תוכן שיווקי

וראסיטי סיימה פרויקט מיגרציה של מערכות הייצור וה-BI ל-Oracle Exadata ו-Oracle ZFS בפריון

28/01/2015 16:04
עוד פרוייקט טוב. וראסיטי

מומחי וראסיטי, יחד עם אנשי התשתיות של פריון, סיימו באחרונה פרויקט להסבת תשתית ה-DB של הארגון ל-Exadata והטמעת פתרון Oracle ZFS עבור גיבויי בסיסי הנתונים.

במסגרת הפרויקט הוטמעה Oracle Exadata X4-2 עבור סביבת הייצור, אשר חוברה ל-Oracle ZFS Appliance לצרכי גיבוי.

הפרויקט כלל מיגרציה של כלל בסיסי הנתונים. תכנון הארכיטקטורה של הפתרון בוצע על ידי וראסיטי ופריון , כולל בחירת אסטרטגיית גיבוי חדשה.

יישום הפתרון בוצע על ידי צוות משולב של וראסיטי ופריון, באמצעות Oracle RMAN. המטרות העסקיות של הפרויקט היו שיפור ביצועים נדרש והקטנת נפחי בסיס הנתונים מ-15 טרה-בייט לחמישה טרה-בייט.

בזכות שימוש ביכולת כיווץ מידע הקיימת ב-Exadata הושגו שיפור של מאות אחוזים בזמני ריצה של תהליכים קריטיים לארגון וקיצור משמעותי של משך הגיבויים.

הפרויקט, ששוויו מוערך ביותר ממיליון שקלים, ארך כחודשיים, הסתיים בהצלחה תוך השגת שרידות מקסימלית וחסכון בעלויות.

אלה קנטר, מנהלת צוות בסיסי נתונים בפריון: "פריון שמחה וגאה ליישם במוצריה את הפתרונות הטכנולוגיים של אורקל (Oracle). המעבר ל-Exadata הביא לשיפור רב בביצועי המערכות אותה היא משרתת. מחלקת ה-BI שלנו קיבלה יכולות חדשות ומצליחה לקבל זמני תגובה פנטסטיים. הבחירה ב-וראסיטי כשותף להטמעת ה-Exadata הייתה טבעית עבורנו וסייעה מאוד להשגת כל הקריטריונים שהושמו לפרויקט, תוך מזעור סיכונים ועמידה בלוחות הזמנים והתקציב".

ירון אלטשולר, מנכ"ל וראסיטי: "פרויקט זה מתווסף למספר רב של פרויקטים מורכבים ואסטרטגיים שזכינו וביצענו באחרונה בעולמות בסיסי הנתונים וה-Big Data. אנחנו מלווים את לקוחותינו החל משלב הגדרת הצרכים, בחינת החלופות הטכנולוגיות ובחירת הפתרון המתאים ביותר ועד לשלבי היישום והתמיכה שלאחר המעבר לייצור. הטמעת הפתרון שעליו אנחנו ממליצים ללקוח בשלב בחינת החלופות מקנה לו ביטחון בהשגת המטרות המוגדרות".

בשנה האחרונה ביצעה וראסיטי קפיצה משמעותית לתוך עולמות ה-BI וה-Big-Data, תוך חיזוק פעילות בסיסי הנתונים המסורתית ומציעה ללקוחותיה שירותים בכל עולם ה-Data Platform: מאיסוף ממקורות מידע שונים ובניית DWH מסורתי וסביבות HADOOP, ועד להצגה של תובנות עסקיות בזמן אמת למנהלים ואנליסטים.

אירועים קרובים