תוכן שיווקי
בעקבות אירוע Claud CRM

רונית ליניק, מנכ"לית בלאט לפידות: "סיימנו ראשונה את 2014 עם כמות רשיונות הגבוהה ביותר מבין שותפי Salesforce בישראל"

05/03/2015 16:18
רונית ליניק, מנכ"לית בלאט לפידות. צילום: ניב קנטור

"בלאט-לפידות סיימה את שנת 2014 במקום הראשון עם כמות רשיונות הגבוהה ביותר מבין שותפי Salesforce בישראל."

כך אמרה, רונית ליניק, מנכ"לית בלאט לפידות דיברה במסגרת כנס CLOUD CRM של אנשים ומחשבים שהתקיים ב- 16 בפברואר.

לדברי ליניק, "חברות שייצרו לעצמן יתרון תחרותי בשנת 2015, הן חברות שיפנימו את החשיבות של בניית מערכת יחסים משמעותית עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים. חברות אלו יאמצו טכנולוגיות מתקדמות שיאפשרו להן להגיב במהירות וביעילות לדרישות הלקוחות בכל מקום ובכל זמן".

נתן גביש סמנכ"ל פיתוח עסקי בישראל ב- Salesforce אמר: " עם תחילת השנה הכספית של סיילספורס, אנו יוצאים לדרך עם למעלה מ- 1,200 לקוחות ישראליים ובנוסף למעלה מ- 400 מלכ"רים. אני מצפה שקצב הגידול הממוצע של לקוח חדש כל יומיים, יעלה, ונעבור את 1,500 לקוחות בתום השנה, תוך כדי המשך מיקוד בהצלחת לקוחותינו."

גביש, הציג בכנס את החזון העסקי של  Salesforce לשנת 2015. והרחיב על חשיבותה של הפלטפורמה כבסיס להצלחת לקוחות החברה. בנוסף, התייחס גביש לשותפת הזהב המובילה של Salesforce, בלאט לפידות, וציין שבלאט לפידות מובילים את השוק של Salesforce בישראל עם למעלה מאלף פרויקטים ו- 600 לקוחות, Salesforce השקיעה בבלאט לפידות והיא רואה בה שותף עסקי אסטרטגי בפעילותה בישראל.

יובל הרפז, מנהל אפליקציות בריטליקס, הציג את סיפור הלקוח שלו בכנס. לדבריו: " הטכנולוגיה של SALESFORCE מאפשרת לארגונים שונים ליישם את התהליכים המיוחדים להם בפלטפורמה אחידה, אמינה ופתוחה. לבלאט לפידות יש את היכולת להבין את הצרכים העסקיים של חברות טכנולוגיות גלובליות ואת המקצועיות וההבנה העמוקה באפליקציה. החיבור בין ההבנה העסקית לידע המקצועי בבלאט לפידות, מאפשר לארגונים גלובליים להתמודד עם צרכים מגוונים בעולם עסקי משתנה".

בלאט לפידות, שלקחה חלק משמעותי בכנס CLOUD CRM, הציגה את הפלטפורמה של Salesforce להצלחת לקוחות לרבות ה- Marketing Cloud הנותן פיתרון מלא ועדכני לאוטומציית שיווק מתקדמת.

לדברי ליניק, "בלאט לפידות, מקדמת באופן אקטיבי בשוק הישראלי את המסר המוביל  הוא: Salessforce: The Customer Success Platform ולכן, שואפת  בלאט-לפידות לספק ללקוחותיה את סל הפתרונות המלא של Salesforce, סל הפתרונות שיוביל אותם להצלחה עסקית.

אירועים קרובים