10 מיליון דולר בייבי: NNG בבעלות דודי וירניק וקובי הלפרין רכשה את Nfusion

החברה הנרכשת הפועלת מזה 14 שנים בתחום מערכות בידוק לרכב ותהפוך מעתה לחברת בת של NNG

דודי וירניק, נשיא NNG. צילום: סיון פרג

NNG, מפתחת תוכנת הניווט iGO רכשה את nfusion, חברה המפתחת אבות טיפוס לממשק אדם מכונה (HMI prototyping). היקף העסקה  מסתכם בכ-10 מיליון דולר. מטרת המהלך להגדיל את המעורבות של החברה בשוק הרכב.

החברה הנרכשת, Nfusion,  פועלת מזה 14 שנים בתחום מערכות בידוק לרכב. יכולותיה מכילות תכנון תעשייתי ועיצוב ממשקי משתמש להנדסת מכונות וחשמל. Nfusion צוות החברה, כמו גם משרדי החברה בג'ורג'יה ובווירג'יניה, יהפכו כעת לחלק מ-NNG  וישמשו כחברה בת.

דודי וירניק, נשיא NNG אמר כי "זיהינו אסטרטגיה שתאפשר ל-NNG להרחיב את נוכחותה בשוק הרכב. שילוב המומחיות של NNG בתוכנות ניווט עם המומחיות של nfuzion  בתכנון ממשקי אדם מכונה יאפשר לפתור את הבעיות האלו." וירניק הדגיש עוד כי "רכישה זו היא המשך מגמת ההתרחבות שלנו, הגדלנו את ההכנסות בקרוב ל-50% ואת מספר עובדיה ביותר מ-20% בשנים האחרונות.

קריס האנון, מנכ"ל nfuzion מסר כי: "הרכישה הזו מעניקה תוקף לשנים של עבודה קשה היכולת להעניק את הניסיון והשירותים שלנו ב-HMI לחברה בינלאומית כדוגמת NNG היא מקור להשראה. אין לי ספק ששיתוף הפעולה הזה יביא את החזון והמוצרים שלנו לרמה חדשה של חדשנות."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים