איטרניטי הטמיעה מערכת BI בלאומי קארד בפרויקט בהיקף מיליון שקלים

המערכת מספקת ממשק חכם עם נראות רבה, שמאפשר לאלפי בתי עסק לעקוב אחר ביצועיהם העסקיים ישירות מהטלפון החכם או מהמחשב האישי

אשר רשף, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות המידע של לאומי קארד

איטרניטי הטמיעה מערכת BI בלאומי קארד, בפרויקט שארך כחצי שנה והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כמיליון שקלים.

המערכת שהוטמעה, BIZ Manager!, מספקת ממשק חכם עם נראות רבה, שמאפשר לאלפי בתי עסק לעקוב אחר ביצועיהם העסקיים ישירות מהטלפון החכם או מהמחשב האישי. היא מאפשרת בין היתר לבעל העסק, לנתח ולהבין את מאפייני הקונים והקניות הנערכות בו, תוך שימוש בדו"חות סטטיסטיים בחיתוכים שונים. כך, בעלי עסקים שהם לקוחות לאומי קארד יכולים לעקוב באופן מקוון אחר ביצועי העסק שלהם ולנהל אותו מכל מקום שיהיו, באמצעות המערכת החדשה.

לדברי גורמים בלאומי קארד, אחת הסיבות המרכזיות לסגירת עסקים ופשיטת רגל, נובעת ממחסור בזמן של בעל העסק ואי מעקב שלו אחר זיהוי פעילות לקוחות – ימי עומס, שעות עומס ומי הלקוחות שלו. המערכת החדשה נועדה לסייע לבעל העסק לקבל מידע עם ערך אמיתי ישירות לסמארטפון או למחשב האישי, באמצעות ממשק נוח ופשוט. בכך, מאמינים בחברה, בעל העסק יישאר מעודכן ויימנע מהפתעות מיותרות. עוד נמסר כי המערכת תומכת בפעילותה העסקית של לאומי קארד בזירת הדיגיטל.

המערכת החדשה הוקמה בעבודה משותפת של חברת ה-BI איטרניטי ואגף מערכות המידע של לאומי קארד. היא מספקת לבעלי עסקים נגישות למידע המתמקד בהיבטים העסקיים, ובהם סיכום נתוני האשראי בהווה ומספר שנים אחורה, תוך השוואה בין תקופות. כמו כן, היא מספקת מידע יומי על עסקות האשראי שקרו בבית העסק, סכומי כסף הקיימים בו, וסניפים בהם בוצעו העסקות תוך שימוש בפילוחים דמוגרפיים, גיאוגרפיים ועוד, עם התייחסות להיסטוריה ולהווה.

יצוין כי המערכת פותחה על בסיס פלטפורמת ה-BI, מודל נתונים טאבולרי ומחולל הדו"חות SSAS 2012 – כולם מבוססי SQL Server 2012. הפורטל מורכב מאוסף של לוחות מחוונים, כשבכל דף מופיעים כמה דו"חות, המוצגים בטבלאות ובגרפים. אלה כוללים יכולת העמקה לדו"חות מפורטים (Drill Down). מנהלי כל בית עסק יוכלו לעשות שימוש במערכת דרך כניסה לפורטל הקיים עבורם כיום, שלתוכו הוטמעה המערכת החדשה והפכה חלק ממנה.

אשר רשף, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות המידע של לאומי קארד, אמר כי "המערכת החדשה תנגיש לבתי העסק מידע אסטרטגי לניהול נכון של העסק. היא מספקת נראות של הממשק ויש לה יכולות פונקציונאליות שניתנות למנהלים". הוא הוסיף כי "מדובר בערך מוסף שיווקי ופיננסי עבור כל בתי העסק שעובדים עם לאומי קארד. בנוסף, הפיתוח העמיד אתגרים רבים בהיבטי אבטחת מידע והכנסת טכנולוגיות חדשות ומתקדמות והיווה קפיצת מדרגה מבחינתנו".

"במערכת הושקעה מחשבה רבה על נוחות המשתמש לצפייה בכל המכשירים הניידים שברשותו והצפה של הנתונים העסקיים הקריטיים", אמר אסף בר, מנכ"ל איטרניטי. "מהרגע בו לאומי קארד העלו את הצורך במערכת זו, עסקנו בתכנונה, בנייתה והטמעתה המהירה. המערכת מאפשרת לבתי העסק המבצעים סליקת כרטיסי אשראי באמצעות לאומי קארד, לצפות מדי יום בדו"חות סטטיסטיים בחיתוכים שונים, שיעזרו להם לנתח ולהבין את מאפייני הקונים המבקרים בבית העסק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים