תוכן שיווקי

לקראת ועידת TLVforce ב-8 בדצמבר | ServiceWise תארח את Salesforce.com

30/11/2014 15:58
עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת ב-ServiceWise

אז מה זה לעזאזל Chatter?

מאת: עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת בחברת ServiceWise

הגם שדיברנו על הנושא במספר הזדמנויות בעבר, הוא רלוונטי ואקטואלי מתמיד. אנו מצויים בעידן שבו כלי תקשורת ועבודה מקוונים נמצאים באבולוציה מתמדת. המייל בהחלט כבר כמעט אנכרוניסטי והמסנג'ר לסוגיו התפתח מטאורית. נדלג בזריזות על כמה אפליקציות שבאו בהמשך ונציין כי בדור הנוכחי של מערכות שיתוף הידע והתקשורת המקוונות בארגונים בולטת האפליקציה Chatter, כלי עדכני ונוח להצפת שאלות, להתייעצות ממוקדת ומהירה ולקידום נושאים בעולם העבודה.

אז מהו ה-Chatter? מדובר במנגנון שיתוף מידע חברתי-מקצועי מבוסס ענן (העומד בפני עצמו או כחלק ממערכת ה-Salesforce/Force.com), הדור הבא של הפורומים והמסנג'ר, שמסייע לאנשי מקצוע ולחברות לעבוד טוב יותר ביחד. למשל, במקום להוציא מייל עם שאלה בתפוצה רחבה, ניתן להעלות שאלה במנגנון ה-Chatter, שהופכת לנושא אליו מתייחסים בזמינות גבוהה פונים שונים שרלוונטיים לנושא או לקבוצת המתעניינים בו. מעלה השאלה יכול, בצורה נוחה וידידותית, לעבור בזריזות על כל התשובות ולהתרשם מה נכון לו להמשך העבודה. זו יכולה להיות שאלת תמחור, שיווק או כל סוגיה אחרת. ב-Chatter התשובות יהיו מקצועיות וממוקדות, ולא פחות חשוב – מרוכזות באזור אחד, מה שמאוד נוח לשימוש ולחיפוש בהמשך.

ניתן לנהל כמות בלתי מוגבלת של קבוצות משתמשים בנושאים שונים, כולל משתמשים חוץ-ארגוניים (שיכולים להשתמש במנוי Chatter "חינמי" לחלוטין).

בחברות שבהן קיימות מערכות מבוססות פלטפורמת Force.com מסייעת ה-Chatter לאימוץ השימוש במערכת ומאפשרת הקשר נוח וקל למשתמשים לנהל דיונים (נניח סביב תהליכי מכירה או שירות).

ניתן להתייחס אל משתמשי ה-Chatter גם כאל קבוצת מיקוד ולבדוק באמצעותם תגובות לרעיונות שונים. אפשר לשתף קבצים, אפילו קבצים גדולים, שעלולים להיות כבדים למשלוח בדואר אלקטרוני, וליהנות מההערות ומהתובנות עליהם של משתמשי ה-Chatter.

אפשר גם להמשיך ולעקוב אחר דיונים לאורך זמן, ולגלות כך רעיונות טובים, הערות חשובות וככלל – טיפים שטובים לייעול העבודה. ניתן להשתמש בפלטפורמה הזאת גם כדי לתפור פתרונות לצרכים ייחודיים של לקוחות, בזמן קצר ותוך הסתייעות במוחותיהם היצירתיים של משתמשי Chatter, בין אם הם נמצאים בחדר הסמוך ובין אם מעבר לים. ולא פחות חשוב – התוכן ניתן לחיפוש.

מאז הוצג בראשונה לפני מספר שנים, מתפתח המנגנון, כמו שאר יכולות המערכת, בכל גרסה של Salesforce וכולל כיום גם אפשרויות לנהל שאלונים אונליין, לייצר משימות למשתמשים במערכת, לציין לשבח קולגות על הישגים שונים ועוד. והצימוק לאחר פריסת כל היתרונות הללו הוא שמשתמשי Chatter דיווחו על הפחתה של כ-27% בצורך בפגישות ובמצגות בעקבות שימוש בכלי היעיל הזה.

הוועידה השנתית של ServiceWise תתקיים ב-8 בדצמבר 2014 במלון דן פנורמה.

הרשמה לוועידה אפשרית באמצעות לינק זה.

אירועים קרובים