תוכן שיווקי

DataBank מגיעה לענן

23/11/2014 13:43
אבן לבר, מנכ"ל DataBank ואחד ממייסדיה

DataBank, המובילה בישראל בתחום ההגנה על נתונים מחוץ לאתר הלקוח, השיקה לאחרונה מבחר מקיף של פתרונות ענן ואירוח שרתים. פתרונות אלה משלימים את השירות המסורתי של החברה, של שמירת קלטות גיבוי בארכיון מאובטח.
פתרונות הענן של DataBank מבוססים על שלושה יסודות:

– שרתים וירטואליים (Cloud DR – התאוששות מאסון באמצעות הענן).
– גיבוי בענן.
-אירוח שרתים פיזי.

שרתים וירטואליים:
DataBank יוצרת עבור לקוחותיה מבחר פתרונות "התאוששות מאסון" בהתאם לתקציב ולהסכם השירות הנדרש עבור התאוששות. הפתרונות נעים משרת וירטואלי ובו 10TB של נתוני קבצים לגיבוי, ועד לפתרון Could DR מלא שמבוסס על שכפול באמצעות VEEAM או Double Take. הפילוסופיה שמנחה את DataBank היא שבסופו של דבר, כל הנתונים צריכים להיות מגובים בקלטות ומאוחסנים באתר מרוחק מהארגון. הדבר מבטיח הפרדה חדה בין הרשת של הלקוח ובין הנתונים שלו.

גיבוי בענן
חברת DataBank מציעה לחברות יכולת לגבות את הנתונים שלהן לענן באמצעות יישום לקוח פשוט ואינטואיטיבי. המידע נדחס ומוצפן לפני שהוא מועלה לשרתי הגיבוי בענן של DataBank. פעולת השחזור של קובץ מתבצעת בקליק אחד, והקובץ המשוחזר מגיע ישירות למערכות הלקוח.

אירוח שרתים פיזי
DataBank מציעה פתרון משתלם לאחסון פיזי של שרתים וציוד, בהתאמה לכל תקציב – ממדף יחיד ועד לארונות מרובים.

כל שירותי הענן והאירוח של DataBank מנוהלים על ידי מקצועני ה-IT בצוות התמיכה של DataBank עצמה. אבן לבר, מנכ"ל DataBank ואחד ממייסדיה, מציין: "המעבר לענן היה צעד טבעי עבור DataBank, שיותר מאלף חברות בישראל בחרו בה לשמור על הנתונים שלהן. רוב לקוחות DataBank משתמשים בטכנולוגיית שכפול כזו או אחרת, והם שמחו לשמוע ש-DataBank מסוגלת לספק פתרון משתלם לאחסון הנתונים שלהם, באופן וירטואלי או פיזי."

אירועים קרובים