תוכן שיווקי

בעקבות אירוע BI-Big Data | כיצד ניתן להתמודד עם הצורך ההולך וגדל של ניתוח נתונים?

20/01/2015 17:11

יותר ויותר ארגונים מבינים את החשיבות שבניתוח מידע, ככלי לקבלת החלטות בתחומי השיווק, היצור, האסטרטגיה העסקית ועוד. פתרון ה-Big Data הייחודי של חברת Splunk בא לענות על הצורך ההולך וגדל של ניתוח נתונים בעולם ה-Big Data.

תומר ברדה, CTO קונסיסט ישראל

תומר ברדה, CTO קונסיסט ישראל

תומר ברדה, ה-CTO של קבוצת קונסיסט ישראל, מסביר: "הגידול המתמיד בנפח הנתונים, קצב הגעתם והשונות הרבה במבנה הנתונים מצריכים כלי גמיש אשר אינו מוגבל ביכולות הקליטה והניתוח. כלי אשר מאפשר ניתוח וקבלת נתונים ב-Real time, והוא בעל יכולת גידול ו-Scalability לאורך זמן ובעלויות נמוכות".

ברדה מסביר כי Splunk כפתרון end-to-end להתמודדות עם Big Data עונה על צרכים אלה. התכונות העיקריות של Splunk הינן:

• שמירת כל סוג מידע, וכן התממשקות לכל סוג של מאגר SQL ו-NoSQL.
• שפת חיפוש המאפשרת לכל אנליסט לבצע כל חיפוש על נתונים חדשים והיסטוריים.
• ניטור ויכולת יצירת התרעות עבור מידע חדש שמגיע למערכת.
• שכבת ויזואליזציה רחבה המאפשרת הנגשת המידע המנותח ויכולות תחקור עד לרמת האירוע הבודד.
• Schema on the fly – המידע נשמר ללא תבנית מוקדמת, ובכך מאפשר חיפוש וניתוח על כל חלקי המידע.
• Hunk – ניתוח נתונים במאגרי NoSQL ללא צורך בשכפול המידע.
• אבטחת מידע קפדנית מושתתת תפקידים (Role based).
• ארכיטקטורת המוצר מאפשרת יכולות התרחבות (Scalability) יעילה ללא צורך ברכיבי חומרה ייחודיים.

בנוסף, Splunk כולל SDK, המאפשר הטמעת נתוני Splunk במערכות קיימות בארגון וכן מפשט את האופן בו מערכות קיימות יכולות לשלוח נתונים ל-Splunk.

הטמעה מהירה והצגה חכמה

למרות היותו פתרון תוכנה מורכב ומתקדם, תהליך ההטמעה שלו בארגון אורך זמן קצר, וכבר מיד אחרי ההתקנה ניתן לאסוף ולחקור נתונים רבי ערך. בדרך כלל מסופקת ללקוחות גרסת ניסוי חינמית המאפשרת לארגון להתנסות במערכת, בתפעולה ובערך שהיא מייצרת לארגון. אחרי ההתנסות מבוצעת הוכחת יכולת המערכת לענות לדרישות הייחודיות של המשתמש ולהציג את הפתרונות ש-Splunk נותן לדרישות ה-Big Data שלו.

דני שגב,יו"ר קונסיסט ישראל

דני שגב,יו"ר קונסיסט ישראל

אחד ממאפייני המערכת הבולטים ביותר היא יכולת התצוגה הגרפית המתוחכמת שלה. המערכת מאפשרת למשתמשים השונים להציג Big Data במגוון עצום של פרזנטציות גראפיות המאפשרות קבלת תובנות אינסטינקטיביות לגבי המתרחש בעולם הנתונים הארגוני,לרבות היכולת להטמיע את התצוגות בתצוגות השונות הקיימות של הארגון.

לאילו ארגונים וסוג של בעיות מתאים הפתרון של Splunk?
"Splunk מתאים לארגונים אשר מתמודדים עם נושא ה-Big data / Machine data ומבינים את הצורך לקבלת מידע ב-OnLine. ברדה מסביר: "ככל שגדל קצב הנתונים, שונות הנתונים וככל שעולה הצורך בניתוח נתונים ב-Online, כך עולה היתרון בשימוש ב-Splunk לפתרון. Splunk מתאפיין בפריסה (Deployment) מהירה, והנגשת תוצרים לכלל הפונקציות בארגון: החל מה-CEO, דרך שיווק ומכירות ועד IT ותשתיות".
פתרון Splunk נמצא בשימוש ביותר מ-6,400 לקוחות בעולם, מהם למעלה מ-50% מהארגונים המשתייכים לפורצ'ן 100 (Fortune 100). חברות ענק בעולם כגון Salesforce ,NPR ו-Online travel משתמשות ב-splunk ככלי המרכזי לאיסוף Machine data, ניתוח המידע ויצירת תובנות עסקיות, שיווקיות ותשתיתיות הן בזמן אמת והן בתחקור נתונים היסטוריים".

מה היתרון שיש לקונסיסט בהטמעת Splunk בארגון?
"לקונסיסט ניסיון ומוניטין של מעל ל-25 שנה בפיתוח הטמעה ומתן פתרונות תוכנה בישראל, במערכות פיננסיות, פתרונות BI ופתרונות Web מתקדמים. כמו כן לקונסיסט ניסיון של מעל שנתיים בהטמעת Splunk בארץ ובאירופה.

ההיכרות האינטימית של קונסיסט עם מערכות תוכנה מחד, ועם Splunk מאידך, וכן היכולת לספק מוצרים משלימים לפתרונות מורכבים, הם השילוב הנכון והיתרון הגדול שקונסיסט מביאה לפרויקטים מסוג זה".

Splunk מיוצג על ידי קבוצת קונסיסט בישראל, בספרד ובגרמניה. דני שגב, יו"ר קבוצת קונסיסט ישראל ואירופה, מספר: "קונסיסט גרמניה הייתה החלוצה בקבוצת קונסיסט העולמית להפיץ וליישם את Splunk, וניסיונה המוצלח הביא להרחבת טריטוריית ההפצה של קונסיסט למדינות נוספות ובהן ישראל".

אירועים קרובים