אמדוקס על הבימה העולמית

לירון פרינד, דירקטורית Dev-Ops באמדוקס, ייצגה את החדשנות הישראלית בפאנל שעסק בדטה סנטר מוגדר תוכנה, שהתקיים כחלק מ-VMworld 2015

02/11/2015 16:34
לירון פרינד, דירקטורית DevOps באמדוקס, על בימת הכנס, יחד עם המנחה. צילום: פלי הנמר

ה-SDDC (ר"ת Software Defined Data Center) הוא אחד התחומים הבולטים בעולם הדטה סנטרים והיה אחד התחומים בהם עסק כנס VMworld 2015 של VMware, שנערך באחרונה בברצלונה.

המנהלים הטובים ביותר בתחום באזורנו, EMEA, התכנסו באחד מימי הכנס על בימה אחת. ישבו שם נציגי חמש חברות מהאזור, וברור ששמחתי לראות בפאנל נציגה כחול לבן: אמדוקס. לירון פרינד, דירקטורית DevOps בחברה, ייצגה אותנו לצד גדולי הלקוחות האירופאים, דוגמת טלפוניקה (Telefonica) ו-וודאפון (Vodafone).

פרינד הציגה את יישום פרויקט הענן EaaS (ר"ת Environment as a Service) של אמדוקס, שמטרתו שיפור והאצת תהליך הפיתוח של החברה, על בסיס פלטפורמת ה-SDDC של VMware. היא סיפרה כי אלפי מפתחים בכל העולם שינו דרמטית את דפוסי העבודה שלהם, מתהליך ידני וארוך שלקח ימים שלמים להקמת סביבות פיתוח ובדיקות, לתהליך קצר של הקמת והפצת סביבות בצורה אוטומטית ומנוהלת בקבועי זמן של דקות בודדות בלבד.

בתשובה לשאלה מהקהל על השינוי הארגוני הנדרש כדי להתאקלם לפלטפורמה החדשה אמרה פרינד כי צוותים של אמדוקס ו-VMware ניהלו תהליך ארגוני, שהיה גורם קריטי להצלחת הפרויקט. זאת, מאחר שלתפיסתה ולתפיסת אמדוקס, החלק הטכנולוגי, חשוב ככל שיהיה, חייב להיות משולב בתהליך ניתוח והתאמת המבנה הארגוני לתהליך העבודה החדש.

רשימת החברות המצטיינות ביישום דטה סנטר מוגדר תוכנה (SDDC) של VMware. צילום: פלי הנמר

רשימת החברות המצטיינות ביישום דטה סנטר מוגדר תוכנה (SDDC) של VMware. צילום: פלי הנמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים