"ישראל היא מיקרוקוסמוס של חדשנות"

"השוק הישראלי נותן השראה למקומות אחרים בעולם", אומר פיטר גלייסנר, סגן נשיא לשיווק ולמכירות לאיחוד האירופי באינטל ● בראיון לאנשים ומחשבים הוא טוען ששוק ה-PC נמצא בעלייה ומסביר מדוע הוא פופולרי יותר באירופה

פיטר גלייסנר, סגן נשיא לשיווק ולמכירות לאיחוד האירופי באינטל

השקתם אתמול (ד') בישראל את הדור השישי של המעבדים שלכם, בעוד שהקונספציה בחלק מהשוק היא ששוק ה-PC נמצא בירידה. בעצם, הטענה הזאת לא נכונה?
"אמת. כולם אומרים ששוק ה-PC בירידה, אבל האמת היא שבשוק הפרטי הוא מצוי במגמה חיובית ועולה במספרים יפים. בשוק הארגוני, המספרים ידועים, אבל הסיבה לכך איננה שלא צריך עוד מחשב אישי, אלא הפסקת התמיכה ב-Windows XP – מערכת שהייתה אצל רבים מהארגונים. המחשב האישי והטלפון הם דברים שכולם צריכים והדור השישי של המעבדים שלנו הוא עדות לכך".

איך אתה מעריך את מצב השוק הישראלי?
"ישראל הוא מיקרוקוסמוס של חדשנות, אחת ה-Hubים של החדשנות בעולם. כל מה שקורה בגדול בארצות הברית ובאירופה קורה בקטן כאן. יש בישראל קהילת סטארט-אפ ענפה והחדשנות הישראלית נותנת השראה לאירופים ולאמריקנים, הם מחפשים את הסטארט-אפים הישראליים.

בנוסף, כל השחקנים הגדולים נמצאים כאן, כולל אותנו. הטכנלוגיות החדשות שלנו מגיעות בין היתר מכאן, בהן דור המעבדים החדש, שפותח במידה רבה בחיפה. ככלל, אינטל (Intel) ישראל תורמת רבות לאינטל העולמית".

היכן שוק המחשבים האישיים בולט יותר – בארצות הברית או באירופה?
"באירופה, שאצלנו ישראל משתייכת אליה. יש בשוק הזה את הגדילה הרבה ביותר של המחשבים האישיים והמובייל, בין היתר מפני שאוהבים בו את מחשבי ה-2 ב-1".

לסיום, מי מנצחים – מחשבי ה-PC או הטאבלטים?
"שוק ה-PC מנצח את שוק הטאבלטים. מחשבי הלוח יורדים במעט במספרים והמחשבים האישיים עולים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים