תוכן שיווקי

בעקבות אירוע מחשוב תעשייתי בעידן החדש | יוני לפשיץ, מנכ"ל אלמוג תעשיות תוכנה מספר על הצורך במערכות ERP

16/11/2014 17:32
יוני לפשיץ, מנכ"ל חברת אלמוג תעשיות תוכנה

אלמוג תעשיות תוכנה הינה חברה מובילה בתחום פיתוח והטמעת מערכות ERP ו- CRM לשוק ה- SMB בישראל.

החברה, אשר הוקמה בשנת 1973, מספקת פתרונותERP  המותאמים לצרכי הלקוח. זאת, תוך מתן ייעוץ וליווי שוטף ללקוח, מענה יעיל לכל צרכי התפעול של הלקוח, ניהול הלקוחות והיצור של הלקוח, ועוד. בין מוצריה הרבים של אלמוג רצוי למנות את מערכות Almog ERP ,Almog CRM, צירנט- ניהול ציי רכב, Almog Dynamics, אפליקצייה ל- Iphone/Android/Win8 ועוד.
חשוב לציין, כי השרות המוענק באלמוג כולל ליווי של לקוחות החברה משלב האפיון הראשוני, יעוץ טכנולוגי ועסקי, פיתוח פתרון המותאם ללקוח, הטמעה ואינטגרציה של מערכת ה-ERP  לכלל המערכות והתהליכים העסקיים בארגון.

מה חשיבותה של מערכת ERP בארגונים?
מערכת ERP הינה מערכת מידע המשמשת את כלל מחלקות הארגון ומאפשרת בקרה, פיקוח וניהול יעיל של כל תחומי הארגון: ניהול פננסי, רכש, מכירות, מלאי, יצור, יבוא וכדומה – והכל תחת ממשק אחד. המערכת מאפשרת לכלל עובדי החברה ולמנהליה לשלוט על תהליכים עסקיים שונים בחברה, תוך ניהול משאבי החברה בצורה הטובה ביותר.

אילו אתגרים בא פתרון ה- ERP של אלמוג למלא?
האתגרים העיקריים העומדים בפני ארגון המטמיע מערכתERP  הם הצורך להתמודד עם הדרישות הטכנולוגיות והעסקיות של השוק, יחד עם התאמתם של דרישות אלה לתרבות וצרכי הארגון – וזאת, בסביבה עסקית הטומנת בחובה אתגרי צמיחה ושינויים אסטרטגיים שונים. אנו בחברת אלמוג שמים דגש על גמישות המוצרים, וזאת על מנת לתת ללקוח את האפשרות להתאים את הפתרון לצרכים המשתנים של הארגון , בזמן קצר ובעלות נמוכה.

רוב הארגונים חיים בסביבה עתירת שינויים בפעילות העסקית, בסוג לקוחות היעד, באסטרטגיה, במדיניות השרות, השיווק והמכירות. באלמוג תעשיות תוכנה, מבינים כי פתרונות מיחשוב ארגוני חייבים להיות פתרונות הנותנים מענה רוחבי, מקיף, אינטגרטיבי, וחשוב מכל – חייבים להיות בעלי יכולת לבצע שינויים ושיפורים מהירים בהתאם לתהליכים העסקיים אותם עוברים לקוחותינו.

מהם הטיפים שלך להטמעה מוצלחת של פתרון ERP?
פרויקט הטמעת מערכת ERP מחייב את מעורבותם של המשתמשים ושל ההנהלה באפיון הצרכים הייחודיים של הארגון. בהתאם, ועל מנת שנמנע מחריגות בתקציב ומבזבוז משאבים של זמן וכוח – אדם, חשוב לערוך תהליך אפיון מקצועי ומסודר. על כן, קיימת חשיבות מכרעת בבחירת ספק מערכותERP  מקצועי ואמין, המסוגל לתת מענה כולל לכל צורכי הלקוח. בהתאם, רצוי ליתן דגש בבחירת הספק על ניסיון רב ויכולת לספק תמיכה ושרות לאחר עליית המערכת לאוויר. כן יש לקחת בחשבון, כי מערכת ERP מוצלחת הינה כזו אשר נעשה שימוש בחלק ניכר מהיכולות שלה, ומערכת אשר נתפסת כמערכת חדשנית וידידותית לכל משתמש.

אלמוג מבצעת את תהליך הטמעת המערכת ב- 7 שלבים: איפיון, רשימת דרישות, התאמת המערכת, פיילוט, הסבת נתונים ממערכות קודמות, עליה לאוויר וליווי הלקוח. בנוסף על כך, מערכת ה-ERP  של אלמוג כוללת מודולים מובנים מתקדמים בעלי יכולת התאמה לכל ארגון ללא צורך בתהליכי פיתוח מורכבים. אני מאמין כי המערכות של אלמוג הן מהמובילות בשוק, וכי השירות הניתן על ידנו הינו שירות מקצועי. על כן, אני ממליץ בחום לפנות אלינו כל אימת שחברה מבקשת להטמיע בארגון שלה מערכת ERP.

אירועים קרובים