תוכן שיווקי
בעקבות אירוע PRINT 2015

בזק בינלאומי משדרגת את השירות ללקוח בעזרת חשבוניות דיגיטליות של FormIT מקבוצת אמן

היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים

04/03/2015 16:35
מירב קנוסן, מנהלת מכירות אינטגרציית נתונים, קבוצת אמן

בזק בינלאומי בחרה לשדרג את החשבוניות שלה באמצעות פתרון FormIT, שפותח על ידי קבוצת אמן. באמצעות המעבר לפתרון החדש תוכל בזק בינלאומי להציע ללקוחותיה את הנתונים המדוייקים ביותר, באופן דיגיטלי, על גבי חשבוניות, כמו גם להציע מבצעים עדכניים מותאמים ללקוחות ולעדכן את החתימות הדיגיטליות. היקף הפרויקט, שהסתיים בינואר 2015, מוערך במאות אלפי שקלים.

פתרון FormIT, שפותח על ידי קבוצת אמן, מאפשר לארגונים לאסוף מידע מהמערכות הפנימיות באמצעות מנוע אינטגרציה חזק מאוד, ליצור מהם מסמכים מוכווני-לקוח, וזאת תוך עיצובם בקלות וללא כתיבת קוד. המערכת מבצעת שלוש מטלות עיקריות הכוללות את הרכבת המסמך עצמו, ארכוב המסמך ולבסוף הפצתו. למערכת FormIT יש מספר מודולים, כולל מודול לניהול הפצה, ארכיון ייחודי למערכת, פתרון ליישומי Batch, Online ועוד.

בבזק בינלאומי חיפשו פתרון בילינג שידע לענות על דרישות הרגולציה הגוברת. יעל דוד טואף, מנהלת תחום BIlling&ERP בבזק בינלאומי מספרת: "החלטנו להשקיע זמן ומשאבים בפיתוח וחיפשנו פתרון איכותי שיתן לנו מענה באופן מהיר. אחרי בחינת המצב בשוק החלטנו לבחור ב-FormIT של קבוצת אמן, גם בגלל היכולות המוכחות של הפתרון היושב על מנוע אינפורמטיקה, וכן כיוון שחיפשנו פתרון שיש לו יכולות גם של חתימה דיגיטלית."

לדברי גבריאל כלפון מנהל מחלקת Billing& Collection בזק בינלאומי: "בעזרת בחירת מוצר נכון וחשיבה אסטרטגית, הטמענו פתרון אשר עוטף את כל תהליכי הטיפול בהפצת חשבונית מקצה לקצה. החל משלב העיצוב , דרך יצירת ארכיון חשבוניות מלא וכלה בשליחת החשבונית במגוון ערוצי הפצה. היה חשוב לנו לייצר פתרון חדשני ויציב, המסוגל להתמודד עם כמויות רבות של נתונים בזמן נתון ומשפר את חוויית השירות ללקוחות שלנו עם קבלת חשבונית דיגיטאלית במייל ובאתר הבית ".

על פי מירב קנוסן, מנהלת מכירות FormIT בקבוצת אמן: "אנו שמחים לעזור לבזק בינלאומי לשפר את השירות שהארגון יכול לספק ללקוחותיו ובטוחים כי עם FormIT לקוחות בזק בינלאומי יחשפו למגוון רחב מאוד של פעולות פשוטות לביצוע ישירות מהחשבוניות הדיגיטליות, כך שיחסך מהם זמן וכסף."

אירועים קרובים