Silo – האפליקציה שתעזור לכם בעולם העסקי
Silo היא רשת חברתית עסקית שמאפשרת לאנשים לסייע אחד לשני בהכוונה, עצות, שותפויות ואפילו חיפוש עבודה ● הפוטנציאל של החברה רב, עכשיו נותר לראות האם הצוות שלה יממש אותו
העולם הדיגיטלי מתקדם במהירות מסחררת. אם פעם ניתן היה ליצור קשרים מקצועיים (וגם אישיים), ולהיעזר זה בזה רק דרך חברים או במקום העבודה – דבר שהיה לוקח זמן, כיום אפשר לעשות זאת באמצעות אפליקציות ורשתות חברתיות. מה שפעם היה איטי וקצת מסובך הפך כיום למהיר ודי קל.
אלא שאנחנו לא תמיד יודעים איפה לחפש את המידע החשוב הזה, לאן להתחבר ועם מי לצ'וטט. הקשרים האישיים עדיין נותרו חשובים וגם אם זה מהיר יותר מבעבר, עדיין יש קושי מסוים בלמצוא קשרים. וכידוע, קשרים אישיים חשובים מאוד לקידום פעילות ולקבלת מידע רלבנטי על מטרות של חברות וצרכים של אנשים פרטיים.
את הצורך הזה זיהו ובאים לפתור אנשי Silo – מושיק רקח, טל מושיוב, יוסי ששו, יוסי איטח ודן קציר. הם בנו רשת חברתית עסקית שמאפשרת לאנשים לעזור אחד לשני, לקבל זה מזה הכוונה עסקית, ליצור שותפויות, לפתוח מעגלים עסקיים, או להצטרף לכאלה קיימים, ולחפש עבודה.
זה לא פייסבוק (Facebook) או דומותיה ו-Silo נועדה לצרכים אחרים, אבל היא יכולה ללוות את המשתמש משלב הקבלה לעבודה ועד להתקדמות שלו, מיצירת הסטארט-אפ ועד לאקזיט, ואפילו כשהוא מובטל.
רקח, לשעבר בכיר במיקרוסופט (Microsoft) ובאמדוקס, סיפר ממקום מושבו בסן פרנסיסקו על השירות החדש, שזמין באפליקציה ל-iPhone או לאנדרואיד (Android), או דרך אתר החברה.
"זיהינו צורך עסקי שלא בא לידי מימוש ברשתות החברתיות המסורתיות, גם העסקיות שבהן", ציין. לדבריו, "אנחנו יוצאים מתוך הנחה שאנשים רוצים לשתף פעולה, מעוניינים לעזור אחד לשני, גם אם יש אינטרס שעומד מאחורי העזרה".
"שיתוף מידע הוא קריטי להצלחה של יחידים ושל חברה, היכולת להעלות שאילתות בקבוצות שנוכחים בהן האנשים הרלבנטיים תורמת להם גם כיום, כשאנחנו עומדים על אלפי משתמשים, ובוודאי בעתיד, כאשר נגדל עוד יותר".
באיזה שלב אתם נמצאים?
"יצאנו באחרונה מבטא סגורה ואנחנו מאפשרים לכל מי שרוצה להצטרף. כל אחד יכול לבחור אילו קבוצות מעניינות אותו ולהעלות שאלות וצרכים רלבנטיים.
במקום לפרסם תמונות או מאמרים, אפשר בעזרת הקבוצות שלנו לפתח מעגלי נתינה, החל מעשרות ועד אלפי משתמשים בקבוצה אחת.
ביצענו גיוס בשלב ה-Seed, אני נמצא בסן פרנסיסקו לפיתוח עסקי ויש צוות פיתוח שנמצא בארץ. עד עכשיו, הגידול שלנו הוא מפה לאוזן, וזה מתקדם יפה מאוד".
מהו המודל העסקי שלכם?
"אנחנו ממוקדים כרגע בשיפור המוצר ובמתן אפשרות לאנשים להבין את היכולות שלו. בעתיד נוכל להציע מוצרי פרימיום למפרסמים".
נקודת מבט
Silo מייצגת את עולם השיווק החדש כפי שהוא צריך להיות: פנייה לקהל ממוקד עם מוצר שהוא צריך, בחינם, ועל גביו להציע שירותים בתשלום.
החברה אמנם פונה לאוכלוסיה מוגבל בכמותה, אך יש כאן פוטנציאל רב, שעל אנשי הצוות של Silo מוטלת המשימה לממש אותו.
על פי הסטטיסטיקה, אדם ממוצע משתמש ב-6-10 אפליקציות. הווה אומר: תחרות קשה. כדי ש-Silo תשרוד, היא צריכה לייצר ערך למשתמשים, כך שיחזרו אליה וישתמשו באפשרות שהיא נותנת – לעזור האחד לשני.
תגובות
(0)