זה לא נגמר: תלונה חדשה על iPhone 6 – השיער נתפס במכשיר

אחד המשתמשים הסביר כי השיער נוטה להיתפס ברווח שבין מארז האלומיניום לצג הזכוכית

זה יגמר בקרחת. תמונה: Bigstock

על פי ידיעה שפורסמה בבלוג 9to5Mac, כמה משתמשים במכשירי iPhone 6 החדשים מתלוננים כי שיער ראשם או זקנם נתפס במכשיר בזמן שיחה – וכשהם מרחיקים את המכשיר מהראש, השערות שנתפסו במכשיר נתלשות מגופם.

אחד המשתמשים הסביר כי השיער נוטה להיתפס ברווח שבין מארז האלומיניום לצג הזכוכית, והפיתרון האפשרי הוא ככל הנראה שימוש במגן מסך שמכסה את הרווח.

תקלות אלו מצטרפות לשורה של תקלות על מערכת ההפעלה החדשה של אפל: IOS8. הבעיות שעליהן דיווחו המשתמשים כוללות סירוב מוחלט של המכשיר ליצור צימוד, חוסר יכולת להשמיע שירים דרך הרמקולים של הרכב בתקשורת בלוטות', או ניתוק ברגע שמתקבלת שיחה. יצוין, כי הבעיות שגורמת iOS 8 בתקשורת בלוטות' לא התגלו אך ורק בניסיון לצמד את המכשיר לרכב, אלא גם בניסיונות ליצור צימוד עם אוזניות, רמקולים, דיבוריות אלחוטיות ועוד מכשירים.

אבל זה לא רק המקרה של iPhone 6, גם השקת iPhone 5 לוותה בתקלות. מספר ימים לאחר השקת ה-iPhone 5 העלו גולשים תלונות על המכשיר החדש בפורום התמיכה של אפל (Apple), לפיהן קיימות בו בעיות בגלישה אלחוטית. הסיבה לבעיות אלה עדיין אינה ידועה, אולם אחד הגולשים כבר הציע פתרון. "ברגע שביטלתי את תפקוד האבטחה WPA2 בנתב התחלתי לגלוש באינטרנט כרגיל".

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים