תוכן שיווקי

וראסיטי השיקה את ה-Demo Center לטכנולוגיות ה-Big Data וה-BI של אורקל

26/11/2014 13:44
אנשי וראסיטי עם יואב ויינברג ויובל סברוני

באירוע חגיגי שהתקיים במשרדי וראסיטי, בו השתתפה הנהלת אורקל ישראל, השיקה החברה המארחת את מרכז הטכנולוגיות שלה לפתרונות אורקל (Oracle).

המרכז החדש הוקם בהשקעה של מאות אלפי דולרים והוא מאפשר ללקוחות הרוצים לבחון טכנולוגיות מתקדמות להתנסות ולבדוק את הגרסה החדשה של בסיסי הנתונים של אורקל – 12c, כולל תכונות ה-In-memory והחיבוריות לענן הציבורי החדש של אורקל שהושק והודגם בכנס Open World האחרון, פתרונות ה-BI המתקדמות של אורקל, כולל מכונת Oracle Exalytics ואת כלי הניהול והניטור הכלולים בחבילת ה-Oracle Enterprise Manager.

במסגרת השימוש ב-Demo Center יוכלו הלקוחות לבדוק כיצד השימוש ביכולות החדשות של אורקל משתלב באסטרטגיית ה- Big-Data הארגונית, וכן את הממשק בין בסיס הנתונים לסביבות Hadoop.

יואב ויינברג וזיו עומר

יואב ויינברג וזיו עומר

בעידן שבו תובנות עסקיות נדרשות כאן ועכשיו על בסיס כמויות מידע הולכות וגדלות, גרסה 12 של בסיס הנתונים יחד עם יכולות ה-In-memory database החדשות מאפשרת ללקוחות לקבל החלטות מבוססות DATA בזמן אמיתי.

לקוחות שיצטרפו לתוכנית ה-DEMO של וראסיטי יהנו ממעבדה ברמה הגבוהה ביותר וליווי של מהנדסי פתרונות (Solution Architects) של וראסיטי. במהלך תוכנית ה-DEMO  יוזמנו לקוחות הקבוצה להתנסות בשדרוג בסיסי הנתונים, מגרסאות קודמות, לגרסה 12, לבדוק את שיפור הביצועים האפשרי משימוש ב-In-memory database החדש ופיצ'רים חדשים נוספים, לבחון את מכונת ה BI של אורקל – Oracle Exalytics המעניקה ללקוחות ביצועים חסרי תחרות הן בעולם ה BI והן בעולם ה-Planning, ולראות את יכולות ניהול הענן של אורקל באמצעות ה Oracle Cloud Management.

ירון אלטשולר, מנכ"ל וראסיטי, מציין: "השקענו משאבים רבים בהקמת ה-Demo Center, הבאנו חומרה מתקדמת של אורקל, הכנו סביבת עבודה מושלמת והשקענו באבטחת מידע על מנת לאפשר ללקוחות בדיקת טכנולוגיות אורקל המתקדמות  מעבדה. אנחנו רואים בהשקת מרכז זה המשך ישיר למחויבות שלנו ללקוחותינו להמשיך ולתמוך בטכנולוגיות המתקדמות תוך הבטחת מזעור הסיכונים. לשם כך, אנו מאפשרים ללקוחותינו להביא אלינו את המערכות שלהם או להשתמש בסימולאטורים שאנחנו פיתחנו ולבדוק את התאמת הטכנולוגיות לצרכיהם תוך קבלת ליווי ממיטב המומחים בשוק הישראלי. עוד מוסיף אייל אפרת, סמנכ"ל המכירות: "אנחנו בוראסיטי רואים ביכולות החדשות של אורקל הזדמנות עסקית של ממש עבור הלקוחות שלנו, אצלם זמן תגובה מהיר יותר ותובנות עסקיות איכותיות יותר, מתורגמים מיד לגדילת שורת ההכנסות".

אירועים קרובים