. תחת הנהגתו הפכה החברה לאחת מחברות הטכנולוגיה המובילות הרשומות בנאסד"ק. האמר הוביל את פיתוח הדור החדש של פתרונות ניהול והגנה על נתונים, שמספק גם ביצועים גבוהים, זמינות גלובאלית ומערכת ניהול פשוטה לתפעול. ארכיטקטורת הפלטפורמה היחידה הבלעדית ל-CommVault מספקת לחברות שליטה חסרת תקדים על גידול בנתונים, עלויות וסיכונים.

ספר על ההיסטוריה של החברה מאז הקמתה

"Commvault נוסדה ב-1988 כקבוצת פיתוח של מעבדות Bell. לאחר מכן צוותה כיחידה עסקית אסטרטגית ל-AT&T. ב-1996 CommVault הוקמה כחברה עצמאית המתמחה בדאטה וניהול מידע.

בימים אלו, מוצרי התוכנה שטיפלו בניהול נתונים היו מבודדים. היה מוצר נפרד לצורך נפרד, כאשר במקביל הדאטה בחברות ובארגונים המשיך לגדול. מההתחלה הבנו שלחברות לא משנה טכנולוגיה כזו או אחרת. מה שעניין אותם הוא המידע שלהם. הבנו שארגונים צריכים פתרון משולב וב-1997 CommVault הציגה את סט הפתרונות המאוחד שלה לאחסון וניהול נתונים, המותאם לסביבות מורכבות.

ב-2002 השיקה החברה פלטפורמה משולבת ומאוחדת להגנה על נתונים, זמינות, הגירת נתונים, אחסון וניהול מתקדם. שנה לאחר מכן השקנו את פתרונות ארכוב המיילים לצד גיבוי, שחזור ושכפול מידע, המאפשרים לנהל את המידע בכל שלב ב"מעגל החיים" שלו.

ב-2006 הפכה החברה לציבורית, והצטרפה למסחר בנאסד"ק. וב-2007 הצגנו את Simpana 7, סט מוצרים שהגדיר מחדש איך ארגונים מאחסנים ומנהלים מידע. כיום אנו מציעים את גרסה 10 של Simpana, עם מעל ל-300 פיצ'רים חדשים המסייעים בהורדת סיכונים, הפחתת עלויות וזמני טיפול".

מוצר הדגל שלכם הוא ה-Simpana, תוכנה לניהול דאטה. יש לא מעט מתחרים בשוק זה. מה מבדל את Simpana ממוצרים אחרים?

"שינויים בטכנולוגיה ובעולם העסקים הביאו לכך שניהול נתונים הפך למרכיב קריטי אצל ארגונים בכל גודל. העלייה האקספוננציאלית בגודל הנתונים העלתה את מודעות החברות בצורך להגן עליהם, תוך ראייה עסקית הממקסמת את שווי המידע העסקי.

במציאות הזאת, לקוחות רצו להתרחק מבלאגן במידע, עלויות גבוהות ומערכות מורכבות. הם רצו פשטות, ביצועים גבוהים, שירות ותמיכה. עד לפני כמה שנים, לקוחות היו נאלצים להשתמש במוצר שונה ובפלטפורמה שונה עבור כל אתגר דאטה נפרד. זה יצר המון בעיות של חוסר תאימות, מורכבות ועלויות גבוהות. התחלנו לשתף פעולה עם החברות הללו, כדי להבין מה הצרכים שלהם, מה יקל עליהם את העבודה.

התוצאה הייתה Simpana, סט הפתרונות המבוסס על פלטפורמה מאוחדת. בניגוד לפתרונות אחרים, Simpana נבנתה מתוך ההבנה הזו, על בסיס קוד מאוחד בין כלל פתרונותיה. לכל הפונקציות יש את אותו ה-DNA, אשר מספק יכולת הוליסטית בהגנה על מידע וניהולו. זה גם אומר תמיכה משולבת ללקוחותינו: כאשר יש להם בעיה, זו הבעיה שלנו, במערכת שלנו, ואנחנו מכירים אותה.

פתרון Simpana מציע פתרון גמיש ומודולארי, המוכן להתמודד עם אתגרים מכל סוג ובזמן אמת. זו פתרון אחת שעושה עבודה של המון מוצרים נפרדים – אך בצורה טובה יותר ובעלויות אפקטיביות יותר".

איך תתפתח CommVault בשנים הבאות?

"במהלך ההיסטוריה שלה, CommVault צמחה בצורה אורגנית: לא התבססה על רכישה של חברות אחרות אלה על היכולת שלה לנתח מגמות עתידיות ולייצר פתרונות חדשניים. רווחי החברה צמחו מ-151,1 מיליון דולר ב-2007 ל-586,3 מיליון ב-2014. מספר הלקוחות צמח מ-10500 ב-2009 ליותר מ-19000 חמש שנים מאוחר יותר. כך גם מספר העובדים שעלה מ-65 ב-1996 ליותר מ-1500 כיום.

במהלך השנים האחרונות CommVault צומחת מהר יותר ממתחרותיה, ומקבלת עוד ועוד הכרה על ידי התעשייה, כולל זכייה בפרסים שונים.

בקרוב תגיע החברה לרווח של יותר מ-1,000 מיליון דולרים ותעבור למטה חדש בניו ג'רזי"

בוא נדבר על ביג דאטה. מה ההצעה שמספקת CommVault בתחום זה?

"תחום הביג דאטה מעלה מספר שאלות: איך לנהל את הכמות האדירה של הנתונים? איך למקסם את העלות של המידע העסקי? איך לממן השקעות לפריסת תשתיות משופרות? איך לשלב זאת עם אפליקציות ארגוניות?

במקביל, עלייה בטרנד של דאטה מורכבת יותר כגון תמונות, אודיו ו-וידאו, מוסיפים שכבה נוספת של מורכבות לעולם הדאטה. הצורך לשמר ולשחזר מידע במידת הצורך הופך למורכב יותר עם הזמן ועם הצמיחה בכמות המידע. בתגובה לכך ארגונים פורסים פונקציות של ארכוב וגיבוי ב"מיכלים" שונים במקומות שונים. הבעיה העיקרית של אסטרטגיה זו היא העלויות הגבוהות והקושי לעמוד בתקני רגולציה המחייבים סוגים מסויימים של מידע.

CommVault עונה לשאלות אלו עם מוצר ה-Simpana שלה, ומציעה גישה מאוחדת לניהול הן הגיבוי והן הארכוב, עם פתרונות שלוקחים בחשבון מגמות עתידיות שיספקו גישה למידע קריטי גם אם "הזדקן" בכמה שנים".

לסיום, איך אתה רואה את העתיד של ניהול הנתונים?

"העתיד של ניהול הנתונים הוא עתיד של שינויים. הכל משתנה: הטכנולוגיה, העסקים, השווקים, התשתיות. התמודדות עם אתגרים אלו בעזרת פלטפורמה מאוחדת לניהול נתונים ומידע היא הדרך הטובה יותר להפחית עלויות, להוריד סיכונים ולהעלות את הפרודוקטיביות והתחרותיות בכל ארגון.

כמובן, חברות הולכות לבצע שינויים גדולים ומהותיים בטכנולוגיה שלהן, אך אנו תמיד בחנו וניתחנו כיצד ייראה העתיד הטכנולוגי עבור לקוחותינו, כך שאנו מוכנים לתת שירות עכשיו וגם בעתיד".

 

אירועים קרובים