תוכן שיווקי

לקראת פורום 2014 | "EMC מציעה פתרונות אחסון מבוססי פלאש לכולם, עם החופש לבחור"

03/11/2014 15:41
יובל רוטקאי – יועץ טכנולוגי, EMC

מאת יובל רוטקאי – יועץ טכנולוגי, EMC

המחשוב הארגוני עובר שינויים ועמו גם שוק האחסון. מנהלי המחשוב בארגונים מחפשים דרכים ליצירת דטה סנטר פשוט, גמיש ופתוח. המבנה של מערך האחסון משתנה כתוצאה מהמעבר של ארגונים לתשתית וירטואלית, מהצורך להשתמש ביכולות מתקדמות בלי לפגוע ב SLA של סביבות קריטיות, וכן עקב הצורך להפחית עלויות.

לארגון המודרני דרושים פתרונות שיאפשרו גם ביצועים, גם חיסכון בנפחי אחסון, גם הגנה רציפה על המידע, וגם עמידה ב SLA ויכולת להתממשק למתודולוגית העבודה בארגון מהיום הראשון. יחד עם זאת, כל אחד מאתנו אוהב לקבל את יכולת הבחירה.

EMC דבקה בחזון שלפיו פתרונות מבוססי FLASH ייתנו את המענה לאתגרים החדשים, וכיום היא מציעה מגוון פתרונות המאפשר לארגונים בחירה, מתוך הבנה שאין פתרון אחד המתאים לכל האתגרים:

הפתרון הראשון משלב כרטיסי FLASH בשרתים עם תוכנה המאפשרת שקיפות מלאה במערך האחסון ובכרטיס ה FLASH בו הלקוח בוחר להשתמש.

הפתרון השני מבוסס על שילוב של דיסקים פנימיים של כל השרתים בארגון ויצירת בריכת אחסון אחת לאחסון המידע. בצורה זו ניתן להגיע לרמת ביצועים/SLA הגבוהה ביותר.

להשלמת הפירמידה, EMC מציעה פתרונות מסוג ALL FLASH ARRAY המעניקים לארגונים יכולות חדשות שלא התאפשרו עד היום:

  1. ביצועים מרביים תוך שימוש ביכולות מתקדמות לחיסכון בשטח אחסון
  2. יעילות וחיסכון בשטחי אחסון, במספר מערכות אחסון וברישוי DB/App .
  3. יכולות מתקדמות להגנה על המידע
  4. שמירה על ביצועים מרביים גם לאחר שהשימוש בנפח עולה מעל 80% ו 90%
  5. יכולת של Scale out
  6. יצירת העתקים בתצורה של Application Aware
  7. אינטגרציה עם סביבות וירטואליות בהיבטים של ניהול, פשטות, ביצועים

EMC היא מובילת שוק במערכות מסוג ALL FLASH ARRAY – כפי שצוין בריבוע הקסם האחרון של גרטנר מתחילת ספטמבר 2014.

הטמעה של All Flash Array מביאה ROI מהיר מאוד, הודות לשיפור מידי בחוויית משתמש, סיכון מינימאלי בהטמעת הפרויקט, וחיסכון משמעותי בנפח ובעלויות האחסון, בשטח הרצפה ובעלויות חשמל.

גם בתוך העולם של All Flash Array מציעה EMC בחירה בין פתרונות שונים, המתאימים ללקוחות שונים ובעלי צרכים שונים:

XtremIO

פתרון High-End המבוסס על ארכיטקטורה ייחודית המאפשרת גידול בתצורה של Scale OUT, תמיכה במספר גדול של שרתים וירטואליים, תחנות עבודה וירטואליות ודרישות ביצועים של עד 1,000,000 IOPS . יכולות מתקדמות כדוגמת הקצאה רזה ודה-דופליקציה אינם מאופיינות במערכת אלא קיימות כיכולות בסיסיות בפתרון שנולדו בעקבות הייחודיות שבה XtremIO "מסתכל" על המידע לפני הפריסה שלו במערך האחסון. מערכות XtremIO מאפשרות אחסון של עד פי 7 מהנפח הפיסי הקיים. יכולות נוספות של XtremIO כמו Inline Compression , Snapshots , ושכפול מרוחק הופכות אותו לפתרון שמתאים לכמעט כל סוג של סביבה ומאפשר ללקוחות הטמעה מהירה והשתלבות מהיום הראשון בצורת העבודה המקובלת בארגון.

VNX-F

פתרון נוסף מבוסס ALL FLASH ARRAY הוא VNX-F, אשר מבוססות על הארכיטקטורה של VNX ומותאם ל Scale קטן יותר בהשוואה ל XtremIO.

לסיכום, EMC מאפשרת לארגונים לבחור בין פתרונות מבוססי FLASH בהתאם לצרכי הלקוח. ארגונים מוזמנים לבחור בין פתרון FLASH מבוסס שרתים, פתרון ALL FLASH ARRAY, או אופציה של שילוב דיסקים מסוג FLASH במערכי האחסון השונים (Hybrid Storage) עם יכולות תוכנה המאפשרות לנייד את המידע בין קבוצות האחסון השונות.

אתם מוזמנים לפגוש את המומחים שלנו פנים מול פנים, בכנס ה-EMC FORUM שייערך ב-10.11 במלון דוד אינטרקונטיננטל.

אירועים קרובים