תוכן שיווקי

אפסון מסכמת שנה ומבטיחה חידושים טכנולוגיים ב-2015

ענקית ההדמיה מבטיחה: "אנחנו מתכננים להמשיך להוביל את השוק מבחינה טכנולוגית ועסקית כאחד"

29/12/2014 16:42
שנת ההדמיה הגדולה של אפסון

אפסון (Epson) מסכמת שנת פעילות נוספת בישראל בתחומי המקרנים, ההדפסה והמחשוב הלביש. החברה מדגישה את הרחבת הפעילות השנה ואת הצפי להמשך ההתרחבות בשנה הבאה, במגזר העסקי ובמיוחד בתחום החינוך.

"אנחנו מתכננים להמשיך בקו הזה של חדשנות, דיוק, חיסכון בעלויות והתאמה לקהל הלקוחות שלנו", אמר מנכ"ל אפסון ישראל, אורן פליישר.

"השנה, תחום המקרנים עלה דרגה", ציין. "אנחנו מרגישים עלייה ניכרת במודעות, במומחיות ובתפיסת הצרכנים את נושא איכות המקרנים, במיוחד בתחום החינוך, בעסקים ובקרב שוחרי הקולנוע הביתי. הצרכנים לא מתפשרים ודורשים מקרנים איכותיים, אינטראקטיביים ובגוונים עשירים ועמוקים. המקרן שלנו מדגם EB-575Wi הוא הנמכר ביותר בשוק החינוך ודגם EH-TW9200 הוא המבוקש ביותר בקרב שוחרי הקולנוע הביתי".

EB-575Wi הוא מקרן אלחוטי אינטראקטיבי, שמגיע עם שני עטים אינטראקטיביים למגוון פעילויות משלימות ולהקניית יכולות ייחודיות של הבעה, שיתוף ותצוגה. מדובר באחד המקרנים הבהירים ביותר של אפסון, שמספק תמונה איכותית ומאפשר הקרנה ממרחק קצר במיוחד.

בתחום ההדפסה: למדנו להדפיס כמה שאנחנו רוצים, כמה שאנחנו צריכים, גם במגזר העסקי
"2014 הייתה שנה מהפכנית בתחומי ההדפסה עבור המשתמשים הביתיים והעסקיים גם יחד", אמר עמי שחר, מנהל מכירות תחום ההדפסה באפסון ישראל. "המדפסות החסכוניות (Ink Tank System) של אפסון מהסדרות L ו-M נכנסו לליבם של הצרכנים. הציבור הבין שאפשר להדפיס חכם וכמה שרוצים, בלי לדאוג לעלויות הדיו ולמטלה המעיקה של מילויו".

בתחום ההדפסה התעשייתית (LargeFormat): לא עוצרים בגבול שבין אומנות לתעשייה
דניאל בן מויאל, מנהל תחום LargeFormat באפסון ישראל: "ראינו השנה ביצועים מדהימים, אומנותיים ומסחריים, וקמפיינים גדולים שהתבצעו על ה-Epson SureColore S30610. אנחנו מדברים על שוק של מדפסות תעשייתיות, שמפיקות פרוייקטי ענק להדפסת שילוט, פוסטרים ואומנות ברוחב 1.60 מ'. השנה אפסון הציגה לענף השילוט והדפוס איכויות שלא היו קודם".

"אבל לא עצרנו בזה", הוסיף. "למשל, דגם F6000 המאוד מצליח שלנו חצה תחומי אומנות ועיצוב רבים – והכול במכשיר אחד. חשוב להבין, מדובר במדפסת רחבה שבפעם הראשונה מציגה דיו סובלימציה מקורי של אפסון ומאפשרת הדפסה מגוונת למבחר שימושים כמו עיצוב פנים, הדפסה על לוחות, הדפסה על בדים ועיצוב טקסטיל".

בתחום המחשוב הלביש: עלייה בפופולריות השימוש במציאות רבודה
"השנה חשפנו את ה-Moverio BT 200, שללא ספק מהווה צעד חשוב בהתפתחות המחשוב הלביש", אמרה ענבר עיני, מנהלת מוצר Moverio באפסון ישראל. "בימים אלה מפתחים מכל העולם עובדים על פיתוחים מרשימים במגוון תחומים עבור חנות האפליקציות של Moverio. הפיתוחים הישראליים בתחום מקבלים תהודה והערכה רבה, הן מהתעשייה הישראלית והן מזו העולמית. בשנה הבאה, אנחנו מצפים לראות חדירה מסיבית יותר של שימוש במשקפי המציאות הרבודה של אפסון בסקטור התעשייתי, וגם בסקטור הפרטי צפויות הפתעות".

השנה חגגה אפסון השנה 50 שנה להשקת המדפסת הקומפקטית הראשונה ו-25 שנה לטכנולוגיית ה-3LCD, שמאפשרת תמונה חדה וברורה יותר במקרנים והפכה את אפסון לחברה המובילה בעולם בתחום זה.

אירועים קרובים