תוכן שיווקי
בעקבות אירוע פרולוג'יק

פרולוג'יק ו-SolarWinds השיקו שיתוף פעולה אסטרטגי

11/06/2015 17:06
פרולוג'יק

פרולוג'יק (Prologic) ו-SolarWinds השיקו שיתוף פעולה אסטרטגי, זאת במהלך אירוע הלקוחות הראשון שלהן בישראל. האירוע המשותף בא בעקבות המינוי מחדש של פרולוג'יק כמפיצה בלעדית של פתרונות SolarWinds, המתמחה בפתרונות לניהול, ניטור ואבטחה של תשתיות המחשוב הארגוניות. באירוע, שהתקיים במרכז הכנסים של מלון דן אכדיה בהרצליה, נכחה משלחת של בכירים מהמטה האירופאי של SolarWinds, והשתתפו בו כ-120 מנהלי ואנשי תשתיות, תקשורת ואבטחת מידע מהמגזר העסקי והממשלתי.

ליאור לוי, מייסד ומנכ"ל פרולוג'יק

ליאור לוי, מייסד ומנכ"ל פרולוג'יק

את האירוע פתח ליאור לוי, מייסד ומנכ"ל פרולוג'יק, שציין כי "החברה גדלה מדי שנה, וזה בזכות שלושה גורמים: לקוחותינו הנאמנים, הצוות המקצועי ורמת שירות גבוהה וחסרת פשרות. החברה מונה כיום כ-100 אנשי מקצוע, רבים מהם בוגרי ממר"ם והיחידות הטכנולוגיות בצה"ל, והיא מתמחה בתחומי תשתיות המחשוב, כולל שירותי אפיון, תכנון, אינטגרציה, תפעול ותחזוקה של התשתיות. בנוסף, פרולוג'יק פעילה בתחום מיקור חוץ ושירותי ייעוץ מתמחים, בדגש על תשתיות IT ומסדי נתונים". לוי הוסיף כי "המשימה שלנו היא למקסם עבור לקוחותינו את ערך ההשקעה ב-IT הארגוני, ושיתוף הפעולה שלנו עם SolarWinds בהחלט נכנס לקטגוריה הזו – מדובר בפלטפורמה טכנולוגית כוללת ומתקדמת, שמגיעה עם ROI מהגבוהים בשוק. אנחנו מלווים את SolarWinds כבר חמש שנים בישראל, ואנחנו צופים שהמומנטום סביב פתרונות החברה יימשך ואף יגדל. ביצענו השקעות ניכרות במערך השיווק של הפתרון, במערך הטכני ובתחום הכשרת השותפים, ובכוונתנו להגדיל את רשת המשווקים, ולהרחיב את האקו-סיסטם סביב פתרונות SolarWinds בישראל".

סוזן טובין, דירקטורית מכירות באזור EMEA ב-SolarWinds, הציגה את מפת הדרכים של החברה. טובין ציינה כי "הענן משנה את הסביבה של תשתיות המחשוב הארגוניות, יש לו יתרונות רבים, אך במקביל סביבות הענן מייצרות גם מורכבויות ואתגרים חדשים. מה שברור היום זה שלא נראה מעבר מלא לענן לפחות ב-10 השנים הקרובות. מה שכן נראה זה השתלטות של הסביבות ההיברידיות, סביבות המשלבות בין המשך שמירת ה-IT בתוך הארגון, מה שמוכר כ-on-premise, ובמקביל הגירה של אפליקציות ותשתיות לענן. ראינו את הכיוון ואנחנו מביאים היום לשוק פלטפורמה מקצה לקצה המספקת פתרונות לניטור, ניהול ואבטחה בסביבה ההיברידית ההולכת ונוצרת במגזר הארגוני. אחד התחומים ששמנו עליו דגש הוא בתחום של שמירה על ביצועים גבוהים ו"בריאות" של האפליקציות הארגוניות, זו דרישה שהולכת ונעשית קריטית בארגונים. דגש נוסף שמנו על המודולאריות של הפלטפורמה שלנו והיכולת שלה לגדול לאורך זמן. ארגון יכול לבחור כול חלק של הפלטפורמה, להטמיע אצלו בארגון, ובהמשך להגדיל את השימוש לפתרונות נוספים או יכולות נוספות של הפלטפורמה".

ג'ון הרן, מנהל מוצר בכיר ב-SolarWinds, ציין כי "החברה היא גלובאלית עם למעלה מ-1,800 עובדים המועסקים בה ברחבי העולם, ויותר מ-150 אלף לקוחות. קהילת המשתמשים שלנו מכילה מספר פנומנאלי של יותר מ-120 אלף חברים, ובהם מנהלי תשתיות, תקשורת ואבטחת מידע. SolarWinds עברה בשנים האחרונות שינוי מהותי כאשר הובלנו אסטרטגיה שהפכה את החברה מספקית של פתרונות Network Management לספקית של פתרונותIT Infrastructure Management. הפלטפורמה שלנו כוללת היום כ-30 פתרונות בסך הכול, והיא מיועדת לטפל בכמה מהבעיות הקרדינליות היום העומדות לפתחו של מנהל התשתיות: הפלטפורמה שלנו מיועדת למנוע דאון טיים של המערכות, היא מספקת ראייה כוללת ואחודה של מצב התשתיות, וחסכון בהוצאות באמצעות עלויות רישוי ואינטגרציה נמוכות. אנחנו אימצנו בפיתוח הפתרונות שלנו גישה של Multi-Vendor Approach, שמשמעותה תאימות של פתרונותינו לכלל הספקיות המובילות היום את עולמות התשתיות והאפליקציה".

לפרטים נוספים: http://prologic.co.il/

אירועים קרובים