תוכן שיווקי

אקזיט לנגב – סיור ייחודי לאנשי היי-טק להיכרות עם האפשרויות עבורם בנגב

06/05/2015 18:02

האם חשבתם פעם לשנות אווירה מהמציאות היומיומית הלחוצה במרכז? נמאס לכם מהפקקים הכבדים כל בוקר בדרך לעבודה? בסוף החודש יתקיים במיוחד בשבילכם יום סיור ייחודי לאנשי היי-טק המעוניינים למצוא עבודה בנגב.

מטרתו העיקרית של הסיור היא לחשוף את אנשי ההיי-טק בעלי הניסיון החסרים בנגב לאפשרויות התעסוקה והמגורים באזור, מתוך ההבנה שהיכרות אמיתית ומשמעותית עם הנושא צריכה להיות ישירה ובלתי אמצעית ולאפשר למשתתפים לקבל מידע ממקור ראשון על האפשרויות לפיתוח הקריירה לצד שדרוג איכות החיים במגורים בעלויות סבירות ובקהילה עוטפת באזור, לפגוש את האנשים הרלוונטיים ולחוות את מה שיש לאזור להציע. בנוסף יקבלו מידע אודות אפשרויות מגורים וכן ייפגשו עם בכירים מתוך החברות המגייסות ואנשי היי-טק שכבר עשו את המעבר והגיעו לאזור מהמרכז.

אחד שכבר עשה את השינוי הוא גיל פוגל, 37, נשוי +3, שהגיע מכפר סבא לקיבוץ משמר הנגב לפני כשנתיים וחצי, וכיום עובד כמהנדס פיתוח תוכנה בחברת אודיוקודס בפארק ההיי-טק גב ים נגב. "החלטנו לעבור ולבנות את ביתינו בקיבוץ מאחר ואישתי ילידת המקום. ידענו שאחד הקריטריונים להצלחת המעבר הוא מציאת עבודה באזור". "מדובר בסביבת עבודה שונה מהמרכז. ראשית אני אוהב לעבוד במקום שהוא יחסית קטן ולא המוני (60 עובדים), אוהב את העובדה שאין פקקים כמו בדרך להרצליה כל בוקר, ובעיקר, ההרגשה הכללית יותר רגועה. גם מבחינת העבודה עצמה יש תחושה של פחות לחץ וגם כל ההוויה מסביב יותר נינוחה. דברים מתנהלים כאן בקצב אחר".

 

רועי צוובנר, מנהל פארק ההיי-טק גב ים נגב,  אומר כי בקצת פחות משנתיים בהן קיים הפארק, גיוסו כבר אלף עובדים ברמות הכי גבוהות, לחברות הכי נחשבות ומתפתחות כאשר הביקוש לעובדים עם נסיון רק הולך וגדל- בכל זמן נתון יש כ- 50 משרות פתוחות אליהן מגייסים עובדים. "הדבר מביא לכך שיש כאן הזדמנויות רבות מאד במיוחד בתחומי פיתוח התוכנה והחומרה, הרבה יותר ממה שיש לאותם התחומים במרכז. החברות מחפשות כוח אדם רענן, כך שלפעמים גם עם פחות ניסיון ניתן להגיע להובלת צוות פיתוח, הרבה יותר מהר ממה שניתן היה להגיע לעמדה זו במרכז. מדובר בשדרוג הקריירה, עליה באיכות החיים וירידה ביוקר המחיה. בתקופה האחרונה חלה עליה במודעות של אנשי ההיטק ליתרונות הרבים שבעבודה באזור, ובהמשך לכך החשיבות הגדולה שיש לסיור מעין זה שמקיימת קרן מיראז', הנותן טעימה ממקור ראשון לכל האפשרויות הקיימות כאן. מניסיון אני יכול להגיד, שברגע שדורכים בפארק- כל הראייה משתנה והעיניים נפתחות לאופציות חדשות ומשתלמות" .

 

נעמה דהן, מנכ"לית קרן מיראז' לפיתוח הנגב, אומרת כי "ההתפתחות המהירה של פארק ההיי-טק גב ים  וחברות היי-טק נוספות באזור יצרו זירת חדשנות מתפתחת המציעה הזדמנויות נדירות לפיתוח קריירה לצד שדרוג איכות החיים באמצעות מגורים בעלות סבירה באזור כפרי או עירוני תוך השתלבות בקהילה. חסכון הפקקים שבדרך לעבודה ובכלל האוירה הייחודית הקיימת כאן בשונה ממרכז הארץ, עליה מעידות כל החברות שעברו מהמרכז לנגב. סך האפשרויות הללו מעלות את קרנו של האזור בקרב אנשי התחום ובכלל. בעקבות זאת החלטנו לארגן את הסיור בתקווה שבעקבותיו יגיעו אנשי היי-טק איכותיים נוספים לנגב".

הסיור יתקיים ב-31 במאי. התכנסות בשעה 08:30 ברכבת מרכז, ליד שלמה סיקסט.
ההשתתפות ללא תשלום, אך מותנית בהרשמה מראש. ניתן להירשם עד ל-21 במאי.

לפרטים נוספים והרשמה הקליקו כאן.

אירועים קרובים