תוכן שיווקי

BlueTie בחרה בפלטפורמת האחסון ההיברידית של Nimble Storage

05/05/2015 16:01
מקבלת שבחים. Nimble Storage

פלטפורמת אחסון הפלאש ההיברידית של Nimble Storage תתמוך בכמיליון משתמשי תוכנת הדואר אלקטרוני BlueTie, המספקת לאלפי עסקים ומיליוני משתמשים פתרונות דואר אלקטרוני, יומנים, כלי שיתוף ויישומים נוספים בענן.

שילוב פתרון הפלאש האדפטיבי של Nimble Storage אפשר להגדיל משמעותית את ביצועי היישומים המסופקים למשתמשים במודל תוכנה כשירות, להפחית את שטח הרצפה של מערך אחסון הנתונים וצריכת האנרגיה (טביעת הרגל) של מרכז הנתונים בחברה ויצרה החזר מיידי על ההשקעה.

לפני שילוב Nimble Storage, הסתמכה BlueTie על אחסון מסורתי מיושן אשר גרם לאנשי ה-IT לעסוק בניהול רכיבים שונים בבסיס הנתונים. ל-BlueTie היה ברור כי קיים צורך לשדרג את הסביבה הקיימת או לעבור לפלטפורמת אחסון אחרת, שתסייע בהפחתת שטח הרצפה של מערכות האחסון וצריכת האנרגיה במרכז הנתונים של החברה, השגת ביצועים מרביים עבור פלטפורמת הדואר האלקטרוני שכאמור, תומכת בכמיליון משתמשים, הרחבת נפחי האחסון כדי לתמוך בהתרחבות החברה ושמירה על עודף תקציבי לשעות מצוקה. לאחר ביצוע הערכה של מספר ספקי אחסון, BlueTie החליטה כי פלטפורמת הפלאש האדפטיבי של Nimble Storage היא הפתרון היחיד שיכול היה לעמוד בכל הדרישות.

החברה הפחיתה את עוצמת העיבוד הנדרשת להפעלת סביבת הפרודקשן, מכיוון שביצועי מערכת המשנה של האחסון עלו משמעותית. העומס המופחת של המערכת אפשר ל-BlueTie להפעיל את שירות האי-מייל שלה עם מספר קטן בהרבה של שרתים – מ-33U ל-10U, והפחתת טביעת הרגל של האחסון מ-3-1/2 ארונות ל-12U. כתוצאה מהפחתת טביעת הרגל, BlueTie חוסכת כעת יותר מ-36 אלף דולר בעלויות חשמל על בסיס שנתי. Nimble מספקת בנוסף דחיסה של 1.3 עבור כל נתוני BlueTie, ובכך היא מאפשרת לארגון להסיר את תוכנת הדחיסה הקודמת שלה ולשחרר 16 טרה-בייט נוספים.

רוברט דוטי, נשיא ומנכ"ל BlueTie, אמר כי "עם Nimble Storage אנחנו לא מתקרבים לתקרת הביצועים של המערך שלנו. אנחנו אוהבים את הדרך בה מערכת קבצי CASL של Nimble Storage 'מארגנת' כתיבה רנדומלית אל רצועות רציפות גדולות. ידענו כי המודל הזה יתאים לנו, מאחר שהנתונים שלנו הם כה רנדומליים. ל-Nimble היה את הפתרון המושלם לצרכים שלנו".

דוטי הוסיף: "מאז שילוב הפתרונות של Nimble Storage חתכה BlueTie את עלויות ה-IT שלה באופן משמעותי. בעבר שילמנו 70 אלף דולר בשנה עבור תמיכה בפלטפורמה הישנה שלנו – הוצאה שהצלחנו לחסל לחלוטין עם המעבר ל-Nimble".

הוא צין כי "כאשר מוסיפים את החסכון הזה לקיצוץ של 36 אלף דולר בעלויות חשמל בכל שנה, המערך של Nimble ישלם את עצמו מהר מאוד, בתוך מספר שנים. הכול רץ בצורה חלקה מאוד על Nimble, בשונה ממבול הבעיות שהיו לנו עם הספק הקודם. Nimble תכננה ובנתה את המערכים בדיוק לצרכים של הארגון שלנו. אני מעריך זאת מאוד!"

אירועים קרובים