Dn’A IT תשדרג את תשתיות ה-IT של בית ההשקעות IBI במאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט תטמיע החברה שרתי להב של יבמ, תחליף את תשתיות האחסון של נט-אפ ל-StorWize של הענק הכחול ותשדרג את תשתית התקשורת המרכזית לסדרת 4500 של סיסקו

פרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים. IBI

Dn’A IT תבצע פרויקט שדרוג תשתיות IT בבית ההשקעות IBI. הפרויקט יחל בימים הקרובים ויסתיים עד סוף השנה, והיקפו הכספי נאמד במאות אלפי שקלים.

IBI מנהל נכסים בהיקף של כ-39 מיליארד שקלים ומספק שירותים פיננסיים רבים. במסגרת הפרויקט תטמיע Dn’A IT שרתי להב מסוג Flex של יבמ (IBM) ותחליף את תשתיות האחסון הקיימות של נט-אפ (NetApp) בשני אתרי בית ההשקעות לפלטפורמת StorWize של הענק הכחול, בשילוב מערכת ניהול מידע של Veeam. בנוסף, תשדרג החברה את תשתית התקשורת המרכזית של IBI באמצעות החלפת מתגי השדרה הארגוניים לסדרת 4500 מבית סיסקו (Cisco).

כמו כן, יבוצעו במסגרת הפרויקט הפרדה וניתוק התלות בין תשתית אחסון המידע המרכזית לכל מערכות הגיבוי והסנכרון, באמצעות הטמעת תוכנת Data Management של Veeam. התוכנה מספקת, בין השאר, סנכרון לאתר מרוחק ויכולת התאוששות.

מאיר טובי, סמנכ"ל מערכות המידע של IBI, אמר כי "בחרנו בפתרון הזה כיוון שרצינו פתרון שיאפשר לנו לגדול באופן גמיש ונוח, עם מוצרים ביחס עלות-תועלת מיטבי".

אושרי שרון, מנכ"ל Dn’A IT, ציין כי "יותר ויותר ארגונים בוחרים בפתרונות מוגדרי תוכנה עבור תשתיות האחסון המרכזיות שלהם ועבור ניהול מידע. מצד אחד, המידע הולך וגדל, הרגולציה מחייבת שמירת היסטוריה ארוכה וזמינות עסקית נדרשת כל הזמן. מצד שני, ארגונים מחפשים הוזלת עלויות לנפחי פעילות גדלים, גמישות פונקציונלית בהתאם לצרכי ניהול המידע והגיבוי, ניהול תהליך אחד באמצעות תוכנה אחת עבור הגיבוי לדיסק, גיבוי קלטות, סנכרון לאתר מרוחק והתאוששות מאסון בלחיצת כפתור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים