היכולת להעז – זו הדרך למצוינות

עבור מתי צוויג, מנהלת חטיבת פיתוח ושילוב מערכות ו-BI בנס, הצטיינות אינה מושג אמפירי הנמדד רק במבחן התוצאה, אלא תהליך התנהגותי המבוסס על סט ערכים ובחירות שנגזרים מתוך חזון, תעוזה, חדשנות מחשבתית והתאמה למציאות משתנה

08/05/2016 16:20
מתי צוויג, מנהלת חטיבת פיתוח ושילוב מערכות ו-BI בנס

מצוינות הינה היכולת לייצר ערך ולהיות רלוונטי, בכל נקודת זמן, באמצעות שינוי מתמיד וגמישות מחשבתית.

המצוינות באה לידי ביטוי בכל תחום בחיינו, הן במישור האישי, המקצועי, העסקי והחברתי, ונבחנת  ביכולת להגדיר מחדש באופן מתמיד את המטרות והיעדים שלנו, וליצור נתיבים חדשים ומעודכנים בדרך להגשמתם.

הצטיינות אינה מושג אמפירי הנמדד רק במבחן התוצאה, אלא תהליך התנהגותי המבוסס על סט ערכים ובחירות שנגזרים מתוך חזון, תעוזה, חדשנות מחשבתית, גמישות והתאמה למציאות משתנה.

יכולתנו לאמץ דרכי עבודה וחשיבה חדשים, להטיל ספק בפרדיגמות ובדפוסי קבלת ההחלטות המוכרים, והיכולת להעז – זו בעיני הדרך למצוינות.

בעולם העסקי, אנו חיים במציאות פנטסטית עתירת שינויים וחידושים (הן טכנולוגיים והן תפישתיים). התחרות משנה פניה והלקוחות אף הם  נדרשים ליצירתיות ולחשיבה שונה ומחוץ לקופסה. ארגונים שהיו בעבר במרכז היקום העסקי ולא הבינו ש"הגבינה שלהם זזה", הפכו ללא רלוונטיים, וחלקם הפסיקו להתקיים.

לעומתם, אלה שהעזו, הסתגלו למציאות החדשה ולעיתים אף "המציאו אותה" ולא נכנעו לשמרנות ולהרגלים הישנים – נתפשים כארגונים מצטיינים וחדשניים.

ולמעשה, אנו עומדים במבחן המצוינות בכל יום מחדש:

"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit" ( אריסטו).

לסייע למנמ"רים להצטיין בארגונם

נס חרתה על דגלה את ערך החדשנות והמצוינות, ועוסקת באופן מתמיד בחקירה ופיתוח יכולות וערכים מוספים ללקוחותיה. כספקית פתרונות בעלת נסיון של שנים רבות ומומחים מהשורה הראשונה, נס מספקת פתרונות המשלבים בין הידע ועומק הניסיון בעולם הטכנולוגי המסורתי, לבין העולמות הטכנולוגיים והטרנדים החדשים בתחומי הפיתוח, הבדיקות והמוצרים.

אנו מבינים שהמנמ"ר הינו לקוח ושותף עסקי מלא, ושהדרך להצלחה ולהצטיינות מבוססת על שיתוף פעולה, שקיפות ומיקסום הערכים המוספים שלנו ושל הלקוח.

אנו מממשים זאת באמצעות מעטפת של הבנה עסקית, מצוינות טכנולוגית, מתודולוגיות המבוססות על שנות ניסיון רבות, וחתירה ללא פשרות לעמידה ביעדי הלקוח.

כמנהלת חטיבת הפיתוח ושילוב המערכות וה-BI בנס, אני מאמינה שהמנמ"רים הינם שגרירי השינוי והחדשנות בארגונם. למנמ"רים יש את הזכות והיכולת לייצר חדשנות טכנולוגית ותפישתית, לקצר טווחי זמן הגעה לשוק (TTM) ולהביא ערך מוסף עסקי אמיתי לארגונם.

המנמ"ר המצוין משתמש בשינוי הטכנולוגי כקרש קפיצה עסקי לארגונו, וזאת בזכות אין ספור אפשרויות זמינות, גמישות ומגוונות המאפשרות יצירת יתרון עסקי על פני ארגונים "מאותגרים טכנולוגית".

לנו בנס יש את הזכות לקחת חלק ולהוביל יד ביד עם המנמ"ר ושותפיו העסקיים בארגון, את ארגונם קדימה ב"מפת הדרכים" הארגונית, באמצעות מתן פתרונות ערך מוסף בעלי בינה עסקית ולהוות שותף עסקי מלא להצלחות אלה.

CIO ROAD MAP 2016 תפגיש על במה אחת את מנהלי החברות המובילות בישראל, שיביאו את הכלים שיסייעו למנמ"ר לממש את מפת הדרכים החדשה – יחד עם הסמנכ"לים הטכנולוגיים הבכירים מכל מגזרי המשק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים