תוכן שיווקי

בחנו את עצמכם: האם ה-Cloud ERP שלכם הוא i-ERP?

26/12/2017 10:31
אורון גילאור, מנהל צוות פריסייל בסאפ ישראל. צילום: אורן אגמי

כתב: אורון גילאור, מנהל צוות הפריסייל בסאפ ישראל.

תחום ה-ERP עובר מהפכה. טכנולוגיות חדשניות מניעות מודלים עסקיים חדשניים ושיטות עבודה חדשות, ודרכי שיתוף פעולה ותקשורת שלא נראו קודם לכן הופכים לזמינים. בעולם שבו נתונים זורמים כל העת יש ביקוש לאפשרות הפקת תובנות משמעותיות, בזמן אמת, בכל מקום ומכל מכשיר.

העולם הזה – של חדשנות מהירה ותהליכים רציפים, ללא מגבלות – מונע על ידי המהירות והאג'יליות של הענן. אבל לא לכל פתרון בענן יש את היכולת לספק את צרכי הארגונים של העידן החדש. חשוב לוודא שפתרון ה-ERP שאתם בוחנים אכן תומך בצרכים ובטכנולוגיות של עסקים מתקדמים כיום ובעתיד הלא רחוק, כדי לחסוך עלויות של פתרונות טלאי על טלאי ושדרוג למערכות מתקדמות יותר לאחר זמן קצר. ניתן לקרוא למערכות ה-ERP החדשניות intelligent ERP או i-ERP – אלה המערכות שיפעלו בעתיד הקרוב בעולם העסקי הדיגיטלי, ויוכלו לתמוך בכל המודלים העסקיים והטכנולוגיות החדשניות הקיימות והצומחות.

זה הזמן לשאול את עצמכם: האם גם ה-ERP Cloud שלכם הוא i-ERP?

הערך המוסף של i-ERP נשען על ארבעה עקרונות מנחים:

חוויית משתמש פרודוקטיבית לצד אנליטיקה מתקדמת – חלק מיתרונות המערכת הוא היכולת לייעל ולשפר את תהליך קבלת ההחלטות והפקת התובנות בארגון. פתרון i-ERP משתמש ביכולות של בינה מלאכותית ואנליטיקה מתקדמת בזמן אמת, ומאפשר להכניס טרנזאקציה ולקבל באופן מידי את הניתוחים האנליטיים שלה בתצוגת דשבורד, ללא הצורך להמתין לתגובת המערכת או לעבור בין יישומים אנליטיים שונים. הכל נמצא במערכת אחת וזמין בזמן אמת.

ליבה דיגיטלית – בתחילת הדרך שירתו מערכות ה-i-ERP בעיקר את המחלקות הפיננסיות בארגונים, אך כיום אנחנו רואים לקוחות שמטמיעים את המערכת בליבת הארגון ומשתמשים ביכולותיה על מנת להבטיח פעילות עסקית יעילה ורווחית, כמו ניהול לוגיסטי, ייצור או תכנון עסקי. לכן, חשוב לוודא שהפתרון שאתם עתידים להטמיע תומך בצרכים האלה ובעל יכולת לתת מענה למגוון מחלקות הארגון.

פריסה מהירה – המעבר לענן מאפשר פריסה מהירה יותר של הפתרון ומקצר את זמני העלייה לאוויר. בנוסף, הוא מעודד תהליכי חדשנות מהירים בארגון, מאפשר אג'יליות באופן הצריכה ומפחית ומייעל עלויות תפעול.

מענה לדרישות עסקיות – בעידן שבו התחרות גוברת, עידן רווי במיזוגים, פיצולים, מודלים עסקיים חדשים, מיקוד בלקוחות, תהלכי בינה מלאכותית, אוטומציה ועוד, מערכת ה-ERP צריכה לאפשר מימוש מהיר, ללא סיבוכיות, זמן הגעה מהיר לשוק, אינטגרציה למערכות קיימות ופריסה מהירה ופשוטה. חייבים לבחור מערכת המהווה פלטפורמה גמישה מצד אחד ובעלת יכולת גדילה והתרחבות מצד שני.

מה יכולה סאפ להציע?

פתרון ה-i-ERP של סאפ (SAP) עם ליבת HANA מהווה Digital core אמיתי לארגון. זוהי לא עוד מערכת ERP, אלא פתרון המקיף את כל צרכי הארגון החדש, עם יכולות אנליטיקה של Big Data הזמינות בזמן אמת, ומתרחב לטפל גם בתחומים של ניהול לקוחות, סחר דיגיטלי, ניהול ההון האנושי ורשתות עסקיות. את הפתרון ניתן לפרוס במהירות רבה, הוא גמיש להפליא, קל לניהול ומאובטח באופן מושלם – פרמטרים שהם בגדר חובה כדי להבטיח את צמיחת הארגון שלכם. למידע נוסף אודות פתרונות ה-ERP בענן של סאפ לחצו כאן.

גלו כיצד חברת Skullcandy משדרגת את תהליכי התפעול ואת אופן הפנייה ללקוחות בארגון על ידי ביצוע טרנספורמציה דיגיטלית עם פתרונות SAP ERP בענן.

סאפ היא מובילת שוק גלובלית בתחום היישומים הארגוניים ואחת מחברות הענן המתפתחות בקצב המהיר ביותר. היא מאפשרת להניע את טרנספורמציה דיגיטלית בארגון בענן, לעמוד בקצב החידושים ולהוסיף ערך רב לארגון. סאפ מעצימה ארגונים ואנשים על מנת לעבוד יחד טוב יותר ויעיל יותר, ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי בק אופיס, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של סאפ משמשים כ-320 אלף עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה.

כמו כן, סאפ היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. יש לחברה בארץ 3,400 לקוחות – מגדולים ועד קטנים – ויותר מ-220 אלף משתמשים. בין לקוחות סאפ בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק ומאות רבות של ארגונים אחרים.

למידע נוסף בקרו באתר החברה.

אירועים קרובים