אירופה לגוגל: כך אנו רוצים שתשמרו על פרטיות המשתמשים

במסמך בן שישה עמודים מפרטת אירופה כיצד על ענקית החיפוש לנהוג על מנת לממש את השמירה על פרטיות המשתמשים ● כעת הכדור בידיים של גוגל

לראשונה כנס בישראל. גוגל

הרשויות האירופאיות להגנת נתונים שלחו בשבוע שעבר לגוגל (Google) רשימה מפורטת של הנחיות והסברים כיצד על החברה לציית לחוקים המקומיים בכל הקשור לשמירה על פרטיות המשתמשים. המסמך כולל שישה עמודים והוכן על ידי קבוצת העבודה האירופאית לסעיף 29 (Article 29 Working Party).

בין ההמלצות במסמך: על מדיניות הפרטיות של גוגל להיות גלויה למשתמשים מכל דף נחיתה, עליה להיות ברורה וחד משמעית, ויש לציין בה את כל המטרות שלשמן תעבד גוגל את הפרטים האישיים של המשתמשים. מלבד זאת, על גוגל להודיע למשתמשים אם ומתי תאפשר החברה לשותפים מצד שלישי לאסוף פרטים אישיים.

עוד דורשות הרשויות באירופה כי גוגל תקל על המשתמשים לנהל את פרטיהם האישיים בעזרת לוח פיקוד חדש שיכלול את כל שירותי החברה. ולבסוף, על גוגל להסביר היטב את המדיניות שלה לשמירת נתונים ביחס לכל הפרטים שהחברה אוספת על המשתמשים.

כעת הכדור בידיים של גוגל, ועליה להגיב על הנחיות אלה ולהמשיך בדיונים עם הרשויות באירופה.

בתגובה מסר דובר גוגל כי "אנו משתפים פעולה עם הרשויות השונות להגנה על נתונים ברחבי אירופה והסברנו את השינויים במדיניות הפרטיות שלנו. אנו תמיד פתוחים למשוב ומצפים להמשיך בדיונים מפורטים על ההצעות של הרשויות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים