תוכן שיווקי

אלדד בן צבי, מנהל מכללת נס:"דרכנו היא: מקצועיות, חדשנות טכנולוגיות, שירותיות והתאמת תכני ההדרכה ללקוח"

26/11/2014 14:04
אלדד בן צבי, מנהל מכללת נס

"מכללת נס למעלה מעשור מובילה את שוק ההכשרה וההסמכה הטכנולוגית והניהולית בישראל ומהווה חלק מחברת נס טכנולוגיות. המכללה חוגגת השנה "בר מצווה" ומנהלת שותפויות אסטרטגיות". זאת על פי אלדד בן-צבי, מנהל מכללת נס –  בראיון על המגמות "החמות" לקראת 2015  והאתגרים של שוק ההדרכה .

"אנו פונים למעשה לשני קהלי יעד: ארגונים בכל המגזרים וכמובן למגזר הפרטי. דגש ייחודי שלנו הוא על סגל המדריכים שלנו המוביל בתחומו, כך שמעבר להיותם בעלי ניסיון רב כמרצים, כולם בעלי ניסיון מעשי רב בתעשיית ההייטק המקומית והעולמית וכך החיבור של התלמידים לתעשייה נוצר כבר בהכשרות עצמן.
בנוסף, למכללה, פריסה ארצית באמצעות חמישה קמפוסים שונים ברחבי הארץ: תל אביב, ירושלים, נתניה, רחובות, ובאר שבע המאפשרים ללקוחותינו גמישות גאוגרפית גבוהה".

תוכל להרחיב מעט על סוגי ההכשרות  והשירותים שהמכללה מעניקה למגזר העסקי (לארגונים) ?
השנה האחרונה הייתה בין המאתגרות והמוצלחות ביותר שהמכללה ידעה – מחד, שנה של אתגרים לכלל המשק כגון "מבצע צוק איתן" ומאידך, שנה של פריחה וצמיחה בקורסים המיועדים לתחום העסקי (ארגונים) בכל העולמות, כגון: פיתוח, בדיקות, תשתיות , DBA , אבטחת מידע סייבר ועוד.

התחום העסקי פונה להכשרות עבור ארגונים ומכיל היום 3 סוגי שירותים:
הראשון, קורסים ציבוריים מתחומים רבים המיועדים למקצוענים הרוצים להתעדכן בטכנולוגיה הבאה או להשתפר בקיימת. בקורסים מסוג זה, ניתנת לארגון האפשרות לשלוח מספר בודד של עובדים להכשרות המתקיימות במכללה.

השירות השני הינו, קורסים מוזמנים ו"תפורים" עבור הארגון, הכוללים אפיון צרכי הלקוח  ובניית סילבוס מותאם לצורכי ארגון המזמין. והשירות השלישי המאוד ייחודי לנו הם,  הכשרות מבית   SAP Education , המציעות מגוון גדול מאוד של קורסים המתבצעים על מערכות מקוריות של סאפ ומפוקחות על ידי העולמית הן ברמת התוכן והן ברמת מערכות התרגול.

מהם אותם מיקודים ותחומים "חמים" שאתם מזהים ל-2015?
אין ספק שעולמות הסייבר הם אחד מהדברים ה"חמים" והנדרשים. לצד האיומים הפיזיים הקיימים בעולם, גוברים ומשתכללים האיומים האינטרנטיים הן לעסקים פרטיים והן לממשלות.  דוגמא יפה לכך היא זכייתנו במכרז ללימודי סייבר אשר מפוקח ע"י הממשלה. עבור מערך הכשרות זה, נדרשנו לפתח סילבוסים המאפשרים לחוות את הנושא "החם" הזה הן ברמת המשתמש/העובד והן ברמת מנהל הרשת ואבטחת המידע – וזאת על ידי רמות תרגול המגיעות עד למימוש כמעט מלא של הגנה ופריצה.

תחום "חם" נוסף ונדרש הינו DEVOPS מתודולוגיה חדישה/שיטת עבודה לאופטימיזציה בעולמות הפיתוח (שילוב בין פיתוח לאופרציה) מתודולוגיה אשר תופסת תאוצה בלא מעט ארגונים.
וכמובן, יש לא מעט חידושים בעולמות  ה -SAP כמו פלטפורמת ה- HANA  ודוגמאות רבות נוספות לעולם המובייל, הענן , Analytics ועוד.

ואי אפשר בלי תחרות – ספר לי מעט על המיקודים העסקיים של המכללה לעומת המתחרים בשוק?
המוטו שמוביל אותנו הוא מקצועיות וחדשנות טכנולוגיות לצד שרותיות והתאמת תכני ההדרכה לצרכי הלקוח.
יתרונות נוספים על פני המתחרים הם, החיבור לנס כגוף מוביל את שוק מערכות המידע בישראל, הניסיון העשיר שלנו של למעלה מ-13 שנים בתחום העסקי, מקצוענות הסגל הניהולי והאקדמי וכמובן השירות מקצה לקצה שאנו מעניקים לכל ארגון וסטודנט, כל אלו עומדים לצד החיבור לשותפים העסקיים שלנו. אך  אולי יותר מכל, הערך המוסף שלנו בא לידי ביטוי בגמישות וההבנה את צורכי הלקוח ומתן מענה מדויק לכל אלו.
לסיכום, בפתחה של 2015 ותכנון תכניות העבודה וההדרכה של הארגונים, אני מזמין כל ארגון להתנסות בכל אחת ממאות ההכשרות המקצועיות שלנו ולהיווכח ברמת המקצועיות הגבוהה שאנו מעניקים ללקוחותינו המרוצים.

אירועים קרובים