דברים מתפתחים ב-Priority

הנמר למד הפעם על תוכנית השותפים העסקיים, מפת הדרכים והגרסה החדשה של המוצר מבית Priority ● חלק ב'

18/02/2015 18:34
יובל כהן נושא דברים

Priority קיימה בתחילת החודש אירוע בחוות אלנבי שבנצר סירני שבמסגרתו חשפה את הגרסה הבאה של המערכת שלה, Priority 17, הציגה את מפת הדרכים ואת החזון שלה והשיקה מועדון שותפים עסקיים חדש העונה לשם Priority Partners Club.

לאירוע הגיעו כ-150 בכירים מתעשיית ה-IT בישראל, שותפים, יועצים, אנשי קרן הפרייבט אקוויטי פורטיסימו, שרכשה את Priority לפני כשנה, וכמובן – אנשי החברה עצמה. בין סמולטוק אחד לשני, הם דיברו על ההצלחה והפוטנציאל של החברה הצומחת.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

"כקרן שבוחנת חברות רבות, לא קורה הרבה שאתה מגיע להשקעה ויודע מראש שהחברה הזו תצליח בגדול. עם Priority הרגשנו את זה מהרגע הראשון", אמר יובל כהן, מנהל פורטיסימו. "עוד לפני הרכישה פגשנו את הצוות והבנו שמדובר בחברה עם תשתית חזקה, ליבה מקצועית איתנה ובסיס אמיתי לצמיחה. בכוונתנו להעמיק את ההשקעה בטכנולוגיה ובהרחבת הפתרונות סביב המוצרים. אנחנו כאן לטווח ארוך".

Priority במספרים

אנדרס ריכטר, מנכ"ל Priority, ציין כי "גם בשנה שחלפה הצלחנו לצמוח בשוק לא פשוט. מאז ומעולם, Priority נסמכה רבות על השותפים והקהילה שלה, ואין ספק שצמיחתה לא היה מתאפשרת ללא הנאמנות והמאמץ שלהם".

ריכטר תיאר את הדברים במספרים: "עד היום השקענו במוצר יותר מ-500 שנות פיתוח. 200 אלף משתמשי קצה משתמשים ב-Priority מדי יום, בקרב כ-7,000 לקוחות (יותר מפי שניים מאשר לחברה הבאה אחרינו). מדי שנה יש למערכת יותר מ-50 מיליון Log Ins".

בהמשך הוא דיבר על התוכניות לעתיד, בעיקר על החזון לעשות ERP קל ופשוט יותר ועל המיקוד בלקוח.

ליאור ברט, סמנכ"ל הפיתוח של Priority, הציג טעימה מ-Priority 17, שנמצאת בשלב הבטה ותצא לשוק במהלך מרץ, וחשף את ממשק המשתמש החדש. "הממשק החדש שם דגש על אינטואיטיבות וקלות שימוש, ומתאפיין במראה עדכני. מדובר ביישור קו עם סטנדרט התוכנות הארגוניות: קל ללמידה, קווים נקיים וישרים, לוגיקה מסכית נכונה, גישה מהירה למסכים ולנתונים ואיתור פשוט של מסמכים. בנוסף, חשבנו על המשתמשים הוותיקים שלנו ודאגנו שגם עבורם יהיה המעבר לממשק החדש פשוט", אמר.

עוד סיפר ברט על התוכניות להמשך השנה: "נמשיך לפתח דרכים להקל על המיישמים, בכלל זה בכל הנוגע למהירות היישום, נפתח APIs סטנדרטיים שיקלו על אינטגרציות צד ג' ונרחיב את הפונקציונליות של המערכת".

אחריו דיבר גיא ריצ'קר, סמנכ"ל המכירות והשותפים העסקיים ב-Priority, שהציג את תוכנית השותפים החדשה של החברה. הוא ציין כי "התוכנית החדשה נועדה ליצור קהילה עסקית מקצועית תומכת, במסגרתה יקבלו השותפים תמיכה מקצועית ושיווקית. נעודד שיתוף מידע ונעזור לשותפינו להביא ערך מוסף גבוה ללקוחות. במסגרת זו נקיים במהלך השנה מפגשים ייעודיים והשתלמויות מקצועיות".

בסיום הערב האזינו באי האירוע להרצאה של נעם מנלה, חוקר רשתות חברתיות, שסיפר על התודעה החדשה שמשנה את עולם העסקים והציג כיצד עולם הרשתות החברתיות משפיע על חיינו הפרטיים והעסקיים, מחולל שינוי ומעורר מהלכים שיווקיים.

אחרי המלל מגיע תורן של התמונות, שימחישו בצורה הטובה ביותר את האווירה הטובה שהייתה באירוע.

אייל כץ ואלעד לגון מ-Soft Solutions

אייל כץ ואלעד לגון מ-Soft Solutions

צוות טוליפ (כיום יעל תוכנה) ואנדרס ריכטר

צוות טוליפ (כיום יעל תוכנה) ואנדרס ריכטר

צוות אינפובייס, בראשות ערן רוזנפלד ואנדרס ריכטר

צוות אינפובייס, בראשות ערן רוזנפלד ואנדרס ריכטר

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים