לורן בלנשארד, סגן נשיא בכיר בדאסו סיסטמס: "ישראל היא מרכז של חדשנות"

"יש בישראל הרבה ידע, אנרגיה ויכולת להביא פתרונות לשוק - לא רק המקומי אלא העולמי", אמר בלנשארד ● לדבריו, דאסו סיסטמס מחפשת לקנות חברות בישראל בתחומים שונים

לורן בלנשארד, סגן נשיא בכיר לאזור EMEA ולשותפויות גלובליות עם אינטגרטורים בדאסו סיסטמס. צילום: רוני הרמן

"ביקרתי פעמים רבות בישראל. מדובר במדינה שהיא מרכז של חדשנות, עם הרבה ידע, אנרגיה ויכולת להביא פתרונות לשוק – לא רק המקומי אלא גם העולמי", כך אמר לורן בלנשארד, סגן נשיא בכיר לאזור EMEA ולשותפויות גלובליות עם אינטגרטורים בדאסו סיסטמס (Dassault Systèmes).

בלנשארד הגיע לדאסו סיסטמס לאחר שעבד במגוון תפקידים ביבמ (IBM) ובקומפק (Compaq). הוא היה מנהל HP אירופה וב-2007 מונה למנהל סיסקו (Cisco) צרפת. לאחר מכן אף שימש כסגן נשיא החברה באירופה, כשבמסגרת זו הגיע פעמים רבות לישראל. כיום הוא אחראי על חצי מהכנסות דאסו סיסטמס בעולם, כמו גם על קשרים עם חברות גדולות ושותפים, וחבר הנהלה בכיר.

הוא אמר על החברה בה הוא מועסק כי "היא חברה מדעית – חצי מהעובדים הם מדענים. יש לה 12,400 עובדים ו-53 מעבדות פיתוח בעולם. דאסו סיסטמס משרתת 190 אלף לקוחות ארגוניים עם 10 מיליון משתמשים ועוד 100 מיליון משתמשים אונליין, דרך משתמשי אפליקציות ה-3DExperience כמו Home By Me, שמאפשרת לעצב ו-'לרהט' את הבית לבד. כמו כן, יש לנו 3,500 שותפים בעולם – במו"פ, בחינוך ובהדרכה".

באחרונה חתמה החברה על הסכם שותפות רחב עם סיסטמטיקס. בלנשארד התייחס לכך: "במבט על ישראל, עבדנו עם סיסטמטיקס קרוב ל-20 שנה כשותפים משווקי סולידוורקס והרגשנו שהרחבה לפתרונות כמו Enovia ו-Catia, ועבודה איתם תאפשר לנו להתרחב תחילה בתוך בסיס ההתקנות, עם פתרונות בעלי פוטנציאל גדול".

"אנחנו רוצים אנשים שידברו את השפה שלנו ויציעו אותה לאחרים ולשותפים ומשלבי המערכות תפקיד חשוב בעניין", ציין. "אנחנו פועלים תוך מינוף כישורי שותפים בארצות שונות, וגם לשותפים הישראליים יש דרכו אפשרויות לעשות עסקים בארצות אחרות בזכות מומחיותם. כדי להביא פעילות מרובת תחומים כמו שלנו לשוק דרושים שותפים מומחים".

האם אתם מתכוונים לרכוש חברות בישראל?

"אנחנו מתעניינים בחברות בתחום מדעי החיים, בשלושה תתי-תחומים: Bio Intelligence – למשל, דימוי מרשים של לב ופעולתו; רגולציה – איך עוקבים אחרי מכלול תהליכי הפיתוח; וייצור – של תרופה או של כל דבר אחר.

בישראל יש חברות שפועלות בשני תתי-התחומים הראשונים, לדוגמה מדינול, לומניס וטבע. אנחנו לומדים עד כמה התחום השלישי, תחום הייצור, ישים לשוק הישראלי".

בלנשארד התייחס גם לנושא הענן ואמר כי הוא "ישנה דברים רבים. האסטרטגיה של דאסו סיסטמס היא להביא את כל המוצרים לענן. הוא יאפשר לחברות מכל הגדלים להשתמש בפתרונותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים