גוגל פספסה את תחזיות האנליסטים; ההכנסות זינקו ב-20%

החברה הציגה ברבעון השלישי רווח נקי למנייה של 6.35 דולר לעומת צפי ל-6.53 דולר ● ההכנסות עמדו על כ-16.5 מיליארד ● הסיבה לתוצאות המעורבות: הפרסום במובייל

גוגל (Google) סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם תוצאות מעורבות: מצד אחד ההכנסות שלה זינקו, אולם מצד שני היא פספסה את תחזיות האנליסטים בכל הנוגע לרווח הנקי שלה למנייה.

החברה רשמה עלייה של 20% בהכנסות לעומת הרבעון השלישי של 2012, ל-16.52 מיליארד דולר. הרווח הנקי שלה למנייה הגיע ל-6.35 דולר, לעומת תחזיות של 6.53 דולר. הרווח הנקי הכולל שלה קטן ברבעון מ-3.76 מיליארד דולר ל-3.72 מיליארד.

הסיבה לתוצאות המעורבות של גוגל היא עולם הפרסום הדיגיטלי, שעובר ממחשבי הדסקטופ למובייל. החברה חוותה ברבעון עלייה במספר הקליקים לפרסומות המופיעות באתרים שלה, אולם ירידה בהכנסות פר קליק.

גוגל גייסה במהלך הרבעון 3,000 עובדים – מספר גבוה מהממוצע – והשקיעה רבות בדטה סנטרים. ייתכן כי שתי ההשקעות הללו השפיעו לרעה על הרווחץ כך או כך, גוגל מתכוונת להמשיך להשקיע בתחומים אלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים