Priority: שלושה עשורים של ERP

הנמר יצא הפעם לבקר את החברה עם מספר הלקוחות הרב ביותר בישראל בעולם ה-ERP, וחזר עם תובנות מעניינות ● חלק א'

09/12/2014 16:46
הנמר בדרכים

השבוע ביקרתי במשרדי Priority, החברה המפתחת את תוכנת ה-ERP המובילה בישראל.

Priority מפתחת ERP כבר 30 שנים וומוקמת ראשונה במספר לקוחותיה בארץ – כ-7,000. המספר גדול פי שניים מהחברה הבאה אחריה בגודלה בארץ. בפגישה, בה נכחו אנדרס ריכטר, מנכ"ל החברה (לשעבר נהל הכספים של נס טכנולוגיות), וחלק מחברי ההנהלה הם עדכנו ש-Priority פעילה כיום ב-40 מדינות, ב-18 שפות ועם עשרות שותפים בעולם. בין לקוחותיה: שמיר אופטיקה, טבע, פרומדיקו, מגה ספורט, אלקטרה, בית ההשקעות אקסלנס ועוד ארגונים רבים מכל מגזרי המשק. הפתרון של החברה כולל מודולים רבים המטפלים בכל ההיבטים הארגוניים: כספים, רכש, לוגיסטיקה, ניהול פרוייקטים וניהול משאבי אנוש. זו תוכנת ה ERP  היחידה המציעה, לדברי מפתחיה, גם מודולים של ניהול נוכחות עובדים ושל שכר.

המשרדים של פריוריטי (אשבל) בפארק אפק בראש העין, בבניין משרדים של חברת מבני תעשייה IBC של אליעזר פישמן

המשרדים של פריוריטי (אשבל) בפארק אפק בראש העין, בבניין משרדים של חברת מבני תעשייה IBC של אליעזר פישמן

ל Priority מספר רב של שותפים בארץ, שאחראים לשיווק התוכנה ויישומה. חלק מהם מתמחים בסקטורים ספציפיים ומציעים פתרונות ייעודיים, למשל לעולם הקמעונות, לקבלנים או למוסכים. אפשר לחוש שהמנכ"ל וחברי ההנהלה הבכירה, שגם חלק גדול ממנה חדשים – למשל, גיא ריצ'קר, סמנכ"ל המכירות והשותפים העסקיים, הגיע מניהול אגף התוכנה ב-HP ישראל, ואפרת נקיבלי, סמנכ"לית השיווק, שהגיעה מניהול שיווק בחברות היי-טק בינלאומיות כמו קומברס – מביאים עמם רוח חדשה ורעננה לארגון ותוכניות עתידיות חדשניות. בשנה האחרונה עמלים בחברה על ממשק משתמש חדש ומהפכני, שיושק בקרוב ושיביא בשורה לעולם ה-IT הארגוני. בשנה הקרובה תתמקד החברה בפיתוח גרסאות מובייל חדשות ובהרחבת הפעילות והנוכחות של Priority גם בארץ וגם בחו"ל.

בפגישה עלו גם תפקידם של המנמ"רים בארגון ומקומם בהבאת חדשנות לארגונים שלהם, מה שיכול להתאפשר אך ורק באמצעות הפחתת צרכי תחזוקה שוטפת בארגון. את זאת ניתן לעשות בין היתר על ידי מעבר לענן והטמעת תוכנות אמינות ונוחות, המאפשרות שילוב מודולים ותוכנות אחרות בקלות.

המשרדים של Priority בראש העין הם מרווחים ונאים ביותר. הם מאכלסים את עובדי המטה וההנהלה, בעוד שבמשרדים בירושלים נמצא מרכז הפיתוח של החברה.

אנדרס ריכטר, מנכ"ל Priority, אומר ש-"ERP צריך להיות יותר פשוט. אנחנו פוגשים מנמ"רים שמקדישים את מרבית זמנם ותקציבם (לעתים אפילו 90% ממנו) לתחזוקה שוטפת על מערכות המידע בארגון. כתוצאה מכך, הם לא מגיעים לעיסוק החשוב ביותר: הטמעת טכנולוגיות חדשות בארגון ותמיכה בצמיחה של העסק. אנחנו מאמינים שמנהלי המערכות וצוותיהם צריכים לפנות עצמם למשימה החשובה יותר של חדשנות טכנולוגית, ואנחנו מיישמים את האמונה הזו בכל אספקט של הפתרון של  Priority כבר כיום. זה יבוא לידי ביטוי רב יותר בגרסאות הצפויות".

לדברי אפרת נקיבלי, סמנכ"לית השיווק של Priority, "במסגרת תכנון המוצרים והשירותים, אנחנו מסתכלים קדימה על המגמות בשוק, וגם מדברים הרבה עם הלקוחות שלנו ומקשיבים להם. כך אנחנו עושים גם עכשיו, לקראת השקת ממשק המשתמש החדש. אנחנו פועלים להידוק קשרי העבודה עם הלקוח ולשיפור מתמיד של השירות והחדשנות שביכולתנו להביא, תוך התאמת התוכנה לארגונים בגדלים שונים וצרכים משתמשים. בין התוכניות שלנו ל 2015: הידוק הקשר הזה, גם באמצעות אירועים ומפגשי העשרה מקצועיים".

גיא ריצ'קר, סמנכ"ל מכירות ושותפים עסקיים: "אנחנו חייבים חלק גדול מההצלחה שלנו לשותפינו העסקיים. Priority מקפידה לטפח את הקשר איתם ואת ההפריה ההדדית, באמצעות פגישות שוטפות, הדרכות מקצועיות וכמובן, בעבודה השוטפת שיש לנו ביחד מול הלקוח. מנמ"רים שעוברים ארגון מביאים אותנו עימם ורואים בנו כתובת מתמדת להתייעצויות מקצועיות".

המשך יבוא…

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יובל

    מספרים אמיתיים על פריוריטי, מפי אחד שעבד שם עד לא מזמן 3500 לקוחות זום - לקוחות קטנים SOHO, הנהלת חשבונות בעיקר (כמו ריווחית) 2500 לקוחות ERP

אירועים קרובים