Pixabay: הסוף לקירות ריקים מצבע

מי לא מכיר את הצורך בתמונה יפה ובעיקר באיכות טובה שתקשט את הפוסט או האתר שלכם? ● למי לא ברור שבשביל להשיג אחת ברמה גבוהה צריך לשלם כסף? ● הכירו אפליקציה שתפתור את בעיותכם

Pixabay

בעלי אתרים רבים מכירים את הבעיה הבאה מקרוב. מגיע רגע בו יש צורך למצוא ברשת תמונת אווירה שניתן להשתמש בה באתר כדי לעטר פוסט, כדי שתשמש כתמונת רקע לאתר כולו או לחלק ממנו, או שתהווה רקע לאיזה פרסום שרוצים שיובלט באתר.

במאמץ לא קל, תמיד אפשר למצוא בסופו של דבר תמונות שמתאימות פחות או יותר לשימוש, אבל לא תמיד באיכות מספיק טובה. זו הסיבה שאתרים שמרכזים תמונות שנמכרות למשתמשים, אם באופן יחידני או תמורת דמי מנוי חודשיים, מצליחים כל כך.

לא רק בעלי אתרים כמובן נמצאים בתמונה. אל תשכחו שיש עדיין הרבה מאוד מגזינים מודפסים בסביבה, ובמקרה של מגזין מודפס, איכות התמונה חשובה אפילו פי כמה מאשר באתרי אינטרנט, שלא נדבר על משקל התמונה – כמעט תמיד עדיף לקחת תמונה גדולה יותר כי אז אפשר לצמצם אותה ולשמור על האיכות.

כמובן שתמיד אפשר "להעלים עין" מזכויות היוצרים של הצלמים, אבל מי שעשה זאת, רבים הסיכויים שהוא יגלה עד כמה אגרסיביות החברות שעומדות מאחורי הפצת התמונות עם זכויות היוצרים, ולא תמיד יש קורלציה בין גודל האתר לגודל העונש, ובכוונה העונש היא המילה השנייה במשפט ולא האתר.

להפוך שעה אבודה לשעת עבודה

יש מעין הרגשה שנמצאים בין הפטיש לסדן? אז כמובן שממש אין צורך, פשוט צריך לדעת להשתמש במה שיש, ומה שמציעה Pixabay הוא, אם אפשר לומר, החלופה הטובה ביותר שכנראה תוכלו למצוא נכון להיום לכל אתר תמונות להורדה מקצועי, ומעבר לכך שהוא מבוסס על אתר אינטרנט, יש לו גם אפליקציות לאנדרואיד ול-iOS שמאפשרות להפוך שעה אבודה לשעת עבודה ולבחור כמה תמונות עוד לפני שמגיעים בכלל למשרד.

קודם כל אפשר וכדאי להירשם לאתר/אפליקציה כחברים גם מבלי למלא את כל הפרטים באתר. באפליקציות כל מה צריך שזה שם משתמש/כתובת דוא"ל, סיסמה ולחיצה בתיבת הדואר לאחר מכן על קישור האישור. הסיבה היא שכך אפשר להכין רשימות מועדפים וכן לתת לייקים לתמונות שאוהבים. הלייקים האלה, מעבר לכך שהם מעניקים כבוד לאלו שצילמו את התמונות בפועל, הם גם עוזרים לבנות רשימה של תמונות מועדפות שעוזרות כמובן לחיפוש.

לאחר הכניסה, הדף הראשי של האפליקציה פשוט מאוד ומציג שורת חיפוש. במקרה הזה החיפוש יבוצע על כל התמונות שנמצאות במאגר, ומספרן כבר חצה את גבול ה-850 אלף. הזזה שמאלה מגלה את התמונות לפי בחירת העורך ולפי הלייקים, ואל תדאגו – גם במצב הזה יש יותר מ-100 אלף תמונות.

אבל בדרך כלל כשמחפשים תמונה מכוונים אל קטגוריה מסוימת, ואת זה עושים על ידי תזוזה ימינה מהמסך הראשי. אז מתגלה רשימה של קטגוריות שניתנת לגרירה מעלה/מטה כדי לעבור בין כולן. בקטגוריות יש כבר, כמובן, הרבה פחות תמונות, אבל בכל אחת מהן יש אפשרות להציג את התמונות לפי רמת הפופולריות שלהן (זוכרים, לייק?) או שבוחרים להציג קודם כל את החדשות ביותר. גם במסך הכללי, זה שמכיל את כל התמונות, זו ההתנהלות הרווחת. כמובן שתמיד אפשר לבצע חיפוש, לפי איזו מילה שרוצים, והתצוגה תשתנה בהתאם, אך תוך שמירה על אותם כללי התנהגות.

למצוא תמונות איכותיות

לאחר שבוחרים תמונה היא כמובן מוצגת, כמו בכל אפליקציית הצגת תמונות תקנית, לבד על המסך עם כמה אפשרויות מסביב. למטה מוצאים את שם הצלם שהעלה את התמונה ולחיצה עליו מעבירה את המשתמש לדף הפרטי של אותו אמן עם אפשרות בחירה לעקוב אחריו ו/או לשלוח לו הודעה. לצד השם אפשר ללחוץ על הכפתור הלייק, להוסיף את התמונה למועדפים האישיים או לשלוח ו/או לבחון את ההודעות שנכתבו לו בקשר לתמונה.

מעל התמונה יש כבר כפתורי פעולה מעט חשובים יותר מבחינת המשתמש, מעבר ל-X שכמובן מחזיר לעמוד התמונות ממנו הגענו. האייקון i מאפשר לראות פרטים בקשר לתמונה כולל התגים שלה וכולל המצלמה בה נעשה שימוש, האייקון הבא מאפשר לשתף את התמונה באמצעות כל אפליקציה שתומכת בשיתוף, והאייקון האחרון הוא כנראה הכי חשוב: הורדה.

יש ארבעה גדלי הורדה: קטן, בינוני, גדול ואקסטרה, אבל עבור כל תמונה מדובר בגדלים שונים, כנראה בהתאם לגודל התמונה במקור. הורדת הקובץ מתבצעת אל תיקיית האפליקציה בזיכרון המכשיר, כך שמאותו רגע אפשר לבחון אותה גם מחוץ לגבולות של Pixabay. בנוסף ניתן להוריד את התמונה כדי להפוך אותה באופן ישיר לתמונת הרקע של המכשיר.

Pixabay היא אפליקציה קלה לשימוש, ולא משנה אם מדובר בגרסת הרשת או בגרסת הטלפון, ואם אתם בתחום שמציאת תמונות איכותיות בחינם היא דבר חשוב עבורכם, אז אמצו אותה קרוב. וכן, אם תוכלו גם תעלו כמה תמונות לשימושם של אחרים.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.
להורדה מ-Apps Store לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים