נמאס לכם לחייג? בואו להכיר את Truedialer

נמאס לכם לחזור שוב ושוב על אותן פעולות בסמארטפון? צבי קצבורג מצא עבורכם את הפיתרון המשולם

מחייגים ונהנים. Truedialer

אחד הדברים שקורים לאנשים עם הזמן הוא שבסופו של דבר הם מתחילים להשתעמם מהחיים שלהם, מי מוקדם ומי מאוחר. ההתמודדות עם כך היא דבר אישי, אבל מסתבר שיש גם אפליקציה שיכולה לסייע.

הפתרון שנדון בו הוא אפליקציה המסייעת באפשרות להעברת טקסטים וביצוע שיחות IP במקרה הצורך בו 'חייבים' לשמוע את הצד השני והיא עונה לשם: Truedialer, המיועדת לאנדרואיד ( Android) בגרסה 4.0 ומעלה, שרוצה לרענן, ואפילו להחליף, את החייגן שמגיע כברירת המחדל עם הטלפון, בפתרון מהיר, אלגנטי וחכם יותר, פתרון שגם מקל על החיפוש אחר אנשי קשר ואפילו קצת יותר.

המראה שלה אכן אלגנטי יותר מהמראה של החייגן הפשוט, ויותר מכך, הוא כולל במסך הראשי אפשרות חיפוש מובנית, לפי שמות ולפי מספרי טלפון, כך שאין צורך לעבור לעמוד אחר באפליקציה כדי לחפש איש קשר מסוים. בנוסף, גם התצוגה של אנשי הקשר נעימה יותר לעין ויותר מתאימה לסגנון החדש שגוגל (Google) מקנה למערכת ההפעלה ולאפליקציות שלה, כולל הצלמיות של אנשי הקשר שמכילות, אם אין תמונה, את האות הראשונה של השם הפרטי ושל שם המשפחה.

הזזה שמאלה של לוח החיוג מציגה את אפשרויות החיוג המהיר, וכדי חיוג מהיר פשוט צריך ללחוץ על הפלוס לצד המספר המבוקש ולבחור את איש הקשר שאת מספר הטלפון רוצים להוסיף. לאחר מכן לחיצה ארוכה בלוח החיוג הראשי מפעילה את החיוג המהיר המותאם לכל מספר.

הזזה ימינה של לוח החיוג מגלה מקלדת לביצוע חיפוש טקסטואלי. במקרה הזה החיפוש מבוצע באנגלית בלבד, אך זה אמור לעבור תיקון בגרסה קרובה. החיפוש מתבצע גם מעבר למה שנמצא ברשימת אנשי הקשר. לפי החברה היא משתמשת במאגר נתונים שמכיל למאלה ממיליארד אנשי קשר אפשריים מרחבי העולם.

מאגר הנתונים הזה גם מאפשר לאפליקציה לעשות שני דברים נוספים: להשלים פרטים אודות אנשי קשר שמספריהם מופיעים ברשימות השיחות שלכם, אם ניתן, ובמקרה של מספרים שמזוהים כ-'בעייתיים', תופיע יחד עם המספר – ברשימת החיוגים – הודעה מתאימה,כשבדרך כלל המבנה שלה יהיה '60 אנשים דיווחו כמדובר במספר שמבצע שיחות ספאם'. במקרים אחרים ייתכן אפילו שהמילה ספאם תצורף לשם איש הקשר. מוצלח מאוד.

האפליקציה מאפשרת גם לטפל באנשי הקשר עצמם. הזחה ימינה של שם שמופיע ברשימת החיוג  מעבירה את המשתמש לעמוד חדש בו ניתן לשלוח הודעה טקסטואלית. הזחה שמאלה מציגה פרטים נוספים אודותיו, ובמקרה ומדובר במקור שיחה שלא מצוי עדיין ברשימת אנשי הקשר, הוא מאפשר להוסיפו לשם באופן מיידי.

בחייגן הראשי מוצאים בצד ימין למטה גם את התפריט הראשי שמספק אפשרויות מיון לרשימת החיוגים (שיחות נכנסות, שיחות יוצאות, שיחות שלא נענו וכל הדשיחות), מאפשר למחוק את כל רשימת החיוג וכן מקנה גישה למסך ההעדפות כמו בחירת שפת ממשק, בחירת הפעולה שתבוצע בעת שמבצעים לחיצה על שם ברשימת החיוג, האם להציג את האנשים ברשימת החיוג בסידור אלפא-ביתי במקום זמן ביצוע שיחה ועוד.
Truedialer עובר מהר יותר מחיין ברירת המחדל, היא נאה יותר לעין, והיא גם מקלה על השימוש בזכות העובדה שהכל בעצם מרוכז במסך אחד ראשי בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים