תוכן שיווקי

לקראת אירוע KMS lighthouse – ראיון עם מיכאל מעוז, סגן נשיא ואנליסט בכיר בחברת האנליזה והייעוץ גרטנר

12/11/2014 17:18
מיכאל מעוז, סגן נשיא ואנליסט בכיר בחברת האנליזה והייעוץ גרטנר

"ניהול ידע משפיע על יעילות הארגון, על שביעות רצון הלקוחות ועל הצמיחה בהכנסות" כך אומר מיכאל מעוז, סגן נשיא ואנליסט בכיר בחברת האנליזה והייעוץ גרטנר (Gartner), שבחרה את KMS lighthouse מקבוצת אמן כ-Cool Vendor לתחום ה-CRM.

מה משמעות התואר “Cool Vendor” של גרטנר?
" גרטנר היא חברת המחקר והייעוץ הטכנולוגי המובילה בעולם. בכל שנה גרטנר מזהה חברות חדשות בתחומים טכנולוגיים מרכזיים ומפרסמת סדרה של דוחות מחקר על החברות החדשניות הללו והמוצרים והשירותים שלהם."

על-פי אילו קריטריונים בוחרים חברה כ- Cool?
" מחקר Cool Vendors איננו רשימה ממצה של ספקים בתחום טכנולוגיה נתון, אלא סקירה המיועדת להדגיש חברות, מוצרים ושירותים מעניינים, חדשים וחדשניים, אשר יכולים לשמש כדי להוביל שינוי עסקי".

מדוע KMS lighthouse נבחרה כ- Cool Vendor?
"KMS lighthouse עמדה בקריטריונים שלנו. הנימוקים המלאים לבחירה והתייחסות רחבה לחברה ולשוק נמצאים במאמר: "Cool Vendors in CRM Customer Service, 2014" , שמופיע באתר Gartner.com .

כיצד גרטנר צופים שעולם הידע ישפיע על עולם שירות הלקוחות?
"ניהול ידע משפיע על יעילות הארגון, על שביעות רצון הלקוחות ועל הצמיחה בהכנסות. למרות זאת נושא זה לא עמד במקום גבוה בסדרי העדיפויות של CIOs בעולם בשנים האחרונות. ניהול ידע חלש הוא מכשלה כפולה. הוא גורם לחוסר שביעות רצון של לקוחות ולירידה מתמשכת בפרודוקטיביות. כדי לבנות אסטרטגיית ניהול ידע לשירות לקוחות, על CIOs להתמקד באנשים ובתהליכים. האתגר הגדול הוא זמינות מהירה של הידע הרלוונטי דרך ערוצי תקשורת שונים. הלקוח צריך לקבל את אותו מידע גם אם הוא באתר האינטרנט, וגם אם הוא גולש במכשיר נייד, מדבר עם נציג החברה או מבקר בקהילת משתמשים."

KMS lighthouse מקבוצת אמן, שזכתה בתואר Cool Vendor  לתחום ה-CRM של גרטנר לשנת 2014, ולאחרונה זכתה גם בפרס Promise Award 2014 של מגזין KM World, תערוך כנס בנושא Transforming Customer Experience by Means of Knowledge, בתאריך 20/11/14, ב-סטוקו, בתל אביב.

להרשמה ניתן להיכנס לקישור

אירועים קרובים