תוכן שיווקי

פריזה הטמיעה מערכת לניהול השירות במכללה האקדמית הדסה ירושלים

המערכת מאפשרת לאלפי המשתמשים במכללה לפתוח קריאה לשירות במייל - מהמחשב וגם מהטלפון החכם והטאבלט ● פרויקט ההטמעה ארך כחודשיים בלבד ● מנמ"ר המכללה האקדמית הדסה: "כדי לחסוך בעלויות, ובשל הצורך לספק שירות לאלפי משתמשים, בחרנו במערכת עם תהליך הטמעה קצר ופשוט; היפה והיעיל במערכת הוא שפותח הקריאה חושב שהוא מתכתב עם מרכז התמיכה במייל וכלל אינו מודע למערכת ה-CRM והתהליכים המורכבים המתבצעים בה מאחורי הקלעים"

29/04/2015 19:23
פריזה מערכות מידע

חברת פריזה מערכות מידע הטמיעה מערכת לניהול השירות הפנים ארגוני במכללת הדסה.

המערכת מאפשרת לכל אלפי המשתמשים בה, שכוללים עובדים קבועים, אנשי סגל, סטודנטים לתארים מתקדמים ואורחים זמניים, לפתוח קריאה לשירות באמצעות המייל – גם מהטלפון החכם.

המערכת יודעת לזהות את סוג השירות הנדרש ומנתבת את הקריאה לתחומי המחשוב, התחזוקה, הלוגיסטיקה והאדמיניסטרציה. נותני השירותים במכללה יכולים להתעדכן בקריאות השירות ובדרגת הדחיפות שלהן, לדווח על התקדמות הטיפול בהן ללקוח במייל ועם סיום התקלה לסגור את הטיפול בהן.

כמו כן, ניתן באמצעות המערכת לייצר משימות מתוזמנות ולעדכן את כל משתמשי התוכנה לגביהן באונליין. בסיום כל קריאה ממלא מקבל השירות דף משוב אודות טיב הטיפול בתקלה.

בפרויקט שהסתיים באחרונה, ההתאמה של המערכת, שמושתתת על מנוע ה-SysGenitor של פריזה, לדרישות המכללה ארכה כחודשיים בלבד, ומשך ההטמעה למשתמשי הקצה היה מיידי.

טל כידן, מנכ"ל פריזה, מציין כי זמן ההטמעה הקצר יחסית נובע מכך שהמנוע, שכתוב בשפת ASP.NET, מאפשר הקמת מערכות מידע בענן ללא צורך בכתיבה של הקוד בכל פעם מחדש.

משה קליג, מנמ"ר מכללת הדסה, הסביר כי המטרה של המערכת היא לאפשר תפעול פשוט, זמין ומסודר של מערך השירות. לדבריו, השיקולים בבחירת המערכת של פריזה היו שהמודל שהיא הציעה לא הצריך הטמעה והדרכה למשתמשי הקצה. "הדבר התאים למכללה שכן מדבר באלפי משתמשים שאם היה צריך לספק להם שירותי הטמעה והדרכה, הדבר היה מעמיס הוצאות גבוהות על המערכת ופוגע בשירות", אמר.

מסך כניסה למערכת לניהול קריאות השירות בענן של פריזה

מסך כניסה למערכת לניהול קריאות השירות בענן של פריזה

הוא ציין כי "הבחירה במערכת הענן של פריזה על פני המערכת הפנימית שפותחה במכללה נעשתה על מנת להוריד את עלויות התפעול והפיתוח, ולקבל מערכת עשירה ומתקדמת יותר. מהלך הפרויקט הוכיח שלחברה מחויבות מלאה למכללה ויכולת ביצוע שהובילה לסיומו המוצלח של הפרויקט, שנותן למכללה תשובה מלאה לצרכים ותהליך הטמעה חלק וללא צורך בהשבתת המערכות. היפה במערכת הוא שהמשתמש פותח קריאה בפשטות באמצעות המייל, בעוד מנהלי המערכת ומרכז התמיכה מטפלים בקריאה ומספקים שירות איכותי ומהיר באמצעות מערכת CRM מלאה וכוללת".

המכללה האקדמית הדסה ירושלים

המכללה האקדמית הדסה ירושלים

המכללה האקדמית הדסה
המכללה האקדמית הדסה ירושלים ממוקמת במרכז העיר ירושלים, היא מוסד מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה ושכר הלימוד בה הוא אוניברסיטאי. ב-43 שנות פעילותה, המכללה הכשירה אלפי בוגרים במדעי הבריאות והחיים, במדעי המידע והמחשב, בתקשורת ועיצוב ובממשל וחברה – אשר השתלבו בתפקידים מרכזיים בכל תחומי הבריאות, המחקר והתעשייה. במכללה לומדים באופן פעיל יותר מ-3,000 סטודנטים במגוון חוגים ותחומי לימוד, החל מלימודי מכינה ועד ללימודי תואר שני.

אירועים קרובים