בר המצווה של SECOZ – חלק ד'

במלאות 13 שנים לחברה, יצא הנמר למשרדיה החדשים והתרשם מהם ומפעילותה הענפה

01/03/2015 16:36
חילמו בגדול. המשרדים החדשים של SECOZ

לחברת הייעוץ SECOZ, המתמחה בעולמות אבטחת המידע, ניהול טכנולוגיות המידע וההמשכיות העסקית, יש השנה סיבות רבות לחגוג ולציין את כברת הדרך שעשתה עד כה.

החברה, שהוקמה על ידי אופיר זילביגר ב-2002, חוגגת השנה בר מצווה, 13 שנים להיווסדה. יחד עם מועד זה היא ציינה לא מכבר הרחבה משמעותית של תחומי פעילותה וכניסה למשרדים חדשים ומעוצבים. לאתר החברה לחצו כאן.

SECOZ עברה בשנתיים האחרונות שינוי משמעותי במבנה הארגוני שלה וכיום מהווה קבוצת חברות, שכל אחת מהן בעלת התמקצעות בעולמות תוכן שונים. יחדיו הן נותנת מענה שלם לאתגרים הניצבים אל מול הארגונים בכל הקשור לסיכונים הטכנולוגיים, איומי אבטחת המידע, הענן, אתגרי הסייבר, השמת כוח אדם מקצועי, שירותים מנוהלים ועוד.

החברות בקבוצת SECOZ הן:

Cyber Hat – עוסקת בשירותי הגנה בסייבר, בעלת פרוטפוליו עשיר המבוצע על ידי צוות מומחים. החברה פעילה מאוד בשוק הבינלאומי ובראשה עומד נדב ארבל.

Long Sight – מתמחה בפתרונות תוכנה המבוססים על מוצרי אבטחת מידע מהמתקדמים בתחום וניהולם תחת מעטפת Service Level Agreement. מנכ"ל החברה הוא אריה גליקמן.

Vario Tech – חברה המתמחה באיתור והשמת יועצים מקצועיים ומנוסים לפרויקטים מתקדמים בתחומי טכנולוגיות המידע, ניהול הפיתוח וה-PMO. חלק מרכזי בפעילותה מתמקד בעולם הביטחוני, בעל דרישות סיווג גבוהות, עם דגש על המגזר המודיעיני.

אופיר זילביגר, מייסד ומנכ"ל SECOZ, הוא בעל יותר מ-20 שנות ניסיון בתחומי אבטחת המידע וההמשכיות העסקית. כמו כן, זילביגר הוא מחלוצי תחום ניהול הסיכונים בארץ, הקים וניהל את קסלמן פתרונות בניהול סיכונים מפירמת PwC בישראל ולאחר מכן הקים את SECOZ, כהמשך ישיר לתפיסתו בעולם ניהול הסיכונים בתחומי אבטחת המידע וממשל טכנולוגיות המידע. מאז SECOZ התרחבה, כאמור, לכדי קבוצת חברות, הכוללות התמחויות בסייבר ויכולות טכנולוגיות מתקדמות לצד מומחיות תהליכית.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

בין מנהלי החברה, נמנה גם נועם הנדרוקר, סמנכ"ל התפעול ומנהל פעילות Vario Tech.

במסגרת תפקידו, הנדרוקר מנהל את יחידת ה-Delivery, מערך הכספים, ה-IT והאדמיניסטרציה של החברה. בתפקידיו הקודמים שימש יועץ עצמאי לחברות בתחום הפיתוח העסקי אל מול משרד הביטחון, וכיהן כדירקטור תפעול וכמנהל חטיבת הלקוחות האסטרטגיים בטסקום בדיקות תוכנה.

כאמור, במסגרת התרחבותה של SECOZ, הצטרפה חברת Long Sight לליין שירותי הקבוצה. Long Sight מתמחה בפתרונות תוכנה המבוססים על מוצרי אבטחת מידע מהמתקדמים בתחום, תוך שימוש בידע הנצבר ב-SECOZ וניהולם תחת מעטפת Service Level Agreement. החברה מייצגת בבלעדיות את המוצרים Seculert ו-OKTA ומייצגת באופן רשמי את הפתרון Alien Vault.

אריה גליקמן, מנכ"ל Long Sight, הוא בעל ניסיון רב בניהול פרויקטים חוצי ארגון והטמעת מוצרים, ובעל היכרות מקיפה של מערכי IT ארגוניים עם מודעות עסקית.

מימין: יערה אורגלר, מנהלת השיווק של SECOZ; ונועם הנדרוקר, סמנכ"ל התפעול ומנהל פעילות Vario Tech

מימין: יערה אורגלר, מנהלת השיווק של SECOZ; ונועם הנדרוקר, סמנכ"ל התפעול ומנהל פעילות Vario Tech

מיקי ישראלי, העוזרת האישית של זילביגר, אחראית על עיצוב המשרדים החדשים. מגיע לה קרדיט על הטעם המשובח ועל חוש הסטייל

מיקי ישראלי, העוזרת האישית של זילביגר, אחראית על עיצוב המשרדים החדשים. מגיע לה קרדיט על הטעם המשובח ועל חוש הסטייל

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

לחלק ג' לחצו כאן.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים