תוכן שיווקי

לקראת אירוע APC | תוכנת DCIM של שניידר אלקטריק מוקמה ברביע המוביל בריבוע הקסם של גרטנר

12/11/2014 16:59

תאגיד ניהול האנרגיה שניידר אלקטריק הוכרז על ידי חברת המחקר הבינלאומית גרטנר ( Gartner) כחברה המובילה בעולם בתחום ניהול תשתיות מרכזי נתונים.

חברת המחקר גרטנר פרסמה את ריבוע הקסם שלה לתחום ניהול תשתיות מרכזי נתונים (DCIM), והכריזה כי פתרון ה– StruxureWare של שניידר אלקטריק הינו הפתרון המוביל היום בתחום.

פתרונות ה- DCIM החדשניים של שניידר אלקטריק הם חלק אינטגרלי מה- StruxureWare למרכזי נתונים – חבילת תוכנה לניהול משולב, המתוכננת לטפל בכל ההיבטים של התשתית הפיסית של מרכז הנתונים הנחוצים כדי למקסם את הזמינות והיעילות של המרכז. החבילה משלבת את כלי התוכנה המובילים של DCFM (ניהול מתקן מרכז נתונים), ו-DCIM (ניהול תשתית מרכז נתונים), כדי לספק פונקציונליות של איסוף נתונים, ניטור ואוטומציה, ותכנון ויישום, המאפשרים תצוגה משולבת ומרובת פנים, של כל המערכות הפיסיות הקריטיות למשימה הקשורות למרכז הנתונים.

לדברי  דורון קרופמן,  מנהל פעילות APC ישראל מבית שניידר אלקטריק, "אנו גאים להיבחר על ידי חברת המחקר גרטנר לחברה המובילה בתחום ניהול תשתית מרכזי נתונים. אנו מאמינים כי, המחקר על תחום ה-DCIM שנעשה על ידי גרטנר במהלך יותר משמונה חודשים מצביע על התעצמותו של שוק זה, הן מבחינת הפתרונות המוצעים והן מבחינת דרישות השוק."

פיתרון ה-DCIM- המלא של שניידר אלקטריק מאפשר למפעילי דאטה סנטר לנטר, לתפעל, לנתח ולבצע אופטימיזציה של חשמל, אנרגיה, קירור, אבטחה ואנרגיה.  StruxureWare for Data Centers זמין באופן מיידי ללקוחות בעולם ובישראל.

סורייאן ג'נסן, סגן נשיא שניידר אלקטריק העולמית לתחום פתרונות התוכנה, אמר: "העולם בו אנו חיים הופך לדיגיטלי יותר מרגע לרגע, לכן מרכזי הנתונים הינם בעלי חשיבות גבוהה ביותר להעברת מידע קריטי ושירותים. לפיכך, אנו רואים גידול רב בדרישת השוק לפתרונות DCIM המאפשרים יעילות וזמינות גבוהה." עוד הוא הוסיף, "בחירתה של גרטנר בשניידר אלקטריק מאששת את יכולתנו לסייע למנהלי מרכזי נתונים לנהל את הדרישות ההולכות וגוברות, ולקיים תהליך קבלת החלטות מושכל בנושא על סמך ניתוח בזמן אמת."

בחירתה של גרטנר בתאגיד ניהול האנרגיה שניידר אלקטריק באה לאחר שנה בה פעלה שניידר אלקטריק נמרצות להמשיך את הפיתוח החדשני של פתרון StruxureWare למרכזי ניהול הנתונים:

•    בתחילת השנה הודיעו שניידר אלקטריק וחברת ויג'ילנט על שיתוף פעולה בתחום מרכזי הנתונים: מודול המבצע אופטימיזציית קירור באופן עצמאי. זהו פתרון המאפשר למנהלי מרכזי הנתונים לשפר את בקרת התפעול

•    שיתוף פעולה נוסף עליו הכריזה השנה שניידר אלקטריק הוא עם חברת HP , במסגרתו תספקנה שתי החברות פלטפורמת ניהול דאטה סנטר ו-IT- מלאה. הפיתרון המשולב יכלול את שירותי היעוץ המשולבים (CMCS) של HP ואת מערך ניהול תשתית הדאטה סנטר של שניידר אלקטריק. StruxureWare for Data Centers.שיתוף פעולה זה מאפשר לשתי החברות להציע ללקוחותיהן את היכולת לחבר את התשתית הפיזית לתהליכים העסקיים, על מנת לשפר את ניתוח השפעת המהלכים השונים הכרוכים בתשתית הדאטה סנטר על הארגוןלאחרונה השיקה שניידר אלקטריק את הגרסא 7.4 של פתרון StruxureWare Data Center Operation. גרסה זו מאפשרת לצמצם את העלויות התפעוליות, לייעל את צריכת האנרגיה, להתאים נכון את התשתית הפיזית של הדאטה סנטר תוך שילוב עם מערכות DCIM קיימות.

אירועים קרובים