תוכן שיווקי

חברת הביטוח Mutual & Federal בחרה ב-NetIQ כדי לעמוד בדרישות חוק חדש להגנה על מידע אישי

24/11/2014 13:23
NetIQ מיוצגת בישראל ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל

חברת הביטוח הדרום אפריקנית Mutual & Federal בחרה במערכת ניהול ואכיפת הגישה Access Governance Suite מתוצרת NetIQ. המערכת יושמה על מנת לעמוד בדרישות החוק הדרום אפריקני להגנה על מידע אישי. NetIQ מיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל.

המערכת תוצג בכנס שתערוך NessPRO בחודש דצמבר. הכנס יעסוק בחידושים שונים מתוצרת NetIQ ו-SailPoint, המיוצגות בישראל על ידי NessPRO.

מייקל שטיין, מנהל אבטחת המידע של Mutual & Federal, מסר כי קודם לכן הייתה בחברה בקרה ידנית בתחום זה, שאמנם היתה יעילה אך צרכה זמן ומשאבים רבים. "כאשר הבנו זאת חיפשנו דרך טובה יותר לניהול תהליכי בקרת הגישה. כשעושים זאת באופן ידני, יש בכך חסרון ואי אפשר לנצח את המשחק. מסיבה זו, Mutual & Federal, לאחר ששקלה מספר פתרונות אפשריים, בחרה ליישם את מערכת ניהול ואכיפת הגישה של NetIQ", אמר שטיין וציין כי NetIQ פשוט הציעה פתרון הרבה יותר טוב ל-Mutual & Federal  מאשר מתחריה.

"באמצעות NetIQ אנחנו מקבלים שליטה נרחבת על הגישה לכל היישומים הקריטיים שלנו ויש לנו תצוגה יחידה של גישה זו. זה בדיוק מה שאנו זקוקים שלו במונחים של שליטה ובקרה על הגישה והדבר מציב אותנו בדיוק במקום הנכון על מנת להיות מוכנים כראוי לחוק להגנה על מידע אישי", אמר שטיין. "NetIQ משתמשת במידע משולב על הזהות כדי ליצור ולנהל זהויות ולבצע בקרת גישה ליישומים ארגוניים. הפתרון גם מקל על בקרת הגישה למשאבי המיחשוב, ומה שיותר קריטי – שליטה בגישה ליישומים אלו לשם ציות לתקנות".

שטיין מסר כי על מנת ליישם את הפתרון פנתה Mutual & Federal לחברת Ubusha Technologies הדרום אפריקנית, אשר ביצעה הוכחת יכולת שהרשימה את הלקוח, ולאחר מכן נרכש הפתרון. "הדבר שיפר את היעילות שלנו ופינה יותר כוח אדם למשימות קריטיות יותר. ניתן עתה ליצור ולהשיק בתוך דקות קמפיינים, שקודם נדרש שבוע או יותר כדי לצאת אתם לדרך. יתר על כן, הפתרון מאפשר לנו לראות גישה של כל אדם למערכות רבות, בעוד שכאשר השתמשנו בגיליונות אלקטרוניים למשימה זו, היה קשה מאוד להשיג תובנה כזו", אמר.

שטיין ציין כי יתרון נוסף של הפתרון מתוצרת NetIQ הוא הפשטות שלו. "ביום ההשקה המנהלים של ה-internal line היו צריכים להכיר את המערכת, וכל מה שנדרש מבחינת ההכשרה היה סרטון של 12 דקות, דבר שמראה עד כמה המערכת של NetIQ היא פשוטה ואינטואיטיבית. קיבלנו מחמאות רבות ממשתמשי הקצה בנושא זה", הוסיף.

ג'קי עבאדי, מנהלת פעילות NetIQ בישראל, מסרה כי פתרונות אבטחת מידע מתוצרת NetIQ נמצאים בשימוש בקרב עשרות חברות וארגונים בארץ, בכל המגזרים. "לאחרונה, ריבוי המערכות וסוגי המשתמשים השונים, היציאה לענן, השימוש ב-BYOD והשינויים התכופים, יוצרים מורכבות חדשה בתפעול המערכות מחד וחשיפה לסיכונים של גישה 'בעייתית' מאידך. הרגולציה בנושא זה דורשת הגדרת מדיניות של תפקידים והרשאות והביקורות התקופתיות אמורות לבדוק את אכיפת המדיניות, ואם אכן החריגים צפים ומטופלים לאלתר. במציאות החדשה, קיימת חשיבות קריטית לפתרונות כגון Access Governance Suite של NetIQ כדי לאפשר לחברות וארגונים לעמוד מצד אחד בדרישות החוק, ומצד שני להתמודד בצורה טובה עם האיומים ההולכים וגוברים על מערכות המידע הארגוניות", אמר.

אירועים קרובים