יעל וגולד מיינרס הטמיעו בכ.א.ל. מערכת לניהול ותכנון תקציב; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת היא פתרון ממוחשב, שמאפשר לארגון לשלב בתהליך תכנון התקציב מערכת אינטואיטיבית המבוססת על תשתיות ה-Excel הקיימות שלו

פרויקט במאות אלפי שקלים. כ.א.ל.

אנשי יעל תוכנה וגולד מיינרס (Gold Miners) הטמיעו מערכת לניהול ותכנון תקציב בכ.א.ל., בפרויקט שהחל בפברואר והסתיים לפני ימים אחדים. הפרויקט בוצע בשיתוף המחלקה הכלכלית ויחידת הטכנולוגיה העסקית של כ.א.ל. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

המערכת החדשה, Enterprise Budgeting של Global Software, משמשת את יחידת התקציב והבקרה של כ.א.ל. בביצוע תהליכי תכנון התקציב של החברה, ונועדה להעביר אותם לביצוע באמצעות פתרון ארגוני ממוחשב וכולל. המעבר למערכת החדשה מאפשר לארגון לשלב בתהליך תכנון התקציב מערכת אינטואיטיבית ופשוטה לשימוש, המבוססת על תשתיות ה-Excel הקיימות שלו ולקצר את משך הכנת התקציב, תוך חיסכון של 90% בעבודה הידנית שמלווה את התהליך. היא משרתת כ-20 מעובדי החברה, כלכלנים, אנליסטים ומשתמשים עסקיים בכירים.

יצוין כי המערכת כוללת לוגיקה עסקית ומודלים שאופיינו באופן ייעודי לתהליכי העבודה של כ.א.ל. היא מאפשרת להפיץ קבצים לתכנון התקציב למשתמשים בארגון בהתאם לעיתוי שנקבע מראש, לבצע איסוף של הנתונים בצורה מבוקרת ומאורגנת, ולאחסן את המידע בבסיס נתונים מרכזי, בו ממוקמים הדו"חות בצורה שיטתית וזמינה.

לדברי אופיר קדוש, מנהל מחלקת פיתוח מערכות מידע בכ.א.ל., "מדובר בפרויקט המהווה נדבך נוסף ביישום אסטרטגיית ה-BI בשירות עצמי של החברה. הפרויקט עמד בכל מדדי התכולות, לוחות הזמנים והתקציב. שילוב המערכת יביא לחסכון במשאבים בכל הקשור לתכנון וניהול התקציב, וליעילות תפעולית".

ברק נרדי, סמנכ"ל כספים בכ.א.ל., אמר כי "מערכת התקציב החדשה תשפר מהותית את יכולת הניתוח והתכנון התקציבי של החברה, תוך קיצור משמעותי בזמינות הנתונים ויכולת הצגתם, ותשפר את תהליכי העבודה".

ג'ימי קוניארסקי, מנכ"ל גולד מיינרס, אמר כי "היעד אותו הגדירה כ.א.ל. היה לשדרג את תהליך תכנון התקציב בארגון, כך שיהפוך לתהליך המנוהל באמצעות מערכות ה-IT שלו. אחת הדרישות המרכזיות הייתה לבצע זאת באמצעות מערכת שתהיה ידידותית למשתמש ופשוטה לתפעול. המערכת שהטמענו תמכה בדרישות אלה, והיא מאפשרת קיצור של תהליכי תכנון התקציב מפרק זמן של כחצי שנה בעבר למספר שבועות כיום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים