תוכן שיווקי
פורטינט 18.11.14 מלון הילטון תא

לקראת אירוע | ראיון עם אביב ששוני, מנהל מכירות ללקוחות אסטרטגיים

03/11/2014 13:50
אביב ששוני, מנהל מכירות ללקוחות אסטרטגיים בפורטינט

מהם לדעתך המגמות העיקריות בעולם אבטחת המידע:
איומי אבטחת המידע תופסים תאוצה רבה וגדלים משנה לשנה ככל שהטכנולוגיה משתלטת על חיינו, כיום אנו נאבקים יותר ויותר באיומי אבטחת מידע ברשתות ארגוניות בתוך התשתית הקריטית של הארגונים. ארגונים מבינים את הצורך בהטמעת מערכות אבטחת מידע בתוך הרשת הפנימית ולא רק להגנה מבחוץ.

כמו כן ארגונים רבים נחשפים לוירוסים לא ידועים Zero Day ומבינים שההתמודדות איתם מורכבת ודורשת אמצעי הגנה נוספים כדוגמת מערכת ה FortiSandBox.

חברת פורטינט התמודדה השנה עם איומים רבים על מערכות בקרה תעשייתיות (SCADA), ארגונים בטחוניים ותעשייתים רבים מבינים את הצורך בהגנה על תשתיות אלו, ומשתמשים במוצרינו לצורך כך.

מהי מצוקתם העיקרית של מנהלי אבטחת המידע בארגונים?

ריבוי מערכות אבטחת מידע והיעדר תמונה כוללת, מביא את רבים מלקוחותינו לבחור במוצרי החברה, חברת פורטינט מספקת מגוון רחב מאוד של מנועי אבטחת מידע תחת מטריית ניהול מרכזית אחת, בכך אנו חוסכים לארגון לא מעט משאבי ניהול, כמו כן המערכת פשוטה יותר וקלה יותר לניהול.

אתגר קשה נוסף הינה מגמת ה BYOD, בה עובדים רבים בארגון מביאים לעבודה את המחשב האישי או את הטלפון האישי, וכעת נוצר אתגר חדש למנהלי אבטחת המידע הארגונים.

מהם האתגריים העומדים בפנייך כמנהל לקוחות בחברת פורטינט?

האתגר המרכזי הינו  לגרום לארגונים השונים  להבין את מידת חשיפותם לבעיות אבטחת מידע, ולחשוף אותם לפתרונות השונים.
חברת פורטינט מייצרת מוצרים שונים בתחום אבטחת מידע, מוצרים להגנה על תשתיות קריטיות, מערכות DDOS, מערכות SandBox  ועוד , לקוחות לא תמיד מכירים את כלל הסיכונים והפתרונות הקיימים בתחום  ויש לחשוף אותם לכלל הפתרונות שחברת פורטינט יודעת לספק.

מהם היתרונות היחסיים של פורטינט?

חברת פורטינט חרטה על דגלה לספק ללקוחותיה מקסימום ביצועים במינימום זמן, כחברת חומרה ותוכנה, אנו מספקים כיום את המערכות המהירות ביותר בתחום, לאחרונה הכרזנו על המערכת הראשונה בעולם המספקת 1.1 Tera ביצועים.

בנוסף כחברת אבטחת מידע מובילה, אנו מספקים פתרונות נרחבים ללקוחותינו, ופתרונות משלימים למערכות קיימות, אנו לדוגמא חברת אבטחת המידע היחידה המספקת גם תשתיות אלחוטיות וגם מערכות OTP כחלק מהפיתרון.

 

 

אירועים קרובים