האפליקציה שהיא השולייה האישית שלכם

אין לכם זמן? חולמים שיהיה לכם? אריאל שפירא חושף אתכם לאפליצקיה שתסדר לכם את הלו"ז בדיוק על השעון ● כוונו את התוכניות שלכם ל- 24me, יישום ניהול הזמנים האולטימטיבי

מרדכי־הרצנו וגלעד הרצנו, היזמים הקרייריסיטים מאחורי 24.me

נניח שאתם קמים בבוקר ויש לכם את כל הזמן שבעולם כדי להעביר את היום. במקרה שכזה, האפליקציה כוכבת המדור השבוע היא לא בשבילכם. אבל אם אתם, כמו רובנו, לחוצים בזמן, מנהלים קריירה תובענית עם משפחה וילדים ועם עשרות משימות מקצועיות ופרטיות שאי אפשר להתעלם מאף אחת מהן, אתם צריכים עוזר אישי צמוד.

שירות של עוזר אישי נפוץ מאוד בארצות הברית , לאנשים שיכולים להרשות אותו לעצמם. אבל איך אפשר ליצור מצב בו לכל אחד מאתנו יש עוזר אישי?

את הסוגיה הזו של ניהול זמן מנסים בני הזוג ליאת מרדכי־הרצנו וגלעד הרצנו – שני קרייריסטים, בעלי ניסיון בחברות היי-טק וסטארט-אפים, לפתור באמצעות אפליקציית 24me.

השניים, שחיו מספר שנים בעמק הסיליקון , מנהלים קריירות זוללות זמן, עם ילדים, כך שמשאב הזמן חשוב להם במיוחד והם החליטו לנסות לפתור את הסוגיה הזו. האפליקציה כוללת את המשימות שאנחנו צריכים לעשות, אך לא אוהבים. היא אפליקציה נדרשת ואיננה היחידה בשוק. השימוש בה מאוד נוח, ממשק המשתמש יעיל וניתן לצלם או להקריא את המטלה.

האפליקציה, שזכתה במספר תחרויות סטארט-אפים בארצות הברית. מאפשרת להוסיף משימות ומטלות שנכתבות מעצמן – וזה יתרון גדול. אחת הסיבות לכשלון של אפליקציות הוא הצורך להזין הרבה נתונים על מנת שיהיו אפקטיביים, מה שיוצר עומס של בקשת מידע מהמשתמשים. בנוסף ניתן להגדיר את המטלה כמשלוח הודעה במייל, בהודעה כתובה או בשיחת טלפון.

למיזם יש מתחרים בולטים, חלקם אף ישראלים, ומאות אלפי התקנות, בעיקר בארצות הברית. החזון של החברה הוא להיות האפליקציה הראשונה שנפתח בבוקר וזו שנסיים אתה את היום.

החברה מציעה את האפליקציה למכשירי IOS ואנדרואיד (Android). היא גייסה גיוס ראשוני של כמה מאות אלפי דולרים מאנג'לים ועובדת לפי מודל עסקי במסגרתו היא מקבלת עמלות מכל תשלום שעובר דרכה.

חוות דעת אישית

ניהול זמן אישי הוא משימה חשובה מאוד לכולנו. הצורך הזה מאפשר למספר אפליקציות להיות פופולריות. בשוק האפליקציות הרווי יש כלל אצבע שלפיו על מנת שהיא תצליח , צריך לא רק שמספר גדול של משתמשים יוריד אותה אלא גם שלפחות פעם בשבוע היא תוביל את המשתמש להצלחה. זה הדבר הכי חשוב.

ל-24me יש את היכולת להתבלט, עם קהל לקוחות גדול וגדל. היא מציעה פתרון לצורך אמיתי, שנכון לכמות גדולה של אנשים שבאמת צריכים שירות מסוג זה. יזמים ומפתחים צריכים להיות פתוחים לגלות שווקים חדשים, שבהם יהיה להם סיכוי להצליח, ונראה שהמפתחים של האפליקציה הזאת עשו זאת.

תחום הפיתוח של האינטרנט של הדברים, פיתוח אפליקציות עבור טלוויזיות חכמות, ארגונים גדולים ושעונים חכמים טומן בחובו סיכוי גדול יותר להצלחה בתעשייה, שמתקדמת בקצב מסחרר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים