הנמר זוכר: ה-Kick Off של המדור החדש – חלק ב'

מדור חדש באנשים ומחשבים חוזר לאירועים מהעבר ובוחן איך קהילת ה-IT וההיי-טק התפתחה מאז ● והפעם: Kick Off 2005

מימין: אודי גרף, מי שהיה אז מנכ"ל HP ישראל וכיום הוא חזק בסצינת הסטארט-אפים, וגדי גילאון, אז מנמ"ר שירותי בריאות כללית, לאחר מכן מנמ"ר פרטנר וכיום מייסד ויו"ר מוביסק

קבוצת אנשים ומחשבים מגיעה בעוד חודש לשנת ה-35 של פעילותה. מה שהתחיל כשבועון מודפס, תחת השם אנשים ומחשבים, התפתח במהירות לשירות כולל לקהילת ה-IT וההיי-טק בישראל, ולקבוצת תקשורת רחבה, עם אתר אינטרנט, הניוזלטר היומי DailyMaily והמגזין המודפס מנהיגים.

פרט למדיה, הקבוצה מפיקה כנסים ומועדונים, ומבצעת מחקרים.

מטבע הדברים, יש לנו ארכיון עשיר על קהילת ה-IT וההיי-טק, האינטרנט והסטארט-אפים, הסלולר וכל מה שנובע מכל אלה. לכן, החלטנו לפתוח במדור חדש – "הנמר זוכר" – שיציג מעת לעת איך נראינו ולאן הגענו, ובעיקר להבין את עוצמת השינוי שהתחולל בקהילת ההיי-טק הישראלי לאורך השנים.

רוב האנשים שנצפו באירועים בעבר משמשים כיום בתפקיד אחר באותה חברה, בחברה אחרת ואולי אף בסקטור אחר במשק. הניידות הגבוהה היא תקוותם של הצעירים יותר והמצטרפים החדשים לתעשייה: קידומם עשוי להגיע במהירות. עליהם להיות ערים ולנצל כל הזדמנות.

האירוע שנתייחס אליו הפעם הוא Kick Off 2005. רק 10 שנים חלפו מהאירוע, כנס פתיחת השנה שעורכת קבוצת אנשים ומחשבים למנמ"רים ולמנכ"לים בכל שנה. שימו לב כמה אנשים שנראים בתמונות הבאות כבר לא באותו תפקיד, באותה חברה או באותה תעשייה.


על הבמה: בועז יהודה, אז מנכ"ל סאן (Sun) ישראל – שמאז נמכרה, יחד עם החברה העולמית, לאורקל (Oracle). באחרונה הוא פרש מניהול גטר טק וחזר לסצינת הסטארט-אפים.


מיכאל בורשטיין, אז מנכ"ל ומייסד MBI וכיום מנכ"ל ומייסד TeraSky.


יהושע בקולה. לפני 10 שנים הוא היה סמנכ"ל ביבמ (IBM) ישראל. בהמשך הוא מונה למנכ"ל HP ישראל וכיום הוא נהנה בחייו הפרטיים.

שלומית הארט, ב-2005 אנסליסטית בגרטנר (Gartner) וכיום מנכ"לית הסניף הישראלי של חברת המחקר.


מימין: אודי גרף, מי שהיה אז מנכ"ל HP ישראל וכיום הוא חזק בסצינת הסטארט-אפים, וגדי גילאון, אז מנמ"ר שירותי בריאות כללית, לאחר מכן מנמ"ר פרטנר וכיום מייסד ויו"ר מוביסק.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים