תוכן שיווקי

Cybercamp, סמינר סייבר לנוער, יתקיים בפסח

26/03/2015 16:14
Cybercamp

שמעת על תקיפות סייבר בחדשות ואף פעם לא הבנת במה מדובר? המשתתפים ב-Cybercamp מקבלים תפקיד מפתח במחלקת ההגנה של חברה בינלאומית, חווים תקיפת סייבר אמיתית, מתמודדים עם אתגרים טכנולוגיים, מגינים על המחשב ומצילים את הרשת.

מדובר בתוכנית ייחודית שפותחה על ידי טובי המומחים בארץ, עם דגש על החוויה והידע המקצועי המתקדם אותו מקבלים בסוגי תקיפות סייבר והגנה מתקדמת על מערכות, מחשבים ורשתות.

בפעם הראשונה בישראל, משתתפי Cybercamp יתרגלו הגנת סייבר במתקן סייבר ג'ים – ארנה להדמיית מתקפות האקרים המשוכללת בעולם.

תוכנית המחנה: כדי להכין את החניכים לאתגר שמחכה להם בזירת ההדמיה, הם יעברו במעבדות המחשבים הכשרת סייבר של Big Idea  , בהובלת צוות מדריכים מקצועי, לפי התוכנית של Cyber School, שפותחה על ידי בוגרי יחידות הסייבר של צה"ל.

במהלך המחנה כל משתתף יקבל תפקיד במחלקת אבטחת מידע בחברת טכנולוגיה גדולה והם יתאמנו לקראת אירועי פריצה אפשריים.

בערב השני, כשיהיו מוכנים לאתגר הגדול, ייכנסו החניכים לזירת האימונים ויישמו בלייב את כל מה שלמדו, על מנת להגן על המחשב ועל הרשת ולמנוע מההאקרים מלפגוע בחברה שלהם.

CYBERCAMP600

מה עוד? המחנה יכלול גם פעילויות לילה מטריפות, זמן חופשי במעבדות, תחרויות בקונסולות, ארוחות, הרצאת אורח מפי בכיר בתעשיית הסייבר הלאומי, אתגר סייבר אישי ותעודת סיום.

היקף ההכשרה – כ-20 שעות אקדמאיות, כולל הדרכה והתנסות אישית, התנסות בזירת האימון והרצאת אורח מפי בכיר בתחום הסייבר בישראל.

בנוסף להדרכות, יעברו החניכים פעילויות מגבשות וייצרו רשת של קשרים עם חבר’ה אדירים מכל הארץ. בסוף המחנה תוענק תעודת סיום התמחות סייבר. כדאי לשמור עליה היטב! היא תסייע להתברג לתפקיד הראשון בתעשיית הסייבר הישראלית.

למי מיועד: לכיתות ז'-י”ב  (מתחילים ומתקדמים).

מתי: בין התאריכים 30 במרץ עד ה-1 באפריל 2015, במהלך חופשת הפסח.

כמה: 1,850 שקלים (כולל לינה, הכול כלול).

איפהכפר הנוער מאיר שפיה (ליד זכרון יעקב).

אירועים קרובים