תוכן שיווקי
בעקבות אירוע Dell Solutions Tour 2015

ראיון עם עומר עמית, מנהל מוצר דל בחטיבת התשתיות והאינטגרציה של מטריקס

02/06/2015 18:17
עומר עמית, מנהל מוצר דל בחטיבת התשתיות והאינטגרציה של מטריקס

אירוע Dell Solutions Tour, שנערך לאחרונה זימן אליו מאות משתתפים, ביניהם נציגי חטיבת התשתיות והאינטגרציה של מטריקס, שהינה מהשותפות המובילות של דל (Dell) בישראל. בעקבות האירוע ערכנו שיחה אחד על אחד עם עומר עמית, מנהל מוצר דל במטריקס.
ספר לנו בקצרה על חטיבת תשתיות ואינטגרציה במטריקס.
חטיבת התשתיות והאינטגרציה במטריקס היא מגופי הייעוץ והיישום המובילים בישראל, החטיבה מתמחה בפרויקטי תשתיות מחשוב מקצה לקצה בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. מטריקס תשתיות ואינטגרציה מונה מאות עובדים ובעלת 25 שנות ניסיון בפרויקטים של תשתיות ומחשוב. לחטיבה שיתופי פעולה רבים עם היצרנים המובילים בעולם ביניהם גם דל. ניסיון החברה בא לידי ביטוי במאות פרויקטים בתחום וירטואליזציה וקונסולידציה, אחסון וגיבוי, תקשורת, המשכיות עסקית ו-DR, ועוד. לצד כל זה אנו מספקים שירותי יועצים ומומחים על פי דרישה, שירותי תמיכה מנוהלים במתכונת של 24/7 ,מיקור חוץ ושירותי מחשוב ענן.
אילו סוגי פתרונות מחפשים כיום החברות והארגונים בתחום התשתיות?
כיום חברות וארגונים מחפשים פתרונות שניתן להטמיע בצורה קלה ומהירה, אשר מביאים להחזר השקעה תוך פרק זמן קצר. במסגרת מגמה זו אנו רואים יותר ויותר חברות שמחפשים פתרונות Out Of The Box , שלא דורשים התאמות מיוחדות וניתן לממש אותם כמה שיותר מהר. יצרני תשתיות המחשוב מצידם זיהו גם הם את המגמות ונערכו בהתאם עם פתרונות מתאימים. כך לדוגמא, אם עד היום כדי להקים סביבה וירטואלית הייתה נדרשת הכנה רבה ותכנון מעמיק, עתה כבר ניתן לרכוש פתרונות Out Of The Box לסביבה וירטואלית שנבדקו והוגדרו מראש לצורכי הלקוחות והם עונים על הסטנדרטים הגבוהים ביותר. תחום בולט נוסף שצובר תאוצה הוא מעבר חברות וארגונים לענן ציבורי, בהם אפליקציות ופרויקטים שלא חייבים לשבת בדטה סנטר הארגוני וניתן להעביר אותם לענן. דוגמאות לכך הן מערכות דואר אלקטרוני ועוד.

ספר לנו על שיתוף הפעולה של מטריקס תשתיות עם דל.
למטריקס ודל שותפות ארוכה ופוריה שנמשכת כבר כ-7 שנים. כמשווקים מורשים של פתרונות דל אנו מספקים את כל קשת הפתרונות של החברה ביניהם: פתרונות ה- Enterprise של דל הכוללים חומרת שרתים מודולריים המותאמים ללקוחות , מערכות אחסון מתקדמות ממשפחת Compellent, EqualLgic ,פתרונות תקשורת חכמים לארגונים ,מוצרי אבטחת מידע ממשפחת SonicWall ועוד.

כיצד שיתוף פעולה זה עונה על צרכי הלקוחות?
שיתוף הפעולה שלנו עם דל מאפשר לנו לספק ללקוחותינו פתרונות תשתיות וחומרה מתקדמים וחדשניים של דל בשילוב סל שירותים נרחב, המספק מענה לאורך כל שלבי הפרויקט: משלב הייעוץ המקצועי הראשוני, דרך אפיון ותכנון הפתרון ועד יישום הפרויקט, הטמעתו ותחזוקת המערכות. מחלקת פרויקטים ואינטגרציה שלנו מונה עשרות מהנדסים מקצועיים המתמחים בפתרונות דל, שבאופן שוטף עוברים הכשרות והסמכות של דל בארץ ובעולם על הפתרונות המתקדמים ביותר . כל אלו מאפשרים לנו לאפיין במדויק את הצרכים של הלקוח, לתפור לו פתרון המתאים לדרישות ולצרכים שלו, גם כאשר נדרש פתרון יצירתי ולספק אותו ללקוח באופן הטוב ביותר. שילוב זה מעניק ללקוחותינו שנמנים על כל הענפים והמגזרים במשק "ראש שקט" בכך שיקבלו פתרון איכותי ומתקדם העונה על צורכיהם.

 

אירועים קרובים