Mapme – המפות החכמות שישדרגו את דרכי השיווק שלכם

בחרו את התחום האהוב עליכם וצרו מפה חכמה שתוגדר לפי אותו נושא ותאפשר לכם להקים פעילות על פיו ● ברגע שיש ליזם דרך נוחה כמו זו, ניתן לקחת עניין מסוים ולבנות סביבו שירות עם יכולת להרוויח ממנו בעתיד ● הגיע הזמן לצאת מהחשיבה השיווקית המקובעת

מפות חכמות בכל נושא. Mapme

בן לאנג, יזם צעיר באופיו, הקים עוד כאשר שירת ביחידת מודיעין בצבא את האתר Mapped In Israel, אשר מיפה את הסטארט-אפים בישראל על פי אזורים וקטגוריות שונות, ועם חברות נוספות אשר מתנהלות סביב הפעילות של סטארט-אפים. האתר זכה לפופולריות רבה ומשך תשומת לב בישראל ובעולם.

בעקבות בניית האתר מספר לאנג, "קיבלתי פניות רבות בארץ ובעולם איך לבנות מפות דומות עבור נושאים אחרים, ומכאן הרעיון לסטארט-אפ Mapme, שיצר מפה חכמה שמאפשרת להקים פעילות בנושאים שונים".

משמאל לימין: אמיר צוקר, בן לאנג, פיליפ לאנג, אחמד יוניס, יגאל פליישמן, ניר שוב. Mapme. צילום: יח"צ

משמאל לימין: אמיר צוקר, בן לאנג, פיליפ לאנג, אחמד יוניס, יגאל פליישמן, ניר שוב. Mapme. צילום: יח"צ

היום עומד האתר על כמה מאות ארגונים בגרסת בטא, ובקרוב יהיה פתוח, כך שכל אחד יוכל לייצר בעצמו מפה משלו. מגוון המפות שניתן לפתוח הוא רב והנושאים בו נעים בין ממשל, חינוך, טכנולוגיה, בידור, בריאות, אמנויות ועוד. למשל, לאור גל האלימות נבנתה מפה מיוחדת שמתעדת את גילויי האלימות האחרונים ומציגה אותם בצורה וויזואלית.

להרוויח כסף ולקבל על כך עמלות

לאנג, יחד עם שני שותפים, גייס לאחרונה מיליון דולר בארץ ובחו"ל בעזרתן של קרנות הון סיכון. החברה מונה שמונה אנשים והשירות ייפתח בקרוב לכלל הציבור. "אנחנו מקווים לכמה אלפים של אתרים כאשר נפתח את הפעילות לציבור הרחב. השירות הבסיסי ניתן חינם והמודל עסקי יהיה לתת כלים בעתיד להרוויח כסף מהפעילות ולקבל על כך עמלות."

לאנג פעיל מאוד באתר Product hunt  ועוזר להם להשתלב בארץ. Product hunt הינו זירה מקצועית לסטארט-אפים חדשים בה הם יכולים להציג את הרעיונות שלהם ולקבל פידבק מקצועי מיזמים אחרים. האתר והאפליקציה תפסו תאוצה ומהווים זרז משמעותי ביכולת של סטארט-אפים לקבל חשיפה גבוהה. על פי לאנג, החשיפה של סטארט-אפ ב-Product hunt הינה המשמעותית ביותר בין יזמים, משקיעים, שותפים עסקיים וקרנות הון סיכון.

נקודת מבט

Mapme מציעה שירות חדשני ליזמים. כלי יעיל לפתח מוצר דרך מפה חכמה, אם משתמשים בזה לצורך דירוג של מסעדות טובות, או מקומות לבילוי. ברגע שיש ליזם דרך נוחה כמו השירות של Mapme, ניתן לקחת תחום עניין מסוים ולבנות סביבו שירות עם יכולת להרוויח ממנו בעתיד – דבר שימשוך יזמים וחברות רבות לעשות במוצר ככלי שיווקי מתאים לעולם הדיגיטלי החדש. השירות יכול להוות דרך לארגונים גדולים לצאת מחשיבה שיווקית מקובעת, ודרך לייצר חדשנות וערך מוסף עבורם ועבור הלקוחות שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים