תוכן שיווקי

לקראת אירוע Fortinet ב-18 בנובמבר | אייל צפריר, סמנכ"ל פתרונות לעסקים, חברת בזק בינלאומי

13/11/2014 12:49
אייל צפריר, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי

 

ספר לנו על הארגון בו אתה עובד.
"בזק בינלאומי הינה חברת האינטגרציה  מהגדולות והמובילות במשק הישראלי. בזק בינלאומי מובילה בתחום פתרונות התקשורת ואבטחת המידע ובעלת ניסיון רב בביצוע פרויקטים מורכבים ומרובי טכנולוגיות . אנו שותפי זהב של חברת Fortinet ואחד האינטגרטורים הגדולים שלה בישראל".

מהן לדעתך המגמות העיקריות בעולם אבטחת המידע?
המגמות העיקריות כיום בתחום אבטחת המידע מתחלקות למספר סביבות:
1.    סביבת החיבור לאינטרנט – כידוע בכל ארגון, זו הסביבה המורכבת ביותר ורוב מנגנוני ההגנה נמצאים בסביבה זו. אנו בבזק בינלאומי אשר משמשים גם כחברת ISP   ומתמחים בתחום,  מצאנו לנכון להציע ללקוחותינו הרבים מגוון מנועי אבטחת מידע ומוצרים נוספים מבית Fortinet הנותנים מענה מקצה לקצה.
2.    ליבת הארגון – אנו עדים כיום ליותר ויותר ארגונים שהבינו את הצורך בהטמעת מערכת אבטחת מידע בליבת הארגון, המפרידה בדרך כלל בין שרתי הארגון לעמדות הקצה. גם בסביבה זו אנו מציעים את פתרונות Fortinet ללקוחות רבים וזאת משום החוזקה העיקרית של Fortinet והיא עוצמת העיבוד. Fortinet, כחברה המייצרת לבד את מעבדי ה-ASIC שלה, מספקת ביצועים טובים יותר וככזו הינה אטרקטיבית מאוד בסביבות הדטה סנטר.
3.    תחום הסייבר –  גם בתחום זה יש ל-Fortinet פתרונות רבים כגון מערכת ה-SandBox שזכתה לתשבוחות רבות מחברת NSS Labs, ומערכת ה FortiDDOS שנועדה להגן מפני מתקפות DOS".

מהי מצוקתם העיקרית של מנהלי אבטחת המידע בארגונים?
"ריבוי הטכנולוגיות וריבוי היצרנים השונים בתחום, גורם לבלבול רב בקרב הלקוחות. תפקידנו בבזק בינלאומי להביא ללקוח את הטכנולוגיה הטובה ביותר עבורו. Fortinet, כחברת אבטחת מידע מובילה, מצאה את הדרך לשלב מספר רב של מנועי אבטחת מידע, תחת מערכת ניהול אחת. כל מנועי אבטחת המידע של Fortinet מיוצרים על ידה, ועובדה זו מספקת פתרון רחב מאוד וייחודי".

מהם היתרונות היחסיים של Fortinet?
"Fortinet מספקת פיתרון קצה לקצה בתחום אבטחת המידע, פתרון ה-Fortinet משלב בתוכו מספר רב של מנועי אבטחת מידע שונים, ומספק ביצועים מעולים. יתרון נוסף משמעותי של Fortinet הוא פתרון ה-Vdom. פתרון זה נותן למנהל המערכת את האפשרות לחלק את המכונה למספר רב של מכונות וירטואליות. רוב לקוחותינו משתמשים בפתרון זה בדרך כלל לצורך הפרדת סביבות".

כיצד Fortinet מסייעת להעלאת רמת אבטחת המידע בארגונים?
"Fortinet מספקת מספר רב של פתרונות משלימים כגון מערכות One Time Password, מערכות אבטחת מידע לסביבות Wireless, מערכות DDOS, מערכות הגנה על תשתיות ווב ועוד.

מירב לקוחותינו משתמשים בפתרונות אלו לצורך הגנה על רשת הארגון שלהם. היתרון בלספק מערכת הגנה משולבת מבית אותו יצרן, הוכיחה את עצמה הן בהיבט הניהולי והן בהיבט התפעולי, Fortinet לדוגמה הינה יצרן אבטחת מידע היחיד, המספק ללקוחות הקצה שלו, גישה ישירה לגוף ה Support, דבר זה מעיד, בין השאר, על היותה עלחברה מקצועית ומובילה בתחומה".

אירועים קרובים