תוכן שיווקי

שילוב פתרונות אנליטיקה מתקדמים מבית Qlik במערכות הארגוניות – פתרון עסקי גמיש ויעיל לתחום ה-BI

07/06/2015 12:17
Qlikview Israel

עולם המידע גדל ומשתנה במהירות רבה – כולם רוצים לקבל מידע עסקי מידי ותובנות BI חכמות בזמן אמת ובתצוגת דשבורדים חכמה, ולפעול מהר לפי ההמלצות והתובנות, על מנת לחסוך זמן וכסף ולספק שירות טוב יותר ללקוחות.

מתן פתרון BI כחלק מההצעה  של הספק חשוב מאוד מבחינה עסקית. ספק של תשתית טובה תמיד חושש שמא יגיע ספק חדש, אחר או זול יותר ויחליף אותו, אולם כאשר אותו ספק משכיל לתת כחלק מהפתרון שלו מענה תצוגה יעיל וברור, עם הפרמטרים הנכונים ובזמן הנכון, בשעת מבחן הוא לרוב נשאר בתמונה ואף מרחיב את הפעילות בארגון.

ברבים ממוצרי תשתית המחשוב כל תהליך המכירה השתנה, כך שכיום חשוב לספק התשתית למכור ערך עסקי. כאשר הוא מציג דשבורד של נתונים בו הוא יכול להראות את התועלת העסקית של הפתרון שלו, כל תהליך המכירה הופך להיות ברור ובעל ערך עסקי גדול יותר עבורו. לראייה, אנשי המכירות של הלקוחות השונים מציגים הדגמות של פלטפורמת מוצרי Qlik על גבי המחשבים שלהם.

לקוחותינו מציינים שבהרבה מקרים תהליך המכירה משתנה ובמקום להילחם במתחרים על יכולת כזו או אחרת הם מוכרים ערכים עסקיים, מבדלים את הפתרון שלהם מהמתחרים ונותנים מענה טכנולוגי מתקדם ומתאים לסביבה ולאתגרים הטכנולוגיים והעסקיים בעידן המודרני.

אנחנו מדברים על פתרון במתכונת של OEM (ר"ת Original Equipment Manufacturer) – תהליך בו חברה אחת משלבת מוצר של חברה אחרת כחלק מהמוצר או הפתרון שלה. לדוגמה, כשצמיגי הרכב שאנחנו קונים לא מיוצרים על ידי יצרן הרכב. באותה התצורה אנחנו משלבים את פלטפורמת הפתרונות של Qlik כחלק מהפתרונות של לקוחותינו ללקוחותיהם השונים.

Qlik העולמית מתייחסת לנושא ה-OEM כמנוע צמיחה משמעותי ביותר ומספקת פתרון טכנולוגי גמיש ועשיר המסוגל להתממשק לכל תשתית טכנולוגית ולספק כל צורך עסקי בעזרת UI חדשני וגמיש.

לנו, ב-QlikView Israel, יש צוות טכנולוגי המסייע ללקוחותינו לבנות את הפתרון העסקי הנכון ללקוחותיהם, תוך שימוש מיטבי בטכנולוגיה של Qlik. הצוות הטכנולוגי מסייע ללקוחותינו לטפל באתגרים חדשים הכלולים בפתרונות ה-OEM, החל משילוב המוצר כחלק מהפלטפורמה שלהם וטיפול בכמויות מידע גדולות, דרך טיפול מורכב באבטחת המידע וההזדהות, וכלה בהתאמות שונות ומגע אישי שהלקוחות רוצים לתת לפתרונות שלהם.

ל-QlikView ישראל עשרות לקוחות OEM פעילים ממגזרים שונים ומגוונים, בהם לקוחות בינלאומיים.

פתרונות ה-OEM מכוונים למגוון מגזרים, כגון:

•    חברות תוכנה – כל חברה שמחזיקה נתונים עבור הלקוחות שלה או כחלק מהמוצר
•    חברות חומרה- היום גם ספקי חומרה נדרשים לנתח את הביצועים של החומרה או את התועלות של הפעילות העיסקית אותה מקבל הלקוח מהחומרה.
•    חברות ספקי מידע – עולם המידע נהיה משמעותי ונחוץ יותר ויותר וכיום יש הרבה מאוד חברות שמוכרות מידע מגוון.

ביום שלישי, ה-16 ביוני, נקיים שולחן עגול בנושא OEM, בו נשמח להציג בפניכם את פלטפורמת הפתרונות של Qlik, לרבות יכולות טכנולוגיות והיבטים עסקיים.

להשתתפות בשולחן העגול ניתן ללחוץ כאן או ליצור עמנו קשר באמצעות האי-מייל.

אירועים קרובים