תוכן שיווקי

לקראת כנס Fortinet 2014 | ראיון עם מורן ג'רסי, מנכ"ל SecureWave

17/11/2014 12:09
מורן ג'רסי, מנכ"ל SecureWave. צילום: יח"צ

מה המגמות העיקריות בעולם האבטחה?
"עולם ה-IT מורכב מארבעה חלקים: נקודות הקצה, הרשת, היישומים והנתונים עצמם. בתחנות הקצה, האבטחה היא על ידי חסימה או הצפנה, או טיפול מחמיר באכיפת מדיניות ואכיפה. ברשת, האבטחה היא בסינון התעבורה, מה מותר ומה אסור להוציא החוצה, מה מותר להכניס לארגון ועוד. ברמת היישומים, ההגנה היא בדמות מניעת מתקפות אפליקטיביות. בעידן הנוכחי, שבו עולם מחשוב הענן והמובייל (BYOD) מתפתחים, ההתמקדות תהיה בהגנה על המידע והנתונים עצמם".

מה מצוקתם של מנהלי אבטחת המידע בארגונים?
"עודף של פתרונות ויצרנים שאין ביטחון בערך המוסף שלהם. מבחינה זו, Fortinet היא יצרנית מוכרת בשוק אמצעי האבטחה ולדעתינו מציעה את הפתרון הטוב ביותר לניהול מאוחד של כל האיומים המרכזיים.

מה המצב ספציפית בישראל?
"המגזר הפיננסי רגיש דיו לנושא, בעיקר בגלל הרגולציות החמורות שנכפות עליו. מעבר לכך, שאר המגזרים נמצאים בשלבים מוקדמים יותר של מוכנות כלפי האיומים. באחרונה אנחנו מבחינים בעלייה ברמת המודעות לנושא בעיקר במגזרי הבריאות והממשלה".

כיצד Fortinet מסייעת להעלאת רמת אבטחת המידע בארגונים?
"כחברת חומרה ותוכנה המספקת פתרון אבטחת מידע מקיף ללקוחותיה, Fortinet מייצרת את כלל מנועי אבטחת המידע בעצמה. יתרון זה בולט אל מול המתחרים ומאפשר שילוב בין המנועים השונים תחת מטריית ניהול אחת.

Fortinet אף מייצרת את חומרת המערכת לבד ומוצריה המבוססים רכיבי FortiAsic. רכיבים אלה מספקים ביצועים גבוהים, וחברות כדוגמת  NSS Labs מצאו לנכון להמליץ על סדרת FortiGate כעל המוצר המוביל בעלות מול ביצועים (Price Per Performance), בזכות מעבדים אלה".

 

אירועים קרובים