תוכן שיווקי

אחרי אימוץ ה-UDP, חברת Arcserve מתכוונת להרחיב את מוצריה לשוק ההתקנים

Arcserve מציגה פתרון חינמי לנקודות קצה, ועדכון UDP

10/12/2014 16:57
ABnet

Arcserve הודיעה כי היא מתכוונת להתבסס על המומנטום המשמעותי של הפתרון זוכה הפרסים שלה מאז השקתו במאי 2014 על ידי הרחבת חבילת המוצרים שלה בשוק התקני גיבוי יעודיים (PBBA) בתחילת 2015 עם פלטפורמות שמופעלות באמצעות UDP. בנוסף, החברה הכריזה על גרסת חינם של התוכנה שלה לגיבוי ושחזור נקודות קצה ועל עדכון מהותי של ה-UDP אשר כולל הרחבות לשיפור היישום והגנה על סביבת Hypervisor.

"אנו מיישמים את אסטרטגיית המוצר שלנו על ידי הרחבת ערוצינו בשוק עם סדרת התקנים שממנפים את ה-UDP כטכנולוגיית ליבה. בעוד תכולת רוב הפתרונות הקיימים היום בשוק מצומצמת, Arcserve תספק באופן ייחודי התקן להגנת נתונים מאוחדת עבור פלחי עסקים קטנים ובינוניים ושוק הביניים", הודיע סטיב פיירבנקס, סמנכ"ל המוצרים של Arcserve.

"מאחר שהגנת נתונים ושטח שחזור הוא פלח שוק חדש שצומח במהירות, שוק ה-PBBA צפוי להגיע להכנסות של 3.4 מיליארד דולר", אמר אריק ברגנר, מנהל המחקר של תחום האחסון ב-IDC. "פלטפורמה של הגנת נתונים מאוחדת כגון Arcserve UDP, עם גיבוי מובנה שמנוהל בצורה ריכוזית, ויכולות שחזור וזמינות גבוהה היא דרך מצוינת לממש את קלות ההתקנה והניהול שמאפיינים את התקני PBBA, והצגת מוצר זה צפויה לפתוח הזדמנויות צמיחה חדשות ומשמעותיות עבור החברה".

חדשות נוספות:
•    גרסת חינם של Arcserve UDP לתחנות עבודה עבור הגנת נקודות קצה: מפיצה את ה-UDP לשימוש על ידי משתמשים רבים ומדגישה את התחייבות החברה להיות המובילה בשוק מבחינת פתרונות חדשניים. תחנת העבודה החינמית Arcserve UDP שכוללת פונקציונליות מלאה, משתמשת בדיסק המקומי או בדיסק משותף מרוחק כיעדי גיבוי. בנוסף, היכולת למנף את שרת נקודת השחזור Arcserve של (RPS), כולל תמיכה במניעת כפילויות גלובלית, כלולה כגרסת נסיון.

•  עדכון שני של Arcserve UDP: הצגת תכונות מרכזיות חדשות להגנה על ישומים קריטיים של העסק וה-Hypervisor. העדכון מתמקד ביכולות שחזור גרנולריות עבור יישומים מרכזיים מבוססי Windows, כגון Microsoft Exchange ,Active Directory ,SharePoint ואורקל (Oracle), הוספת יכולות לתשתיות Hyper-V ו-VMware ומעל ל-50 שיפורי ניהול ושימושיות.

ההצלחה המוקדמת של UDP
לאחר השקה מוצלחת מאוד של פתרון הארכיטקטורה המאוחדת במאי 2014, ולאחר שהפכה לחברה עצמאית בתחילת אוגוסט, Arcserve מתבססת על אסטרטגית צמיחה אגרסיבית ואופקי טכנולוגיה מואצים. "תוך 5 חודשים בלבד שיבשנו את שוק הגנת הנתונים באמצעות שחרור של פתרון מודרני להגנת נתונים מאוחדת שהטמיעו קרוב ל-5,000 לקוחות. יחד עם ההכרזה על תחנת העבודה החינמית שלה, שיפורי ה-UDP והחדשות המרגשות לגבי הרחבת קו המוצרים שלנו לשוק ההתקנים, Arcserve ממשיכה לסייע ללקוחותיה בצורה ייחודית ומהירה לצמצם מורכבות ועלויות מבלי לגרוע מהפונקציונליות", אמר מייק קרסט, מנכ"ל Arcserve.

אירועים קרובים